Интеркулер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
Интеркулер
Здравейте колеги имам една дилема с кулера искам да го сменя с по голям но къде тогава ще сложа перката за климатроника[/u][/b] колата е 320 150 коня 2003 http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr това е кулера казват уж вдигало 30 коня и 35Nm което много не ми се вярва
- mustang1986
- ентусиаст
-
- Мнения: 893
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Интеркулер
Този кулер няма абсолютно никакъв смисъл да го сменяш с по голям!На 330д кулерът е същият-направи си сметка и извод сам.

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Интеркулер
Здравей, колега! С право не ти се вярва, този кулер и да го сложиш на стоковата си кола, файда няма да имаш, освен това, че ще се радваш, че си с нов такъв. Вече смисъл от по-голям кулер ще имаш тогава, когато решиш да сменяш турбо, евентуално с по-голямо, дюзи с по-голям дебит и т.н. Тогава - да, ще има смисъл от по-големия кулер, но сега ако смъкнеш твоя и успееш да наместиш този по някакъв начин с надеждата да качиш мощност - остави, нищо няма да стане. Няма да усетиш разлика във вървенето на колата и ще си си дал парите напразно. Само за сведение - кулера на 330д е абсолютно същия като този на 320д. Карай си колата със здраве и не мисли да даваш грешни пари, без да имаш ефект. Коне и нютони само от кулер недей да чакаш. Успех! 

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Интеркулер
Почти съм сигурен, че ако сложиш такъв голям кулер колата ще стане много лагава.
Si non confectus, non reficiat.
- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
Re: Интеркулер
Знам колега Nikolay P. за кулерите че са еднакви но ще и слагам турбина от 530д е60 за дюзи не знам ако трябва и дюзи ще сложа благодаря все пак
- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
Re: Интеркулер
колеги да не пускам нова тема със спортно окачване мога ли тегля къмпинг каравана 3000 км
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Интеркулер
Точно, по-скоро ефекта може да бъде отрицателен, отколкото положителен.
- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
Re: Интеркулер
Мерси колеги за отговорите искам поне 200 220 коня да изкарам.и ми са достатачни какво трябва да и сложа кулер-не турбо-не как да ги постигна тези кончента
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Интеркулер
Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде. 

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Интеркулер
Nikolay P. написа:Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде.
това турбо от Е60 530д поне трябва да стане хибрид иначе какъв е смисъла от някакъв диапазон между 3 и 4500 оборота,а кулера винаги има смисъл да се смени,защото заводския отстрани е пластмасов и с течение на времето от маслото почват да изпускат,така че е най-добре да се замени с изцяло алуминиев кулер плюс турбо пътища,а ако все пак се сложи това турбо от 530д колата ще стане наистина много лагава и вината няма да е в кулера,а
колкото до съединителя естествено,че няма да издържи,ако наистина подмине 200 коня......
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Интеркулер
Oleg-16V написа:Nikolay P. написа:Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде.
това турбо от Е60 530д поне трябва да стане хибрид иначе какъв е смисъла от някакъв диапазон между 3 и 4500 оборота,а кулера винаги има смисъл да се смени,защото заводския отстрани е пластмасов и с течение на времето от маслото почват да изпускат,така че е най-добре да се замени с изцяло алуминиев кулер плюс турбо пътища,а ако все пак се сложи това турбо от 530д колата ще стане наистина много лагава и вината няма да е в кулера,а
колкото до съединителя естествено,че няма да издържи,ако наистина подмине 200 коня......
Кулера, ако си е наред и не изпуска, няма причина да го пипа, още повече да слага по-голям, отколкото е стандартния на 320д и на 330д. Виж, ако е тръгнал да си заминава - да, тогава може да си го смени и то с алуминиев, както казваш и ти. И ако ще се слага нов и не е с размерите на заводския кулер, то поне да не е с много по-голям. Иначе момчето питаше просто дали с този кулер, за който споменава той, може да качи 30 коня и 35 нютометра или нещо от сорта, което граничи с наивност. Както казах, само от сменен кулер - коне и нюнони в плюс, никой да не очаква. При всички положения колата спокойно ще си мине 200 коня с нормален ремап. Масово 150 коня дизела отива на 180-185 коня след ремапване. С турбо Garrett 2260 от Е60 530d, колата при среден надув би трябвало да ги удари 200 коня, иначе ако се понадуе 220 може да си ги извлече преспокойно. Съединителя няма какво да го обсъждаме, той си е повече от ясен.

- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
- Nikolay P.
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 258
- Регистриран на: 25.01.2014
- Пол: Мъж
Re: Интеркулер
Какво точно трябва да видим на снимките? 

- Oleg-16V
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 224
- Регистриран на: 4.08.2008
- Местоположение: Благоевград
- Кара: Bmw E46,04`330d
Re: Интеркулер
Nikolay P. написа:Какво точно трябва да видим на снимките?
ами то се вижда достатъчно,заводския кулер трябва да си замине по най-бързия начин

380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,
- Manchevvv
- Потребител
-
- Мнения: 12
- Регистриран на: 11.02.2014
- Пол: Мъж
- Кара: e46 touring
- Мечтае да кара: M5
Re: Интеркулер
колега Nikolay P то се вижда как е омаслен знаЧи е спикан колата не както преди
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани