Интеркулер

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 16 Мар 2014, 21:12

Здравейте колеги имам една дилема с кулера искам да го сменя с по голям но къде тогава ще сложа перката за климатроника[/u][/b] колата е 320 150 коня 2003 http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr това е кулера казват уж вдигало 30 коня и 35Nm което много не ми се вярва

ентусиаст
Аватар
Мнения: 893
Регистриран на: 6.12.2009
Местоположение: Димитровград
Пол: Мъж
Кара: E46 M47N

Re: Интеркулер

Мнение от mustang1986 » 17 Мар 2014, 13:48

Този кулер няма абсолютно никакъв смисъл да го сменяш с по голям!На 330д кулерът е същият-направи си сметка и извод сам.
Изображение

Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Интеркулер

Мнение от Nikolay P. » 17 Мар 2014, 14:11

Здравей, колега! С право не ти се вярва, този кулер и да го сложиш на стоковата си кола, файда няма да имаш, освен това, че ще се радваш, че си с нов такъв. Вече смисъл от по-голям кулер ще имаш тогава, когато решиш да сменяш турбо, евентуално с по-голямо, дюзи с по-голям дебит и т.н. Тогава - да, ще има смисъл от по-големия кулер, но сега ако смъкнеш твоя и успееш да наместиш този по някакъв начин с надеждата да качиш мощност - остави, нищо няма да стане. Няма да усетиш разлика във вървенето на колата и ще си си дал парите напразно. Само за сведение - кулера на 330д е абсолютно същия като този на 320д. Карай си колата със здраве и не мисли да даваш грешни пари, без да имаш ефект. Коне и нютони само от кулер недей да чакаш. Успех! :yes:

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Интеркулер

Мнение от Zagy » 17 Мар 2014, 18:54

Почти съм сигурен, че ако сложиш такъв голям кулер колата ще стане много лагава.
Si non confectus, non reficiat.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Re: Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 17 Мар 2014, 22:00

Знам колега Nikolay P. за кулерите че са еднакви но ще и слагам турбина от 530д е60 за дюзи не знам ако трябва и дюзи ще сложа благодаря все пак

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Re: Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 17 Мар 2014, 22:07

колеги да не пускам нова тема със спортно окачване мога ли тегля къмпинг каравана 3000 км

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Интеркулер

Мнение от Nikolay P. » 18 Мар 2014, 21:13

Точно, по-скоро ефекта може да бъде отрицателен, отколкото положителен.

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Re: Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 23 Мар 2014, 17:04

Мерси колеги за отговорите искам поне 200 220 коня да изкарам.и ми са достатачни какво трябва да и сложа кулер-не турбо-не как да ги постигна тези кончента

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Интеркулер

Мнение от Nikolay P. » 23 Мар 2014, 17:06

Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде. :yes:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Интеркулер

Мнение от Oleg-16V » 23 Мар 2014, 19:19

Nikolay P. написа:Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде. :yes:

това турбо от Е60 530д поне трябва да стане хибрид иначе какъв е смисъла от някакъв диапазон между 3 и 4500 оборота,а кулера винаги има смисъл да се смени,защото заводския отстрани е пластмасов и с течение на времето от маслото почват да изпускат,така че е най-добре да се замени с изцяло алуминиев кулер плюс турбо пътища,а ако все пак се сложи това турбо от 530д колата ще стане наистина много лагава и вината няма да е в кулера,а
колкото до съединителя естествено,че няма да издържи,ако наистина подмине 200 коня......
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Интеркулер

Мнение от Nikolay P. » 23 Мар 2014, 20:06

Oleg-16V написа:
Nikolay P. написа:Дори да сменяш турбото с такова от Е60 530Д, пак няма смисъл да сменяш кулера, стандартния ще е предостатъчен. Един ремап да се настрои новото турбо и си готов. Стискай палци само съединителя да издържи по-дълго, че ако си от градските състезатели, няма да го бъде. :yes:

това турбо от Е60 530д поне трябва да стане хибрид иначе какъв е смисъла от някакъв диапазон между 3 и 4500 оборота,а кулера винаги има смисъл да се смени,защото заводския отстрани е пластмасов и с течение на времето от маслото почват да изпускат,така че е най-добре да се замени с изцяло алуминиев кулер плюс турбо пътища,а ако все пак се сложи това турбо от 530д колата ще стане наистина много лагава и вината няма да е в кулера,а
колкото до съединителя естествено,че няма да издържи,ако наистина подмине 200 коня......

Кулера, ако си е наред и не изпуска, няма причина да го пипа, още повече да слага по-голям, отколкото е стандартния на 320д и на 330д. Виж, ако е тръгнал да си заминава - да, тогава може да си го смени и то с алуминиев, както казваш и ти. И ако ще се слага нов и не е с размерите на заводския кулер, то поне да не е с много по-голям. Иначе момчето питаше просто дали с този кулер, за който споменава той, може да качи 30 коня и 35 нютометра или нещо от сорта, което граничи с наивност. Както казах, само от сменен кулер - коне и нюнони в плюс, никой да не очаква. При всички положения колата спокойно ще си мине 200 коня с нормален ремап. Масово 150 коня дизела отива на 180-185 коня след ремапване. С турбо Garrett 2260 от Е60 530d, колата при среден надув би трябвало да ги удари 200 коня, иначе ако се понадуе 220 може да си ги извлече преспокойно. Съединителя няма какво да го обсъждаме, той си е повече от ясен. :D

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Re: Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 23 Мар 2014, 23:47

received_m_mid_1391956719657_b92f42399f97d7a947_4.jpeg
Ей затова става въпрос
received_m_mid_1391956719657_b92f42399f97d7a947_4.jpeg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 258
Регистриран на: 25.01.2014
Пол: Мъж

Re: Интеркулер

Мнение от Nikolay P. » 24 Мар 2014, 18:59

Какво точно трябва да видим на снимките? :dunno:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 224
Регистриран на: 4.08.2008
Местоположение: Благоевград
Кара: Bmw E46,04`330d

Re: Интеркулер

Мнение от Oleg-16V » 24 Мар 2014, 23:25

Nikolay P. написа:Какво точно трябва да видим на снимките? :dunno:

ами то се вижда достатъчно,заводския кулер трябва да си замине по най-бързия начин :) и на негово място да се постави нов изцяло алуминиев кулер с пътища и всичко както си му е реда
380к.с-770н.м@1.9bar hold boost,OZ UltraLeggera 17",Full M-pack II,Sachs performance,BOSCH air,oil and fuel filter,Nexen SU1@245/40/17-225/45/17,

Потребител
Аватар
Мнения: 12
Регистриран на: 11.02.2014
Пол: Мъж
Кара: e46 touring
Мечтае да кара: M5

Re: Интеркулер

Мнение от Manchevvv » 25 Мар 2014, 0:10

колега Nikolay P то се вижда как е омаслен знаЧи е спикан колата не както преди

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook