Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
I'm slowly drifting


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Jordana написа:DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Благодаря за пожеланието. Като махахме ваноса си го направихме всичко както трябва - от сименс към бош цялата електроника и инсталация, датчици,валове, компютър и прочие. Ваноса го махнахме преди повече от три години, оттогава насам съм навъртял повече от 30000 км и проблем не е имало, бая прекъсвачи е видяла и на бензин и на газ.
Jordana написа:.Интересното е, че като свалих свещта на 5-тия керамиката се беше отделила от металната резба и се движеше свободно нагоре-надолу, свещите са на 4000 км - бош каквито са за модела
Детонации и прегряване та този цилиндър от некоректни смеси.Проблем е при газов инжекцион калпавите газови инжектори .На някой цилиндър може да се случи да пуска малко газ на друг повече и няма как да се хване .Единственото до някъде спасение е на 10 000км или един път годишно сваляне и реглаж на газовите инжектори от специалист а над 35-40 к км замяна с нови най добре.
като сглобя колата ще им направя една проверка и реглаж

hell's angel написа:Газаджиите отнасят сериозна доза съмнение, точно след настройки ...На какъв режим го кара ? Не знам дали чак толкова може да се ошашка ЕКУ-то, та чак да си забрави прекъсвача, ама ...
не знам на какъв режим е нагласена, работата е там, че дадох пълна газ на прекъсвач, да кажем една секунда връщаще оборотите и отказа по някаква причина, оборотите скочиха по оборотомер към 7100-7200, усетих се и върнах газта, но вече беше ударило клапани.
Това което адски много ме учуди и как така прекъсвача спря да работи след като може би 4-5 пъти върна оборотите преди да откаже и да позволи да се вдигнат толкова. В смисъл не е да кажеш, че изобщо не се е включил, а той сработи и отказа



the project is ready....




- EnimEn
- ентусиаст
-
- Мнения: 921
- Регистриран на: 23.06.2007
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: яки шестаци...
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
тва с прекъсвача не го мисли, имало е някакво детонационно горене, което не се знае от какво се е предизвикало. Дали е газова дюза продължила да "налива" трябва да се види...
при турбо колите, като се прецака турбината и започва да вкарва масло в пълнителния колектор - няма гасене... моторът се форсира до безкрайност и дори и при връщане на ключа не изгасва, а загива геройски... (ако е ръчка може на скорост със спирачка, но при автомата няма шанс)
при турбо колите, като се прецака турбината и започва да вкарва масло в пълнителния колектор - няма гасене... моторът се форсира до безкрайност и дори и при връщане на ключа не изгасва, а загива геройски... (ако е ръчка може на скорост със спирачка, но при автомата няма шанс)
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
EnimEn написа:тва с прекъсвача не го мисли, имало е някакво детонационно горене, което не се знае от какво се е предизвикало. Дали е газова дюза продължила да "налива" трябва да се види...
при турбо колите, като се прецака турбината и започва да вкарва масло в пълнителния колектор - няма гасене... моторът се форсира до безкрайност и дори и при връщане на ключа не изгасва, а загива геройски... (ако е ръчка може на скорост със спирачка, но при автомата няма шанс)
Как ще няма шанс има ако успееш да му отрежеш маркуча от турбото достатъчно бързо и да го запушиш пак ще изгасне.
- DirtySouth
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Jordana написа:DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди това
I'm slowly drifting


- Jordana
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1617
- Регистриран на: 4.08.2011
- Местоположение: Карантина баце ....
- Пол: Мъж
- Кара: през просото
- Мечтае да кара: леговището на смог
- Детайли за колата: баничарка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
DirtySouth написа:Jordana написа:DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди това
долния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти,
Това според теб "всичко в ред" ли е ? Счупен изолатор на свеща - предпоставка за детонации.Не се знае в момента на аварията ли е станало или преди това. На такива обороти с прекъсвач нещата се случват за части от секундата - не да има един месец преди това заявки че ще умре.И изобщо не виждам драма в тоя ремонт .Прави се мотора сменя се строшеното и не мисля че прекъсвача е проблема.
Горното мнение е създадено главно с развлекателна цел и може да съдържа недоказани факти и обстоятелства . Никога не повтаряйте описаните екперименти и изказаните мнения у дома - те могат да бъдат опасни за Вас !
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
....АВИТОХОЛ /Атила/ живя 300 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
Синът му ИРНИК /ЕРНАК/ живя 150 години. Родът му Дуло, а неговата година дилом твирем.
ГОСТУН 2 години. Родът му Ерми, а годината му докс твирем.
КУРТ управлява 60 години. Родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
БЕЗМЕР 3 години, а родът му Дуло, а годината му шегор вечем.
Именник на българските ханове ...
- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Jordana написа:DirtySouth написа:Jordana написа:DirtySouth написа:Е как няма как да се хване бе пичага ? Тея горивни карти и FUEL TRIM-ове за какво са ? 95% съм сигурен ,че не е от газовото , не спомена колега като си махнал ваноса какво си правил с електрониката ? Омазало се е ЕКУ-то от тази интервенция 99% на сто , успех с колата
Къде ги виждаш тия горивни карти и тримове на газ ? И изобщо каква връзка имат със смесите на всеки отделен цилиндър ? Сондите мерят общия поток газове - кой от 6те идиота не работи както трябва няма шанс да разбере. То и на бензин е същата работа .Като не пуска достатъчно гориво някой инжектор влиза повече кислород към сондите и ЕКУ то ако не е врачка ще увеличи горивото докато се скапе сондата и мине в авариен режим.Има едни дето мерят косвено смесите на всеки цилиндър през йонизационния канал на свеща ама това ЕКУ май не е от тях .
Искаш да кажеш ,че като някоя дюза не е в норми няма да дава грешки в фуел тримовете и съответно да ги корегира еку-то ? И съответно режима на работа на колата няма да е въобще приятен , а колегата спомена ,че не е забелязал нищо притеснително преди товадолния маркуч стана топъл-явно е станала въздушна възглавница при термостата, той не отваря и затова тръгна да загрява. Всичко 6, тръгвам и отивам до газаджиите на настройка да превключва по-рано на газ. Направиха я и викам дай да и раздам една газ да завърти хубаво водата и да я обезвъздуша пак. Разходих се на обороти,
Това според теб "всичко в ред" ли е ? Счупен изолатор на свеща - предпоставка за детонации.Не се знае в момента на аварията ли е станало или преди това. На такива обороти с прекъсвач нещата се случват за части от секундата - не да има един месец преди това заявки че ще умре.И изобщо не виждам драма в тоя ремонт .Прави се мотора сменя се строшеното и не мисля че прекъсвача е проблема.
работата е 8 криви изпускателни клапана, главата вече се прави, ще се сглоби и ще се кара...
просто ме е страх като оправя всичко, да взема да и раздам газ и прекъсвача пак да откаже нещо и филма отначало
the project is ready....




- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
сложи си двойни пружини от глава безваносова. Удържат на повече обороти.

- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
благодаря за съвета, знам го това, но няма лев в момента 

the project is ready....




Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Във по-високи обороти колата ти превключва ли на бензин?
- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
mitrax написа:сложи си двойни пружини от глава безваносова. Удържат на повече обороти.
То ако така се слагаха двойните пружини на ваносова глава....




Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
А може проблема изобщо да не ев това дали работи на бензин или газ.
Имал съм случай в който просто решава да надърви повдигачите и от там да удари клапани.
А също така познавам и хора които от 3-та предавка вместо да включат 4-та, влиза 2-ра и от там пак мазало ... но тук предполагам не се е стигало до там.
Имал съм случай в който просто решава да надърви повдигачите и от там да удари клапани.
А също така познавам и хора които от 3-та предавка вместо да включат 4-та, влиза 2-ра и от там пак мазало ... но тук предполагам не се е стигало до там.

- Dido_stz
- ботокс ефект
-
- Мнения: 882
- Регистриран на: 5.12.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: черна сянка
- Мечтае да кара: още по-черна сянка
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
LuBaKa написа:Във по-високи обороти колата ти превключва ли на бензин?
не, не превключва
the project is ready....




- abefen
- Потребител
-
- Мнения: 47
- Регистриран на: 28.09.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E93 335i
- Мечтае да кара: X5 ///M
Re: Отказал регулатор -> високи обороти -> криви клапани
Преди време удрях на 1 и 6 цилиндър 2 пъти клапани. Мога да те посъветвам да смениш водачите на клапаните задължително на ударилите клапани цилиндри. Също така както каза колегата mitrax да смениш с двойни пружини когато имаш възможност. Истината е че ги караме тия мотори на по 20 години и колкото и да не ни се иска има износване на отделните елементи. Пружини омекват, кученца и тарелки се износват и от идват тези проблеми. Според мен дори да е стигнал 7200 това не е предпоставка за удряне на клапани не е като да кажеш 8500-9. Оригиналният прекъсвач ако не се лъжа е на 6800 може и да греша. Някой да ме поправи ако да, но да успех с колата. Добър мотор си имаш 

м50 + турбо....безценно 

54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани