Колата губи МНОГО ток

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 360
Регистриран на: 9.12.2011
Мечтае да кара: SR-71 Blackbird

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от MonsteR » 14 Мар 2014, 0:46

ми 0.2 - 0.3 е екстра... и аз замерих моята - 0.19 е хората казаха парфе.. оказа се и при мен стартер. Трябва да го ремонтирам тези дни.. пак някой, ако каже сервиз ше е супер.
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от basko » 16 Мар 2014, 19:07

Не разбирам много от ток, но 0.2-0.3А май са 200-300 милиампера. Доколкото знам допустимата, нормалната консумация е 35-40 милиампера. Т.е. моята последна е около 5-6 пъти по-голяма. Не виждам как ще е перфектна.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 3.03.2011
Пол: Мъж
Кара: 330хд

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от JTD » 16 Мар 2014, 19:54

Стандарта е 0.6мА на всеки Ач от акумулатора.
Демек ако акумулатора ти е 90Ач, то отечката трябва да ти е около 54мА.
Всичко над това се води проблем, който не трябва да присъства в автомобила.
Трябва да си богат, за да караш BMW!
Трябва да си много богат, за да караш старо BMW!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от basko » 16 Мар 2014, 22:40

Благодаря, както винаги точен?!
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от basko » 30 Мар 2014, 19:39

Открих консумацията! Консумацията се заби на 0.02-0.03 ампера, нищо че за 92Ah акумулатор трябва да е около 55 милиампера?! :dunno: Просто откачих червения кабел от снимката и резултатът се вижда. Доколкото знам, този кабел отива директно към стартера. Явно проблемът е в стартера и ще се сваля за ремонт. Чувал съм, че е "доста приятно" занимание.
30032014703.jpg

30032014704.jpg

30032014705.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от basko » 11 Апр 2014, 20:03

Както винаги филмът не бил шведски, а съветски ...?! Днес се заиграх да свалям стартер, но видях, че през неговата клема отива директен плюс и на чудото от снимката /вижда се малка част от него/ и понеже е на гумени тампони му е пусната допълнителна маса. Откачих масата от клемата, вижда се на снимката и консумацията я няма. Явно тази уродка е окъсила. Добре че не свалях стартер!!!
П.С. А тази уродка, така наречената печка ли е? Сори за тъпия въпрос.
11042014706.jpg
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 105
Регистриран на: 20.09.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: compact
Детайли за колата: BMW compact e46 03 320td 150 hp

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от olegvn » 12 Апр 2014, 20:50

При мен имах такъв проблем и накрая разбрах , че клемите не правят добър контакт с акумулатора и от там не се зарежда добре.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 647
Регистриран на: 8.06.2013
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от GecataBMW-E46 » 12 Апр 2014, 21:07

basko написа:Както винаги филмът не бил шведски, а съветски ...?! Днес се заиграх да свалям стартер, но видях, че през неговата клема отива директен плюс и на чудото от снимката /вижда се малка част от него/ и понеже е на гумени тампони му е пусната допълнителна маса. Откачих масата от клемата, вижда се на снимката и консумацията я няма. Явно тази уродка е окъсила. Добре че не свалях стартер!!!
П.С. А тази уродка, така наречената печка ли е? Сори за тъпия въпрос.
11042014706.jpg

Колега тва ти е ел.печката за парното бъди сигурен,че ако има утечка тя е в него,а не в стартера,когато дефектират се получава тая отечка.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 200
Регистриран на: 6.04.2012
Пол: Мъж
Кара: 2004/330xd автомат
Мечтае да кара: bumer ...
Детайли за колата: ноо яка

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от basko » 13 Апр 2014, 21:27

Благодаря колега, доста нерви изхабих докато го установя! Така и ще си остане! Няма да я оправям или сменям.
Не съм претенциозен, ... най-доброто ми е предостатъчно!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.12.2010
Местоположение: Гоце Делчев
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 D
Мечтае да кара: BMW M5
Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от sexy_shefa » 03 Юни 2014, 22:32

здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна :bang: :bang: и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално :( а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола, :paranoid: помагайте :bchug:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2643
Регистриран на: 22.11.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от Kris » 03 Юни 2014, 22:54

sexy_shefa написа:здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна :bang: :bang: и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално :( а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола, :paranoid: помагайте :bchug:


Пробвай направо с друг таралеж, то може да не пощурее веднага а по някое време да направи мизерията и да скапе акумулатора за нула време. Има доста колеги които са коректни и може да им обясниш положението ти. Т.е. да вземеш таралеж за проба и ако не е от него да го върнеш.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.12.2010
Местоположение: Гоце Делчев
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 D
Мечтае да кара: BMW M5
Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от sexy_shefa » 04 Юни 2014, 0:15

Kris написа:
sexy_shefa написа:здр колеги аз имам същият проблем само че съм с Е39 530д чисто нов акумулатор го скапва казаха ми че е от навигацията продадох е и сложих двоен дин но проблема си остана сега ми казват че е лаит модула но не смятам да го махам свалих го и акумулатора пак капна :bang: :bang: и ми писна от майстори купих си мултицет и почнах да търся. проверих зареждането 14,2. проверих консумацията на колата при заспало положение 0.02 при не заспало 0.82, уж нормално, проверих и консумацията при палене към о.300 нещо такова не помня точно колко и всичко нормално :( а тока изчезва а да преди това 2 дена зареждах акумулатора и го откарах да го проверят казаха че е добре, затворих се в колата изчаках 20 мин и не мога да чуя таралежа да базика и нз какво да правя вече с тая кола, :paranoid: помагайте :bchug:


Пробвай направо с друг таралеж, то може да не пощурее веднага а по някое време да направи мизерията и да скапе акумулатора за нула време. Има доста колеги които са коректни и може да им обясниш положението ти. Т.е. да вземеш таралеж за проба и ако не е от него да го върнеш.


ако е от таралежа няма ли да ми го отчете като консумация като го замервам или тои се пуска когато му е кеф а не веднага след като заспи? и кой бушон е за този таралеж да го откача и да пробвам дали ще капни пак . благодаря

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 25.03.2014
Местоположение: гр.Раднево
Пол: Мъж
Кара: E46 318i
Мечтае да кара: E46 318ic

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от badiuo » 07 Юни 2014, 20:19

basko написа:Явно отивам при врачка! Днес с всички бушони в ръка - 0,12-0,18А?! Чудесно! Извънземните са в тази кола.

e 0.12 A,са нормални според мен.ПРИМЕР–акумулатор 75А часа означава,че при консумация 1А акумулаторът трябва да издържи 75 часа.сметни сега при 0„12А.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 7.12.2010
Местоположение: Гоце Делчев
Пол: Мъж
Кара: BMW 530 D
Мечтае да кара: BMW M5
Детайли за колата: 530D 2003 година, 193hp голямата навигация, абсолютно всички екстри.

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от sexy_shefa » 10 Юли 2014, 19:25

нямам отечка всичко провериха, вчера ми се откачи усилвателя и слезнах да вида да не се е откачил от клемата и клемите направо пареха което значи или има много голяма консумация на ток или дава някъде на късо сега пак в сервиза

Е46 Fanatic
Аватар
Мнения: 426
Регистриран на: 1.06.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46 330d; GLK 320

Re: Колата губи МНОГО ток

Мнение от Hito » 30 Дек 2014, 5:20

Я да питам в тази тема, че и аз имам проблем с акомулатара :confused:
Принципно си имам проблем с паленето защото колата се кара много рядко,но от известно време започна да се кара всеки ден и нямах проблем с паленето. Онзи ден вечерта я оставих след доста каране при температури над нулата, вечерта я оставих и температурата беше паднала до -12 .........на сутринта греда :ranting: няма никои :confused:
Дали е заминал акомулатора?
На три години е и е няква световно неизвестна марка.
Алтернатора зарежда на 13,6 волта при включени абсолютно всички консуматори..... фарове, климатроник,навигация, халогени, плафони и тн.
Направи ми впечатление, че когато се загаси двигателя и останат само плафоните волтажа пада от 12 и нещо до 11,6 за около две минути :confused:
Великите умове обсъждат идеи.
Средните умове обсъждат събития.
Дребните умове обсъждат хората.
Убий глупака с мълчание ;)

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook