Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от DirtySouth » 21 Мар 2014, 18:40

Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Jordana » 21 Мар 2014, 18:58

DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата

Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 21 Мар 2014, 22:26

Jordana написа:
DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата

Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .



Благодаря за пожеланието. Като махахме ваноса си го направихме всичко както трябва - от сименс към бош цялата електроника и инсталация, датчици,валове, компютър и прочие. Ваноса го махнахме преди повече от три години, оттогава насам съм навъртял повече от 30000 км и проблем не е имало, бая прекъсвачи е видяла и на бензин и на газ.

Jordana написа:
Интересното е, че като свалих свещта на 5-тия керамиката се беше отделила от металната резба и се движеше свободно нагоре-надолу, свещите са на 4000 км - бош каквито са за модела
.
Детонации и прегряване та този цилиндър от некоректни смеси.Проблем е при газов инжекцион калпавите газови инжектори .На някой цилиндър може да се случи да пуска малко газ на друг повече и няма как да се хване .Единственото до някъде спасение е на 10 000км или един път годишно сваляне и реглаж на газовите инжектори от специалист а над 35-40 к км замяна с нови най добре.


като сглобя колата ще им направя една проверка и реглаж :yes:

hell's angel написа:Газаджиите отнасят сериозна доза съмнение, точно след настройки ...На какъв режим го кара ? Не знам дали чак толкова може да се ошашка ЕКУ-то, та чак да си забрави прекъсвача, ама ...


не знам на какъв режим е нагласена, работата е там, че дадох пълна газ на прекъсвач, да кажем една секунда връщаще оборотите и отказа по някаква причина, оборотите скочиха по оборотомер към 7100-7200, усетих се и върнах газта, но вече беше ударило клапани.

Това което адски много ме учуди и как така прекъсвача спря да работи след като може би 4-5 пъти върна оборотите преди да откаже и да позволи да се вдигнат толкова. В смисъл не е да кажеш, че изобщо не се е включил, а той сработи и отказа :dunno: :dunno: :dunno:
the project is ready....
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 921
Регистриран на: 23.06.2007
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: яки шестаци...

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от EnimEn » 22 Мар 2014, 2:30

тва с прекъсвача не го мисли, имало е някакво детонационно горене, което не се знае от какво се е предизвикало. Дали е газова дюза продължила да "налива" трябва да се види...

при турбо колите, като се прецака турбината и започва да вкарва масло в пълнителния колектор - няма гасене... моторът се форсира до безкрайност и дори и при връщане на ключа не изгасва, а загива геройски... (ако е ръчка може на скорост със спирачка, но при автомата няма шанс)
Изображение
Read the fuckin` MANUAL!!!
Never took this road before... destination unknown!

"Good drivers,Just drive!"

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от GecataBMW-E46 » 22 Мар 2014, 9:41

EnimEn написа:тва с прекъсвача не го мисли, имало е някакво детонационно горене, което не се знае от какво се е предизвикало. Дали е газова дюза продължила да "налива" трябва да се види...

при турбо колите, като се прецака турбината и започва да вкарва масло в пълнителния колектор - няма гасене... моторът се форсира до безкрайност и дори и при връщане на ключа не изгасва, а загива геройски... (ако е ръчка може на скорост със спирачка, но при автомата няма шанс)

Как ще няма шанс има ако успееш да му отрежеш маркуча от турбото достатъчно бързо и да го запушиш пак ще изгасне.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3911
Регистриран на: 11.12.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от DirtySouth » 22 Мар 2014, 12:29

Jordana написа:
DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата

Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .


Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди това
I'm slowly drifting
Изображение

старши ентусиаст
Online
Аватар
Мнения: 1617
Регистриран на: 4.08.2011
Местоположение: Карантина баце ....
Пол: Мъж
Кара: през просото
Мечтае да кара: леговището на смог
Детайли за колата: баничарка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Jordana » 22 Мар 2014, 13:50

DirtySouth написа:
Jordana написа:
DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата

Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .


Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди това


долния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти,

Това според теб "всичко в ред" ли е ? Счупен изолатор на свеща - предпоставка за детонации.Не се знае в момента на аварията ли е станало или преди това. На такива обороти с прекъсвач нещата се случват за части от секундата - не да има един месец преди това заявки че ще умре.И изобщо не виждам драма в тоя ремонт .Прави се мотора сменя се строшеното и не мисля че прекъсвача е проблема.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 24 Мар 2014, 17:07

Jordana написа:
DirtySouth написа:
Jordana написа:
DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата

Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .


Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди това


долния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти,

Това според теб "всичко в ред" ли е ? Счупен изолатор на свеща - предпоставка за детонации.Не се знае в момента на аварията ли е станало или преди това. На такива обороти с прекъсвач нещата се случват за части от секундата - не да има един месец преди това заявки че ще умре.И изобщо не виждам драма в тоя ремонт .Прави се мотора сменя се строшеното и не мисля че прекъсвача е проблема.


работата е 8 криви изпускателни клапана, главата вече се прави, ще се сглоби и ще се кара...
просто ме е страх като оправя всичко, да взема да и раздам газ и прекъсвача пак да откаже нещо и филма отначало
the project is ready....
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 902
Регистриран на: 26.10.2008
Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
Пол: Мъж
Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
Мечтае да кара: ///M

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от mitrax » 24 Мар 2014, 17:17

сложи си двойни пружини от глава безваносова. Удържат на повече обороти.
Изображение

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 24 Мар 2014, 19:20

благодаря за съвета, знам го това, но няма лев в момента :(
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 20
Регистриран на: 3.11.2009
Пол: Мъж
Кара: E36 318 is M42

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от LuBaKa » 24 Мар 2014, 21:20

Във по-високи обороти колата ти превключва ли на бензин?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 28.01.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
Мечтае да кара: е36 с осмак
Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Boyadjiev » 24 Мар 2014, 22:11

mitrax написа:сложи си двойни пружини от глава безваносова. Удържат на повече обороти.

То ако така се слагаха двойните пружини на ваносова глава.... :wave:
Изображение Изображение Изображение
Уважавай другия, независимо каква кола кара.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 18.06.2012
Местоположение: Майна
Пол: Мъж
Мечтае да кара: 1982 Corvette
Детайли за колата: WBS...

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от XaH-kpyM » 25 Мар 2014, 9:33

А може проблема изобщо да не ев това дали работи на бензин или газ.
Имал съм случай в който просто решава да надърви повдигачите и от там да удари клапани.
А също така познавам и хора които от 3-та предавка вместо да включат 4-та, влиза 2-ра и от там пак мазало ... но тук предполагам не се е стигало до там. ;)

ботокс ефект 
Аватар
Мнения: 882
Регистриран на: 5.12.2006
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: черна сянка
Мечтае да кара: още по-черна сянка

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от Dido_stz » 25 Мар 2014, 19:06

LuBaKa написа:Във по-високи обороти колата ти превключва ли на бензин?


не, не превключва
the project is ready....
ИзображениеИзображение

Потребител
Аватар
Мнения: 47
Регистриран на: 28.09.2009
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: E93 335i
Мечтае да кара: X5 ///M

Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани

Мнение от abefen » 26 Мар 2014, 12:59

Преди време удрях на 1 и 6 цилиндър 2 пъти клапани. Мога да те посъветвам да смениш водачите на клапаните задължително на ударилите клапани цилиндри. Също така както каза колегата mitrax да смениш с двойни пружини когато имаш възможност. Истината е че ги караме тия мотори на по 20 години и колкото и да не ни се иска има износване на отделните елементи. Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми. Според мен дори да е стигнал 7200 това не е предпоставка за удряне на клапани не е като да кажеш 8500-9. Оригиналният прекъсвач ако не се лъжа е на 6800 може и да греша. Някой да ме поправи ако да, но да успех с колата. Добър мотор си имаш :)
м50 + турбо....безценно ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook