След смяна на гарнитура загрява

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 34
Регистриран на: 20.08.2009
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: BMW E39 525tds
Мечтае да кара: X6

След смяна на гарнитура загрява

Мнение от 4ernata perla » 27 Мар 2014, 16:48

Колеги колата я взех преди няколко месеца с проблем в мотора. Колата е е39 525тдс 97г. Отворих двигателя, занесох главата на майстори занимаващи се само с ревизия на глави. Казаха ми че главата не е спукана (снимали са я) и ми я ревизираха, напаснаха клапани и гумички и т.н. Сложих главата с нова гарнитура. Смених термостат, водна помпа. Почистих радиаторите. Смених Виското защото не работеше, сложих друго отново не върти като загрее и подмине средата. Сложих трето Виско и има някакъв ефект но отново не се пуска силно като подмине средата и отиде към червеното. Моторчето на климатроника не ми работи откакто е при мен и незнам има ли причина от това да не се е обезвъздушила при наливането на антифриза и да има въздушна възглавница. 2-3 месеца ми взе всичките нерви тази кола. Благодаря предварително за вашите предложения каде може да е проблема.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: След смяна на гарнитура загрява

Мнение от predel » 27 Мар 2014, 16:55

Комплициран проблем... Има много възможности, но така няма как да се локализират проблемите. Като почнеш от запушени водни магистрали, та стигнеш до елементарно запушване на маркучето за обезвъздушаване, а между тях още 1001 причини. Основната причина, обаче е предишен собственик ;)
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: След смяна на гарнитура загрява

Мнение от GecataBMW-E46 » 27 Мар 2014, 17:07

Колега вариантите са 2 новия термостат да е боклук или да има въздушна възглавница(което е по-вероятно).вземи и напълни блока през някой от най-горните маркучи за водата на малкия кръг до де текне,така ще си изгонил въздуха от водната риза в мотора,после пълниш разширителния съд и палиш като следиш и температурата,в като стигне 75-85градуса би трябвало термостата да отвори и да можеш да я обезвъздушиш както трябва.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1422
Регистриран на: 18.02.2007
Местоположение: Вече в собствена колибка!
Пол: Мъж
Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
Мечтае да кара: КА-50

Re: След смяна на гарнитура загрява

Мнение от predel » 27 Мар 2014, 17:46

GecataBMW-E46 написа:Колега вариантите са 2 новия термостат да е боклук или да има въздушна възглавница(което е по-вероятно).вземи и напълни блока през някой от най-горните маркучи за водата на малкия кръг до де текне,така ще си изгонил въздуха от водната риза в мотора,после пълниш разширителния съд и палиш като следиш и температурата,в като стигне 75-85градуса би трябвало термостата да отвори и да можеш да я обезвъздушиш както трябва.


Гецата, дано да е някое от тези неща.... Колегата не е споделял дали радиатора му се нагрява нормално с лека разлика в зоните на вход/изход, както и не е споделил в какъв вид е блока. За това може да са още неща...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2381
Регистриран на: 24.07.2006
Местоположение: 02..., +3592...
Пол: Мъж
Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
Мечтае да кара: още по-бавно
Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD

Re: След смяна на гарнитура загрява

Мнение от Владо » 27 Мар 2014, 17:56

С какъв проблем е взета колата? Състояние на блока?
В движение извънградско особено виското няма отношение, тествана ли е така? Принципно при изрядно охлаждане виското почти не играе.
Независимо от ревизията като начало един тест за газове може да насочи накъде да се търси... Успех :!:

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook