Проблем с автопилота/темпомата
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Проблем с автопилота/темпомата
Здравейте, колеги.
Автомобила е Е46 318Д фейслифта, и от известно време имам проблем с автопилота.
Проблема е следния. Когато запаля колата, веднага ако включа автопилота, светва зелената лампа на таблото и работи без проблеми. След около минута обаче, автоматично се изключва, зелената лампа изгася и не мога да го включа повече. Трябва да изключа от контакт и да запаля на ново, и тогава пак работи, но проблема се повтаря веднага след отново приблизително минута.
Преди седмица ми светеха лампите на DSC и ръчна в жълто, но това се оправи от само себе си.
Бях на диагностика, но имаше някакъв проблем и не можахме да прочетем колата... Другата седмица ще я карам за повече тестове.
Някакви идеи от какво може да е проблема?
Автомобила е Е46 318Д фейслифта, и от известно време имам проблем с автопилота.
Проблема е следния. Когато запаля колата, веднага ако включа автопилота, светва зелената лампа на таблото и работи без проблеми. След около минута обаче, автоматично се изключва, зелената лампа изгася и не мога да го включа повече. Трябва да изключа от контакт и да запаля на ново, и тогава пак работи, но проблема се повтаря веднага след отново приблизително минута.
Преди седмица ми светеха лампите на DSC и ръчна в жълто, но това се оправи от само себе си.
Бях на диагностика, но имаше някакъв проблем и не можахме да прочетем колата... Другата седмица ще я карам за повече тестове.
Някакви идеи от какво може да е проблема?

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Има датчици на педала на съединителя и спирачката - почисти им буксите с контактен спрей. Имах подобен проблем преди време и така се оправи.
Si non confectus, non reficiat.
- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Zagy написа:Има датчици на педала на съединителя и спирачката - почисти им буксите с контактен спрей. Имах подобен проблем преди време и така се оправи.
Благодаря, но ако са въпросните датчици, дори и да не работи автопилота, не трябва ли да си свети зелената лампа на таблото, но да не може да се сложи скорост през + и - на волана?
- Wierdo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 558
- Регистриран на: 8.04.2008
- Местоположение: кестен сити
- Пол: Мъж
- Кара: 545i
- Мечтае да кара: 6 series 650i Gran Coupe
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Xezes написа:Zagy написа:Има датчици на педала на съединителя и спирачката - почисти им буксите с контактен спрей. Имах подобен проблем преди време и така се оправи.
Благодаря, но ако са въпросните датчици, дори и да не работи автопилота, не трябва ли да си свети зелената лампа на таблото, но да не може да се сложи скорост през + и - на волана?
Аз съм склонен да вярвам, че не са датчиците на педалите. В крайна сметка като ги натиснеш, зеленото остава да си свети, обаче спира да поддържа скоростта. По-скоро някой датчик на АБС-а се е скапал или не дава контакт - те вече са по-определящи, защото компа така следи скорост и прочее.
Колега, имай предвид, че жълтата лампа на ръчната е свързана с DSCто. Когато свети само DSC лампата, реално системата е спряна наполовина, а чак когато светят и двете с жълтата ръчна е напълно изключена.
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Най добре е една диагностика с ДИС-а. Така може да се види дали всички бутони,машинки и сензори работят и след това да се търси проблема.
Има и вероятност от самия пин на лентовия кабел, ако е използван от друга букса. На външен вид са едни и същи, но вътре има разлика в отворите. Така понякога не дава контакт.
Има и вероятност от самия пин на лентовия кабел, ако е използван от друга букса. На външен вид са едни и същи, но вътре има разлика в отворите. Така понякога не дава контакт.

Ако нема у глава, има у Google.
- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Проблем с автопилота/темпомата
bgpavlp написа:Най добре е една диагностика с ДИС-а. Така може да се види дали всички бутони,машинки и сензори работят и след това да се търси проблема.
Има и вероятност от самия пин на лентовия кабел, ако е използван от друга букса. На външен вид са едни и същи, но вътре има разлика в отворите. Така понякога не дава контакт.
Както споменах в първия пост на темата, днес бях на диагностика, и опитахме точно с ДИС да се вържем, но не успяхме да прочетем колата.
Другата седмица ще я гледаме по-подробно, тъй като днес нямаше много време.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Xezes написа:bgpavlp написа:Най добре е една диагностика с ДИС-а. Така може да се види дали всички бутони,машинки и сензори работят и след това да се търси проблема.
Има и вероятност от самия пин на лентовия кабел, ако е използван от друга букса. На външен вид са едни и същи, но вътре има разлика в отворите. Така понякога не дава контакт.
Както споменах в първия пост на темата, днес бях на диагностика, и опитахме точно с ДИС да се вържем, но не успяхме да прочетем колата.
Другата седмица ще я гледаме по-подробно, тъй като днес нямаше много време.
Е точно там ти е проблема, че не може да се закачи колата на диагностика ти си го написал ама колегите не са обърнали внимание на това, и затова се почва датчици, матчици и като смениш всичко все ще се оправи


- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Ами имам ел. печка, която не си работеше още като взех колата, но не се е отразявало по никакъв начин. Имам фабричен ксенон, като в интерес на истината, имах изхоряла крушка на левия фар, която изгоря и в същия момент, започнаха проблемите с DSC и ръчна да светят в жълто - като това спря и след това забелязах, че автопилота се изключва. Наистина всичко това започна от една сутрин - паля колата, и ДСЦ - аут, ляв ксенон - аут, и след два три дни, темпомат - аут? Крушката я смених вчера със Philips (140лв.), но проблема с автопилота остана. Другото е наред???
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Xezes написа:Ами имам ел. печка, която не си работеше още като взех колата, но не се е отразявало по никакъв начин. Имам фабричен ксенон, като в интерес на истината, имах изхоряла крушка на левия фар, която изгоря и в същия момент, започнаха проблемите с DSC и ръчна да светят в жълто - като това спря и след това забелязах, че автопилота се изключва. Наистина всичко това започна от една сутрин - паля колата, и ДСЦ - аут, ляв ксенон - аут, и след два три дни, темпомат - аут? Крушката я смених вчера със Philips (140лв.), но проблема с автопилота остана. Другото е наред???
Трябва да се закачи на диагностика да се види какво записва в ДСЦ-то и таблото, печката щом не работи откачи и малката буксичка, след това откачи клемата на акумулатора поне за 2 часа и пиши какво е станало, това мога да те ориентирам ако нямаш диагностика под ръка или някой да ти я закачи, по този начин ще разтовариш Комуникационната шина, тръгне ли значи проблема е точно там където ти казвам.
Re: Проблем с автопилота/темпомата
А печката като не работи, дръпната ли и е буксата или просто не работи и не е разкачена?
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Здравейте ,аз имам подобен проблем скоро си взех Е46-320d(2000г)колата си беше с 4 лъчевия волан но неработи нищо по него (осветление на копчетата и темпомата )др за СД ясно щото не ми е фабричното.Четох доста по форумите но!!!!!това което мога да добавя като инфо е че на теста от скритото меню светва лампата за темпомата но иначе няма пускане...някаде видях че тр да търся зелена букса под волана !!!!къде точно се намира че свалях кората но такава букса не видях?Благодаря предварително .
- bgpavlp
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 522
- Регистриран на: 23.06.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Най вероятно нямаш допълнителното окабеляване към волана. Имаш само бега с копчетата. Потърси във форума темата за мулти волана и там ще намериш отговора.

Ако нема у глава, има у Google.
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с автопилота/темпомата
rado 66 написа:Здравейте ,аз имам подобен проблем скоро си взех Е46-320d(2000г)колата си беше с 4 лъчевия волан но неработи нищо по него (осветление на копчетата и темпомата )др за СД ясно щото не ми е фабричното.Четох доста по форумите но!!!!!това което мога да добавя като инфо е че на теста от скритото меню светва лампата за темпомата но иначе няма пускане...някаде видях че тр да търся зелена букса под волана !!!!къде точно се намира че свалях кората но такава букса не видях?Благодаря предварително .
Ако си от София мога да ти помогна.
- Xezes
- Потребител
-
- Мнения: 49
- Регистриран на: 18.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е90 330D xDrive LCI
Re: Проблем с автопилота/темпомата
Моя проблем все още е на лице, не съм успял още да отделя време да направя препоръките от колегите, но имам уговорка с един сервиз да погледнат колата през уикенда.
Когато разрешим проблема, задължително ще пиша в темата какво е било:) Поздрави на всички.
Когато разрешим проблема, задължително ще пиша в темата какво е било:) Поздрави на всички.
- mitrax
- ентусиаст
-
- Мнения: 902
- Регистриран на: 26.10.2008
- Местоположение: ДУПНИЦА Скрапинг
- Пол: Мъж
- Кара: coupe e36 m42 , цоупе е46 325ci
- Мечтае да кара: ///M
Re: Проблем с автопилота/темпомата
на мен лентовия кабел на волана ми запушваше комуникацията , откачете го и ако всичко друго си излезе на диагностиката го сменете. Проблема може да е и в друг модул , а може и да е по самото окабеляване до отделните модули. Малко тегав проблем , Оци им е надобрял на тея проблеми 


34 мнения
• Страница 1 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани