Няма празен ход - РЕШЕН.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4438
Регистриран на: 5.02.2008
Местоположение: Варна
Кара: E39 M5

Re: Няма празен ход.

Мнение от mad_presley » 21 Мар 2014, 22:59

anttonev написа:Дава на първи и втори цилиндър и 139 activation map cooling.

Термостата го зарежи, това че дава грешка, не означава че не работи коректно. Лично съм я тествал моята и си отваря и затваря на точните градуси, въпреки тази грешка.

За мисфайърите, размени бубините, както ти каза колегата. Тези от 1 и 2-ри ги сложи на мястото на 4 и 5-ти цилиндър и проверете пак на диагностика.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 22 Мар 2014, 14:05

Абе Пресли, не е баш така, както писах по-рано, но никой не каза нищо по този въпрос, когато е студена и е запалена да речем от 2 минути, в скритото меню температурата отива на -128 градуса и стрелката на температурата забива крайно дясно, след червеното и двигателя заработва прекрасно, на около 650 оборота, без тресене, без misfire-и. След 20 до 30 секунди, стрелката се връща на реалното си положение, както и показанията в скритото меню са около 45 градуса, и двигателя заработва пак скапано със същите симптоми, забива при подаване на газ, и детонации в генерацията.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: Няма празен ход.

Мнение от omegaart » 22 Мар 2014, 20:17

Еми смени си температурен датчик , щото явно е от него проблема , не от термостата защото е механичен :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Няма празен ход.

Мнение от turbo » 25 Мар 2014, 16:57

Или го сменяй направо тоя датчик, или му виж буксата да няма разни окислявания на пиновете. А можеш и да пробваш като го откачиш на работещ двигател (или само на контакт) какви стойности ще ти покаже таблото.
А иначе MAP Cooling се оправя и той със смяна на термостата, но и неговата букса можеш да я огледаш, докато дойде ред за смяната.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 25 Мар 2014, 17:35

Като го откача на работещ мотор, моторът вдига обороти леко, чува се някакво изсъскване, явно му пуска повече въздух IAC-то, и стрелката отива след червеното.
Ако е закачен датчика, сутрин след малко работа, става по-горе описаното, но кабелът си е закачен. И явно нещо температурно се ебава, около 40 градуса откача и на 47 се връща към живота. На студено, си е все същия умреляк, докато не стопли, не отлепва, независимо закачен или откачен е.
За най-добри резултати, загасете мотора и запалете пак. :mhihi:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Няма празен ход.

Мнение от turbo » 25 Мар 2014, 18:51

Огледай пак буксата и виж евентуално кабелът, докъдето е възможно, да не е нещо наранен някъде и после вече сменяй тоя датчик. Слагал се е на 90% от моделите ( и на дизели :!: ), ама явно при тебе точно се е скапал :)
Няма начин да няма начин да се подкара тая моторетка да работи като хората. ;)
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 25 Мар 2014, 20:27

Може ли някой да премери на буксата следното:
-на колко от пинчетата НА кабела има маса?
-на 2 по 2 от пиновете НА датчика еднакво ли е съпротивлението и по колко е?
Мерси за помощта.

Ще го сменя датчика, но ме човърка, докато го взема новия, дали и там прави мизерията.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Няма празен ход.

Мнение от turbo » 26 Мар 2014, 12:40

Ей такава е схемата на този датчик. Масата минава през ECU-то и през таблото съответно - не е директна. Това е за M62 след 09/97 г.

Изображение
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход.

Мнение от anttonev » 26 Мар 2014, 13:09

При мен се оказа че 2 от пиновете понякога се окъсявят, шашкат компа е от там е всичко. Уви, от датчика до кутията под пасажерския филтър, няма окъсявания по кабелите. Откачих кабелите в кутията и ги премерих съответните двойки, които идват от датчика - дават си съпротивлението на датчика. Когато премерих нататък кабелите към таблото се оказа че са окъсени и наистина на таблото уреда е в червеното(датчика е с отр. темп коеф. - при повишаване на темп. намалява съпротивлението, така работи и стрелката). След време на същите пинове нямаше и помен от окъсяване и съответно стрелката си беше в синьото, това при откачен темп. датчик.
Снощи нещо, не знам какво точно като съм правил, е станала магията и тази сутрин запали без никакви драми и гърмежи, и гаснения, и пукания.
Остава обаче да разбера по каква причина се окъсяват онези 2 пина.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2067
Регистриран на: 20.01.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: МПС-та
Мечтае да кара: самолет

Re: Няма празен ход.

Мнение от turbo » 23 Апр 2014, 8:50

Оправи ли се тази моторетка?

П.П.: На газ кара ли се това чудо? Колко му е разходът?
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли! Изображение 552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 142
Регистриран на: 7.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M62B44

Re: Няма празен ход - РЕШЕНА

Мнение от anttonev » 28 Авг 2015, 14:08

Леле, забравил съм тази тема.
И така, колата е наред, оказа се че газовата беше настроена лошо, от там се обърква и DME-то, и сбъгясва на бензин, докато не загрее.
Решението - закачване с INPA и изчистване на адаптациите, нова настройка на газта и газ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: Няма празен ход - РЕШЕН.

Мнение от kener » 28 Авг 2015, 14:50

Може би си забравил, да го споменеш, но е хубаво, да се покара поне 100 км на бензин(хубав, прясно зареден) след "зануляване" на адаптациите и тогава настройка на газовото.
40653

Предишна

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook