Голям проблем с Е39 530D
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- GuFi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 745i
- Мечтае да кара: вече го карам
Голям проблем с Е39 530D
Спря да върви давам и газ отзад пуши като за световно,мирише вътре на нафта,качи ми разхода с 3-4л. моля за помощ СПЕШНО






- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Голям проблем с Е39 530D
Провери дали някой мъркуч от турбото през кулера и до колектора не се е сцепил или изпаднал... чуваш ли турбината да свири по-различно?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Голям проблем с Е39 530D
GuFi написа:Спря да върви давам и газ отзад пуши като за световно,мирише вътре на нафта,качи ми разхода с 3-4л. моля за помощ СПЕШНО![]()
![]()
![]()
![]()
Да дойдем и да ти закараме ние колата на сервиз ли ?
Сервизи БОЛ , правиш една диагностика и се вижда къде е проблема. После ти се казва една сума , плащаш си я и колата ти тръгва както трябва.
Понеже не си посочил град/село не мога да те насоча към сервиз.
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Голям проблем с Е39 530D
Малко постна информация си дал, колега, но ако пушекът отзад е сив, а моторът тресе - отиди да ти проверят дюзите... 

- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Голям проблем с Е39 530D

темата ще е полезна и на други колеги за решаване на подобен проблем

Последна промяна bumer530 на 01 Апр 2014, 23:05, променена общо 1 път
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Elesar74
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 10.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: Долното
- Детайли за колата: Toyota Yaris D4D 2015.
Re: Голям проблем с Е39 530D
GuFi написа:Спря да върви давам и газ отзад пуши като за световно,мирише вътре на нафта,качи ми разхода с 3-4л. моля за помощ СПЕШНО![]()
![]()
![]()
![]()
Турбината не работи, най-вероятно.
Човек си личи какъв е, не по това колко от високо гледа, а по това колко ниско може да се наведе.
- GuFi
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 12.01.2010
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 745i
- Мечтае да кара: вече го карам
Re: Голям проблем с Е39 530D
Това което ми казаха в сервиза ... ГНП ... от там тече,мирише и за това не върви и харчи повече от обикновенно 

- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Голям проблем с Е39 530D


...най-вероятно "майстора" е имал предвид точно това, ама му казва ГНП, а при такава "компетентност" веднага сменям "сервиза"

- LUCIFER'S
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1953
- Регистриран на: 11.08.2009
- Местоположение: Добрич
- Кара: Е39 '02 530d
Re: Голям проблем с Е39 530D
shmotza написа::mhihi: сменяй сервиза...в м57 няма ГНП !!! ...там е помпа за високо налягане, а разлика м/у двете има![]()
...най-вероятно "майстора" е имал предвид точно това, ама му казва ГНП, а при такава "компетентност" веднага сменям "сервиза"
Тя пък твоята компетентност е една компетентност.....



Fortuna fortes metuit, ignavos premit.
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Голям проблем с Е39 530D
LUCIFER'S написа:shmotza написа::mhihi: сменяй сервиза...в м57 няма ГНП !!! ...там е помпа за високо налягане, а разлика м/у двете има![]()
...най-вероятно "майстора" е имал предвид точно това, ама му казва ГНП, а при такава "компетентност" веднага сменям "сервиза"
Тя пък твоята компетентност е една компетентност.....![]()
![]()
ГНП - означава гориво нагнетателна помпа!!! Аз пък, ако бях мод щях да резна твоето мнение!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!






...точно "същото", дето при коман рейла са го сменили с помпа за високо налягане, която е доста здрава за разлика от любимото ти гнп. Разлика между двете има, на това в м57 моторите му се казва ПОМПА ЗА ВИСОКО НАЛЯГАНЕ а НЕ ГНП...това, че ти и още една тумба "майстори" му "викате" ГНП си е ваш проблем.
п.п.-за т'ва не си мод, за да не резваш к'вото ти попадне

- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Голям проблем с Е39 530D
ми двете помпи са различни и съответно наименованията им са различни...едната има ел.блок за управление, пуска в точния момент на точния цилиндър...все едно да казваш на аналгина "аспирин"...то и двете свалят темперетурата... 

Re: Голям проблем с Е39 530D
Практически сигурно си прав, но ако трябва да сме коректни терминологично и двете са помпи, които повишават налягането на горивото /гориво нагнетателни/.

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Голям проблем с Е39 530D
shmotza написа:ми двете помпи са различни и съответно наименованията им са различни...едната има ел.блок за управление, пуска в точния момент на точния цилиндър...все едно да казваш на аналгина "аспирин"...то и двете свалят темперетурата...
Колега, мисля, че в случая, възела от помпа и регулатор на налягането, само създават необходимото, в зависимост от режима на работа на двигателя, високо налягане, а пускането на горивото в точният момент и в точният цилиндър се прави от съответната дюза управлявана от ДДЕ.

Това, което се възмущаваш, че се нарича ГНП, точно то има електронен блок, който се управлява от ДДЕ и определя, количеството на подаваното гориво, към съответната дюза.

- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Голям проблем с Е39 530D
zvetiko написа:Това, което се възмущаваш, че се нарича ГНП, точно то има електронен блок, който се управлява от ДДЕ и определя, количеството на подаваното гориво, към съответната дюза.

на колегата с темата най-вероятно не му е за смяна помпата а за ремонт...за това го посъветвах да си смени "майстора"


на останалите - много здраве, казвайте си на което искате - както искате


Последна промяна shmotza на 09 Апр 2014, 10:09, променена общо 1 път
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани