Сваляне на патрон на волана

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 463
Регистриран на: 4.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 5er-Reihe

Сваляне на патрон на волана

Мнение от Ivo Georgiev » 31 Мар 2014, 20:09

Колеги, някой може ли да помогне с инструкция за сваляне на патрона (ключалката) на волана? намерих тема в е34 раздела, но предполагам при е39 е различно

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 140
Регистриран на: 22.02.2013

Re: Сваляне на патрон на волана

Мнение от taratora » 31 Мар 2014, 20:48

Ivo Georgiev написа:патрона (ключалката) на волана?


Клеморед се нарича. Сваля се волана. После имаш нещо като централен болт, който когато аз сменях клеморед майстора разви със "специални" инструменти. Един за развиване и нещо, като скоба за издърпване. Ако ги нямаш ще трябва потърсиш някое майсторче. За Младост мога да ти кажа адрес.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3949
Регистриран на: 18.07.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '12 BMW F10
Мечтае да кара: самолет

Re: Сваляне на патрон на волана

Мнение от oci » 31 Мар 2014, 23:52

Ivo Georgiev написа:Колеги, някой може ли да помогне с инструкция за сваляне на патрона (ключалката) на волана? намерих тема в е34 раздела, но предполагам при е39 е различно


това за което искаш да го сваляш ако е да ти правят ключ най-лесно става от патрона на вратата и се сваля за 2 минути.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Сваляне на патрон на волана

Мнение от mad_presley » 03 Апр 2014, 16:40

Трябва ти тънка и здрава тел. Като завъртиш ключа леко към първо положение, ще видиш един отвор, вкарваш телта там, натиска се един пин и започваш да въртиш и дърпаш ключа да излезе барабар с патрона.

Не го обясних много добре, ама мисля се схваща смисъла :D

Ако искаш да свяляш цялата конструкция, барабар с патрона, като махнеш корите около вола, ще видиш два болта за отсичане от горната страна. Хваната е за двата отвора на намер 1 от схемата http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=32&fg=30
С една здрава отверка, започваш да биеш болта под ъгъл, докато поддаде и после го развиваш на ръка.

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook