Дискове ZIMMERMANN
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Дискове ZIMMERMANN
Oleg-16V написа:напълно подкрепям колегата Bai Ilia,защото аз вече карам 15 хиляди км с въпросните дискове цимерман и ате керамик и спирането е много сериозно,ако някой ден се направи някоя бмв сбирка на писта дупница или на софия ще дойда с колата и който има желание ще ги тестваме да се убеди за какво става въпрос,но аз преди 7 хиляди километра смених спирачната течност както и на съединителя със специална машина,защото както знаете въпросната течност се сменява на всеки 3-4 години поради факта,че се получават химични процеси,които намаляват ефективноста на самата течност,а оттам и на спирането

* Течността се сменя на 2 години.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
- The Edge
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 412
- Регистриран на: 18.04.2010
- Местоположение: София - град
- Пол: Мъж
- Кара: тъжно друга марка :(
- Мечтае да кара: Пак BMW
Re: Дискове ZIMMERMANN



- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дискове ZIMMERMANN
Oleg-16V написа:напълно подкрепям колегата Bai Ilia,защото аз вече карам 15 хиляди км с въпросните дискове цимерман и ате керамик и спирането е много сериозно,ако някой ден се направи някоя бмв сбирка на писта дупница или на софия ще дойда с колата и който има желание ще ги тестваме да се убеди за какво става въпрос,но аз преди 7 хиляди километра смених спирачната течност както и на съединителя със специална машина,защото както знаете въпросната течност се сменява на всеки 3-4 години поради факта,че се получават химични процеси,които намаляват ефективноста на самата течност,а оттам и на спирането
И двамата с Бай Илия ме карате да взема едни Ate Ceramic да пробвам на Textar Pro дискове...обаче за Илия знам че е на 18ки и 17ки Continental


Говоря от личен опит до скоро карах с Goodyear EffGrip сега с Fulda SportControl - 2те нови разликата в полза на Фулда особено при спиране е страшно голяма...забива муцуната много сериозно - като разбира се сравнявам само и едиснтвено с едните и другите гуми.Отпред и отзад всичко е на по-малко от 6 месеца - 4 нови диска 4 нови накладки,нова течност ,чистене на апарати,буталца и т.н..това на гуми 215/50/17 и 225/45/17
За да стане тема като тема,на права спокойно може да се отбележи 110-0 (това са тестовете при които сравняват някакви гуми с премиум гумите) - поне по видеата това виждам..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- bai_ILIA
- ентусиаст
-
- Мнения: 1232
- Регистриран на: 6.02.2010
- Пол: Мъж
- Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
- Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба
Re: Дискове ZIMMERMANN
така е колега, за спирането далеч не само спирачките имат значение...даже и с яки спирачки да си примерно ако амортесьорите са тоталка и гумите са 7-8 годишни се добавят метри в спирачния път...накладките АТЕ Керамик ги препоръчвам с двете ръце. някой спомена по-горе за спирачната течност - от няколко години карам само с Motul RBF Racing, която се налива веднага като се купи кола. 2-3 пъти по-скъпа е от обикновената, но е много добра.
ще се отнася до гумите, от 4-5 години съм яко на Континентал на 3 коли общо - 2 БМВ-та и едно не БМВ
даже моя човек в Дианата, който ме урежда с гумите си взе SportContact 5 след като ги тествах на 17 и 18 цола на 3-те коли като сцепление, шум, комфорт на возене (при 17/18 цола и повече, направо си има значение) и износване...
стената на плача!!! липсват 3-4 SportContact 3 и комплект Dunlop WinterSport 3D, но съм достоен за тест пилот на Конти

ще се отнася до гумите, от 4-5 години съм яко на Континентал на 3 коли общо - 2 БМВ-та и едно не БМВ

стената на плача!!! липсват 3-4 SportContact 3 и комплект Dunlop WinterSport 3D, но съм достоен за тест пилот на Конти

Последна промяна bai_ILIA на 03 Апр 2014, 21:56, променена общо 1 път
"Чемодан, вокзал, Москва"
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Дискове ZIMMERMANN
Да напиша и аз впечатление от опит. Преди 25к (около 2 год) смених предни и задни дискове ZIMMERMANN и комплект предни накладки ZIMMERMANN а задните са АТЕ. Резултатът за евридей каране, градско, на дълъг път и както не всеки се е налагало в дадена ситуация агресивно и извънредно спиране всичко се държи на ниво. Единственият проблем който намирам е в задните дискове и накладки (дискове ZIMMERMANN и накладки АТЕ) дисковете имат около милиметър и половина ръб което за мен не е нормално като се има в предвид колко спира един автомобил на задната ос спрямо предната. При предните дискове и накладки които са ZIMMERMANN нямам никакви проблеми всичко е супер равномерно и без язви и ръбове по дикса.
- ilia1984
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 565
- Регистриран на: 11.04.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E60
- Мечтае да кара: BMW
Re: Дискове ZIMMERMANN
dido_dulgiq написа:Единственият проблем който намирам е в задните дискове и накладки (дискове ZIMMERMANN и накладки АТЕ) дисковете имат около милиметър и половина ръб което за мен не е нормално като се има в предвид колко спира един автомобил на задната ос спрямо предната.
Задният диск прегрява колега явно тези накладки са му твърди виж дали са оригинални АТЕ ! Като цяло за дискове ZIMMERMANN се препоръчва максимално меки накладки!
- dido_dulgiq
- Потребител
-
- Мнения: 32
- Регистриран на: 29.01.2013
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E61 '04
- Мечтае да кара: BMW CSL 3.0
Re: Дискове ZIMMERMANN
Благодаря за инфото колега, ще го има в предвид при следваща смяна.
Re: Дискове ZIMMERMANN
Да се похваля

Вече са на колата. Остава да ги разработя и да ги видим как ще се представят


Вече са на колата. Остава да ги разработя и да ги видим как ще се представят

Последна промяна Rainbow на 18 Яну 2015, 15:02, променена общо 1 път

Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Дискове ZIMMERMANN
Честито, колега Rainbow! С какви накладки ще ги караш?
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Дискове ZIMMERMANN
Същъа серия,те са си в кашона 
Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk

Sent from my HTC Desire 500 using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Дискове ZIMMERMANN
Още дремя, сега чак обърнах внимание на снимката... 

Re: Дискове ZIMMERMANN
И понеже нещо се запалих по тия керамични накладки, а всичко по което се запаля го изучавам, то ето каква официална информация намерих предоставена от АТЕ:
Technically it is possible to combine ATE Ceramic brake pads with the PowerDisc or with perforated brake discs. The braking power with such a pairing is the same as with an original ATE brake pad or OE brake pad. However, when the two components interact they can generate more noise in braking. ATE Ceramic brake pads were developed for comfort-oriented drivers. We therefore recommend using them with "normal" brake discs, i.e. smooth ones.
Демек с моя PowerDisc си оставям със "стандартните" им накладки, както съм в момента и това е.
Просто тази информация я споделям за други, които искат и те да правят това, което препоръчва производителя, като мен. Нямам за цел да поставям под въпрос дали комбинацията с перфорирани/канални дискове е добра или не. Очевидно се споменава само за комфорта, а не за самото спиране.
Technically it is possible to combine ATE Ceramic brake pads with the PowerDisc or with perforated brake discs. The braking power with such a pairing is the same as with an original ATE brake pad or OE brake pad. However, when the two components interact they can generate more noise in braking. ATE Ceramic brake pads were developed for comfort-oriented drivers. We therefore recommend using them with "normal" brake discs, i.e. smooth ones.
Демек с моя PowerDisc си оставям със "стандартните" им накладки, както съм в момента и това е.
Просто тази информация я споделям за други, които искат и те да правят това, което препоръчва производителя, като мен. Нямам за цел да поставям под въпрос дали комбинацията с перфорирани/канални дискове е добра или не. Очевидно се споменава само за комфорта, а не за самото спиране.

Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Re: Дискове ZIMMERMANN
Интересно дали наистина спирането при не толкова загряти накладки е едно и също. Все пак това "керамик" предполага друго, но може би трябва да ги пробвам дори и само заради това че не цапат
Re: Дискове ZIMMERMANN
© написа:Интересно дали наистина спирането при не толкова загряти накладки е едно и също. Все пак това "керамик" предполага друго, но може би трябва да ги пробвам дори и само заради това че не цапат
Това "керамик" е малко подвеждащо в случая.
Основната задача на тези накладки е чисто естетическа - да не цапат дисковете и чисто природо-опазваща - почти всички компоненти, вложени в производството им щадят околната среда. И трето търсено е да не скърцат, уж.
И аз се бях заблудил от думата "керамик", но тук не е точно идеята за керамични накладки, като при големите батковци с керамичните спирачки.
За мен тази дума е по-скоро търговски трик в случая.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!
69 мнения
• Страница 4 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани