грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
грешка Е4,на х5 е53 м54б30
бмв х5 е53 3.0бензи с газ брц-плуг ендрайв.светна ми лампа жълтата лампа на таблото с иконката-двигателче.на тест ми ипоказва грешка Е4 отклонени в сместа-ред 2-отклонение много голямо.преди това ми казаха да сменя задни ландсонди,и ги смених с нови оригинални за модела.диагностика казва че едната долна сонда дава отклонение и че единия катализатор заминава и за това.дали това има значение за разхода на гориво,че ми се струва завишен.сменилсъм и свещи ако е от значение.нулираме грешка минавам към 200км. и лампата светва.няма разлика във вървенето.да сменям ли катализатор незнам.той ми казва че се слагали някакви залагалки да лъжат сондите че катализаторите са здрави ,незнам какво да правя.ако има някой с подобния проблем да сподели.




- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
1-во поред мен смени сервиза дето ти правят диагностика. Най-добре се насочи към човек дето се занимава предимно с БМВ, той ще има дииагностика специално за марката..
2-ро от сонда след катализатора може да светне чек-а, но тя не играе роля за смесообразуването.
3-то наистина има варианти да се лъже сондата след катализатора. (когато го махнат правят такива пинизи)
2-ро от сонда след катализатора може да светне чек-а, но тя не играе роля за смесообразуването.
3-то наистина има варианти да се лъже сондата след катализатора. (когато го махнат правят такива пинизи)

- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
този сервиз има диагносика на бмв,някой с такъв проблем 

- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Здравейте колеги!
Аз също имам такъв проблем породен от газта а колата.Обиколих доста сервизи из България и реално според всички проблем няма в работата на мотора нито на бензин нито на газ.Ходих в бмв и хората казаха,че могат да я проверят само на бензин как работи и резултата беше добър или всичко беше в нормите.В сервизите за газ също провериха и дори карах с комп 200км за да го следим като колата отново работи добре с хубави показатели.Обясниха ми ,че М54 или по скоро новите компове били по-чувствителни и записвали грешката при най-малка промяна в показателите.НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ЗА 100% ВЯРНА ИЛИ ИЗЧЕРПАТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ, ПРОСТО СПОДЕЛЯМ МНЕНИЯ ОТ ОПИТА!
Тъй като според мен и майсторите няма да си реша проблема като сменям части реших да потърся начин за залъгване на ламб сондите.
1.Мнения за залъгалки или каквито и да е играчки и биберони
2.В E-BAY намерих едни дистанционни втулки за отдалечаване на сондите от потока на газовете и май намаляване на Ф на отвора през който те постъпват към сондата.
Някой ако има инфо ще почерпя дори преди събора

Аз също имам такъв проблем породен от газта а колата.Обиколих доста сервизи из България и реално според всички проблем няма в работата на мотора нито на бензин нито на газ.Ходих в бмв и хората казаха,че могат да я проверят само на бензин как работи и резултата беше добър или всичко беше в нормите.В сервизите за газ също провериха и дори карах с комп 200км за да го следим като колата отново работи добре с хубави показатели.Обясниха ми ,че М54 или по скоро новите компове били по-чувствителни и записвали грешката при най-малка промяна в показателите.НЕ ПРЕТЕНДИРАМ ЗА 100% ВЯРНА ИЛИ ИЗЧЕРПАТЕЛНА ИНФОРМАЦИЯ, ПРОСТО СПОДЕЛЯМ МНЕНИЯ ОТ ОПИТА!
Тъй като според мен и майсторите няма да си реша проблема като сменям части реших да потърся начин за залъгване на ламб сондите.
1.Мнения за залъгалки или каквито и да е играчки и биберони

2.В E-BAY намерих едни дистанционни втулки за отдалечаване на сондите от потока на газовете и май намаляване на Ф на отвора през който те постъпват към сондата.
Някой ако има инфо ще почерпя дори преди събора


Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Здравей колега!
Аз съм със същия автомобил и същата газова уредба.
Светеше чека и разхода бе увеличен. Какво ли не ми предложиха и даже смених някой части! Набутах се!!
В един щастлив момент попаднах на сервиз/ става реч за БУРГАС /, в който имат диагностична апаратура / Бош / ,но и знаеха да я четат. При мен показа че, ламбда сондите са забити. Пробваха с пръскане на спрей и се получи много малка реакция/ ламбда сондите реагираха /, но тя подсказа да се търси физическа повреда-протрити маркучи или примерно остарели. За моя изненада откриха един маслен маркуч, напълно скъсан. Да, направо срязан на две! Той е на бърза връзка, ф12 е и свързва картерните маслени пари и въздушните колектори.. Оригинал струва 40лв. , на мен ми излезе 5 лв. + диагностиката 30 лв. Двигателите на BMW са затворена система и всичко което смуче или издиша, създава проблем. Ламбда сондите сработиха и проблема изчезна.
Дано съм бил полезен!
Търси и късмет!!
Аз съм със същия автомобил и същата газова уредба.
Светеше чека и разхода бе увеличен. Какво ли не ми предложиха и даже смених някой части! Набутах се!!
В един щастлив момент попаднах на сервиз/ става реч за БУРГАС /, в който имат диагностична апаратура / Бош / ,но и знаеха да я четат. При мен показа че, ламбда сондите са забити. Пробваха с пръскане на спрей и се получи много малка реакция/ ламбда сондите реагираха /, но тя подсказа да се търси физическа повреда-протрити маркучи или примерно остарели. За моя изненада откриха един маслен маркуч, напълно скъсан. Да, направо срязан на две! Той е на бърза връзка, ф12 е и свързва картерните маслени пари и въздушните колектори.. Оригинал струва 40лв. , на мен ми излезе 5 лв. + диагностиката 30 лв. Двигателите на BMW са затворена система и всичко което смуче или издиша, създава проблем. Ламбда сондите сработиха и проблема изчезна.
Дано съм бил полезен!
Търси и късмет!!
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
при мен показ една задна сонда,смених я,показа втората,смених я,показа предна сонда,смених я.и всички с нови оригинални.и в момента ги записва и 4те като грешки.направо ме разби.незнам какво е вече.и от каде да я подхвана.записваги и на бензин и на газ.
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Здравей колега!
Ламбда сондите живи ли са или са забити? Трябва да изменят данните си от 0,14 до 0,95-98. Ако не са живи, търси проблема във маркучите!!
Ламбда сондите живи ли са или са забити? Трябва да изменят данните си от 0,14 до 0,95-98. Ако не са живи, търси проблема във маркучите!!
- armani78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Колега,докато караш на газ все ще ти свети чека! Не виждам кво ти пречи? Ако толко ти пречи,откачи тая лампа и готово.Моя си свети от 2 години



Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Сега видях за кой мотор става въпрос, коментара ми е безмислен 

Последна промяна Pronto на 06 Май 2014, 1:29, променена общо 1 път
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
къде се намират тези капачки на картерните газове. 

- Iceman 13
- Потребител
-
- Мнения: 21
- Регистриран на: 27.12.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 3.0i
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Здравейте колеги,
и при мен чека свети, когато я обърна на бензин и покарам едни 100км същия загасва. Колата усеща разликата в горенето при газ и бензин
и затова лампата светва, колата е е53 3.0i. Имах преди време е39 и я дадох на един приятел, който и сложи газ и съответно чека светна. Срещу
150лв му сложиха един обд датчик, който чистел грешките на всеки 10 секунди и проблемът със светенето беше решен. Лошото на този вариант е, че ако лампата иска да светне по друга причина няма как да стане. За последното само не съм сигурен, но вече 3 години гадната жълта лампа не е светнала на е39ката.
и при мен чека свети, когато я обърна на бензин и покарам едни 100км същия загасва. Колата усеща разликата в горенето при газ и бензин
и затова лампата светва, колата е е53 3.0i. Имах преди време е39 и я дадох на един приятел, който и сложи газ и съответно чека светна. Срещу
150лв му сложиха един обд датчик, който чистел грешките на всеки 10 секунди и проблемът със светенето беше решен. Лошото на този вариант е, че ако лампата иска да светне по друга причина няма как да стане. За последното само не съм сигурен, но вече 3 години гадната жълта лампа не е светнала на е39ката.
- armani78
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 193
- Регистриран на: 3.01.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: грешка Е4,на х5 е53 м54б30
Е то и моята лампа гасне като покарам на бензин,нормално е.Пак казвам че докато се кара на газ или метан винаги ще си свети...
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани