Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Здравейте колеги.
Знам че има много изписано по въпроса, но повярвайте изчетох може би всичко и не мога да разбера какъв точно е проблема.Най често попадам на подобен проблем при дизелите. Надявам се да помогнете защото вече второ масло опропастявам.Карам 323 ci 99 м52туб25.
Втората смяна беше преди няма и седмица и макар че сложих с 0.5 л. по малко масло в двигателя в момента е пак на максимума , че се опитва и да скочи още.И има силен мирис на бензин. Колата последните 3 месеца я карам по 20-30 км дневно (между два града) и въпреки че някои колеги споменаха това за причина( зимните атмосферни условия също) на мен хич не ми се нрави тази работа. Иначе двигателя и работи както трябва никакви забележки- поне за сега
Ще се радвам на помощ и за съвет за някой адекватен майстор в благоевградска област.
Знам че има много изписано по въпроса, но повярвайте изчетох може би всичко и не мога да разбера какъв точно е проблема.Най често попадам на подобен проблем при дизелите. Надявам се да помогнете защото вече второ масло опропастявам.Карам 323 ci 99 м52туб25.
Втората смяна беше преди няма и седмица и макар че сложих с 0.5 л. по малко масло в двигателя в момента е пак на максимума , че се опитва и да скочи още.И има силен мирис на бензин. Колата последните 3 месеца я карам по 20-30 км дневно (между два града) и въпреки че някои колеги споменаха това за причина( зимните атмосферни условия също) на мен хич не ми се нрави тази работа. Иначе двигателя и работи както трябва никакви забележки- поне за сега

Ще се радвам на помощ и за съвет за някой адекватен майстор в благоевградска област.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Няколко са вариантите колега това да се случва.
1.Късите разстояния на която се кара колата.
2.Проблемен датчик за температурата(казва на колата ,че е студена и кара на богата смес)
3.Ламбда сонда отново лъже и вкарва богата смес.
4.Пикаеща дюза/и който пишкат дори когато колата е спряла (пропускат)
5.Регулатора за налягането на бензина е пробил и вкарва през вакума на клапана за картерни газове и от там в картера..
Може да го тестваш лесно този датчик като запалиш колата и извадиш маркучето за вакума.. ако текне ти е ясна схемата..
6.От развален клапан на картерните газове незнам дали е възможно според мен не!(поне при този мотор не мисля ,че оказва влияние)
7.Издухали сегменти (най неприятният момент) За това измери Компресията на мотора.
П.П Извади щеката и пробвай дали ще се запали със запалката маслото лумне ли веднага или се запали определено бута мотора много бенз вътре..
Аз съм със М52ТУБ28 и колата я карам само на къси разстояние и моето масло мирише на бензин... искат си колите своето разстояние и стъпка
1.Късите разстояния на която се кара колата.
2.Проблемен датчик за температурата(казва на колата ,че е студена и кара на богата смес)
3.Ламбда сонда отново лъже и вкарва богата смес.
4.Пикаеща дюза/и който пишкат дори когато колата е спряла (пропускат)
5.Регулатора за налягането на бензина е пробил и вкарва през вакума на клапана за картерни газове и от там в картера..
Може да го тестваш лесно този датчик като запалиш колата и извадиш маркучето за вакума.. ако текне ти е ясна схемата..
6.От развален клапан на картерните газове незнам дали е възможно според мен не!(поне при този мотор не мисля ,че оказва влияние)
7.Издухали сегменти (най неприятният момент) За това измери Компресията на мотора.
П.П Извади щеката и пробвай дали ще се запали със запалката маслото лумне ли веднага или се запали определено бута мотора много бенз вътре..
Аз съм със М52ТУБ28 и колата я карам само на къси разстояние и моето масло мирише на бензин... искат си колите своето разстояние и стъпка

- da_ne
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 59
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 316ti
- Мечтае да кара: 325ti
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
20-30 километра не са късо разстояние, така че го отхвърли като причина. Аз карам като съм на работа 6 км. в едната посока, а като почивам карам децата на градина на 2 км. и не се вдига нивото. Миризмата на бензин според мен няма да изчезне даже и всичко да е в изправност, понеже малко или много подухва в картера.
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
катализатор махал ли си?
- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Не може да е от катализатор. Проблема е или от каране на къси разстояния, от пикаеща дюза или духнали сегменти.
Провери си компресията.
Провери си компресията.
Si non confectus, non reficiat.
- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Благодарско на всички ви.
На мен ми намирисва, че са дюзите и тази седмица само да остане време малко отивам на ултразвук,като възнамерявам и компресията да видя( по препоръка на zagy.
Катализатор иначе не съм махал ,макар че и тва ще стане тия дни пък да видим няма ли да се влоши повече
hacker4eto1 много изчерпателно братле и и ми е голяма насока. Само ( колкото и глуповат да е въпросът
) ми кажи тва маркучле за вакуума къде се е позиционирало
Може би говорим за тва : http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ol_engine/
Живи и здрави
На мен ми намирисва, че са дюзите и тази седмица само да остане време малко отивам на ултразвук,като възнамерявам и компресията да видя( по препоръка на zagy.
Катализатор иначе не съм махал ,макар че и тва ще стане тия дни пък да видим няма ли да се влоши повече

hacker4eto1 много изчерпателно братле и и ми е голяма насока. Само ( колкото и глуповат да е въпросът


Може би говорим за тва : http://bmwfans.info/parts-catalog/E46-S ... ol_engine/
Живи и здрави

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
За това сме тук колега да си помагаме..
не за него маркуче а за това номер "1". то излиза от клапана за налягането за бензина той е на рейката дето храни дюзите.

Ето това маркуче ако е пробил клапана връща гориво в клапана за картерни газове (това маркуче там отива)
Номер "6" на тая схема:

а от там като влезе в картерните газове директно си отива в картера
Виж си и свещите провери ги ако тук там някой пали някой не , сместа става също богата много и е нормално да намирисва повече маслото.
Сподели после какво става след чистене на дюзите(като ги сваляш е добре да сложиш нови О-рингове),някъде бях чел че след като са изчистени и закачени на колата трябват едни 10 20 км да си влязат в ритъм и оптимална работа на двигателя,някой колеги споделяха ,че колата им е станала по зле от преди да ги изчистят и след няколко километра колата стана по добре и от преди
П.П Ще следя темата ти и споделяй до къде си стигнал на много колеги ще е от полза.
П.П След махането на катализаторите ще имаш други дертове с една жълта лампа на таблото,освен ако не минеш на Евро 2 стандарт
не за него маркуче а за това номер "1". то излиза от клапана за налягането за бензина той е на рейката дето храни дюзите.

Ето това маркуче ако е пробил клапана връща гориво в клапана за картерни газове (това маркуче там отива)
Номер "6" на тая схема:

а от там като влезе в картерните газове директно си отива в картера

Виж си и свещите провери ги ако тук там някой пали някой не , сместа става също богата много и е нормално да намирисва повече маслото.
Сподели после какво става след чистене на дюзите(като ги сваляш е добре да сложиш нови О-рингове),някъде бях чел че след като са изчистени и закачени на колата трябват едни 10 20 км да си влязат в ритъм и оптимална работа на двигателя,някой колеги споделяха ,че колата им е станала по зле от преди да ги изчистят и след няколко километра колата стана по добре и от преди

П.П Ще следя темата ти и споделяй до къде си стигнал на много колеги ще е от полза.

П.П След махането на катализаторите ще имаш други дертове с една жълта лампа на таблото,освен ако не минеш на Евро 2 стандарт

Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Здравей колега какво стана с колата оправи ли се и какво прави по нея ,че и аз имам същия проблем и се чудя от къде да започна 

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
1.Измери компресията на мотора.
2.Погледни Бобините дали работят
3.Лулите дали са здрави.
4.Свещите в какво състояние са (ако се налага ги сменяй)
5.Погледни регулатора за горивото да не е пробил.
6.Виж в какво състояние са Дюзите може някоя да "пишка"
7.Виж температурните сензори на мотора (да не би някой да кара мотора да работи на богата смес)
8.Погледни и ламбда сондите как функционират.
П.П Като начало една добра диагностика ще се отрази добре в този случай...
П.П 2 Слагай 100 октана и излизай на дълго да караш

2.Погледни Бобините дали работят
3.Лулите дали са здрави.
4.Свещите в какво състояние са (ако се налага ги сменяй)
5.Погледни регулатора за горивото да не е пробил.
6.Виж в какво състояние са Дюзите може някоя да "пишка"
7.Виж температурните сензори на мотора (да не би някой да кара мотора да работи на богата смес)
8.Погледни и ламбда сондите как функционират.
П.П Като начало една добра диагностика ще се отрази добре в този случай...
П.П 2 Слагай 100 октана и излизай на дълго да караш


- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Не остава много време колеги.
Преди два дни с един "дърт" ентусиаст изолирахме клапана за налягането на бензина и вакума.
Идеята беше просто да ги изолираме,да покарам някои друг ден и да видим дали покачването на маслото и миризмата продължават за да знаем въобще има ли причина да се съмняваме в тях.
Е, оказа се че не е от клапана или вакума.
Утре отивам на звук или евентуално смяна на някоя дюза.
Надявам се в близките дни да решим проблема
Преди два дни с един "дърт" ентусиаст изолирахме клапана за налягането на бензина и вакума.
Идеята беше просто да ги изолираме,да покарам някои друг ден и да видим дали покачването на маслото и миризмата продължават за да знаем въобще има ли причина да се съмняваме в тях.
Е, оказа се че не е от клапана или вакума.
Утре отивам на звук или евентуално смяна на някоя дюза.
Надявам се в близките дни да решим проблема

- lechkata
- Потребител
-
- Мнения: 36
- Регистриран на: 27.09.2013
- Пол: Мъж
- Кара: E46 323 CI
- Мечтае да кара: M4 coupe
Re: Мирис на бензин и повишаване нивото на маслото
Здравейте колеги.
Вчера остана време и с едно майсторче направихме следните манипулации.
1. Замерихме компресията - 11 атмосфери на всички цилиндри. Не знам обаче дали това е в нормите.
2.Свалихме дюзите и ги почистихме на ултразвук,като колегата каза че са били ок но все пак профилактично го направихме.
3.След което ги тествахме и никоя от тях не даде някакви отклонения и не "пишкаше" след това
4.Сменихме и О-ринга на клапана за налягането на бензина.
Събрахме всичко и точно преди да си кажем ок сме колегата реши да види дали има вакум в тва въпросното маркучле дето влиза в клапана за налягането.
Оказа се че не дава никакви стойности.
И сега въпроса ми е колеги: трябва ли да има вакум там и в какви стойности трябва да бъде.
И въобще възможно ли е да е там целия проблем и какво да предприема.
Да погледна клапана за картерните газове и да сменя въпросното маркучле може би?

Вчера остана време и с едно майсторче направихме следните манипулации.
1. Замерихме компресията - 11 атмосфери на всички цилиндри. Не знам обаче дали това е в нормите.

2.Свалихме дюзите и ги почистихме на ултразвук,като колегата каза че са били ок но все пак профилактично го направихме.
3.След което ги тествахме и никоя от тях не даде някакви отклонения и не "пишкаше" след това
4.Сменихме и О-ринга на клапана за налягането на бензина.
Събрахме всичко и точно преди да си кажем ок сме колегата реши да види дали има вакум в тва въпросното маркучле дето влиза в клапана за налягането.
Оказа се че не дава никакви стойности.
И сега въпроса ми е колеги: трябва ли да има вакум там и в какви стойности трябва да бъде.
И въобще възможно ли е да е там целия проблем и какво да предприема.
Да погледна клапана за картерните газове и да сменя въпросното маркучле може би?


Последно избутване lechkata от 03 Апр 2014, 12:49
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани