Проблем с блокажа на 318ci

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 76
Регистриран на: 28.10.2011
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: БМВ Е46 318Ci

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от kpacKoOo » 16 Мар 2014, 15:29

-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:

Аз от такива комплексари като колегата не се вълнувам особенно. Сигурно неговата 323ка е поне 300 коня без мотора и и има голям ПАУЪР. Явно има някакъв проблем при мен просто неможе 118 коня купе да си върти г*за на старта а аз да не усещам никаква разлика. Както казват колегите ще трябва да мина една диагностика да видим дали ще излезе нещо
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от acho.rs » 16 Мар 2014, 19:22

-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:

То е ясно, че е спъната , не е в това въпроса . И за 323и на сухо важи същото правило - в движение на суха настилка , с нормални гуми няма разлика със/без тракшън (така де - блокаж :mhihi: ) .
Въпрос не е зададен - не може да се разбере какво точно се пита,явно и автора не знае какво пита. Разлика със/без АСЦ на 18ка има само на мокро/сухо/пепел - на такава настилка при потегляне се вижда разликата - ако АСЦработи , колата първо ще завърти малко , после триъгълника ще започне да мига ... но кой да чете .

Това че 320д върти гуми до 4та ме събори от смях и си е право за темата с бисери, ама викам да не грубея :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 664
Регистриран на: 16.06.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i
Детайли за колата: M43B19TU

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от TheKiller » 16 Мар 2014, 20:37

-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.


На приятела купето с н42б20 2001-2 година е с ASC и е със задържане за да се изключи напълно,светва асц-то и след 5-10 секунди задържане светка и един удивителен :yes:
/// 6>4
ИзображениеИзображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от surfboard » 17 Мар 2014, 1:04

-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:


Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинации :D Явното колкото повече конски сили имаме, толкова по-слаб е двигателят. В такъв случай искам 318и 118 коня + автомат + комби + газ.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от Djelebov » 17 Мар 2014, 10:52

Моята 23-ка с напълно изключено DSC не успява да запали гумА заради съединителя. Няма приплъзване при каране, но вече го няма превъртането на гуми при по-рязко пускане на съединителя, няма го и превъртането при бърза смяна на предавки.
Може и тва да е проблема - съединител.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от -Maxxx- » 17 Мар 2014, 12:19

surfboard написа:
-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:


Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинации :D Явното колкото повече конски сили имаме, толкова по-слаб е двигателят. В такъв случай искам 318и 118 коня + автомат + комби + газ.


Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка. Ти както го каза ще кажеш че като 323-ката е шестак, все едно е със турбо :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 373
Регистриран на: 5.02.2012
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e46 320dA
Мечтае да кара: e46 M3
Детайли за колата: touring facelift 04'

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от lancerpor » 17 Мар 2014, 12:49

С какви гуми си? Размер и DOT. Зимните ми са 205/55-16 дота им е 12-та година и само на сняг ги върти. :lol: Сега съм с 18-ки 225/40 задните са доста слаби и навсякъде без новоасфалтираните булеварди се върти спокойно. Дали със съединител или от 1-ва - 2-ра или от шифт лок си тръгва нормално. Според мен колкото по ниска е гума плюс това, че е стара и изпечена, толкова повече се пързаля. Е разбира се не става за King of Europe... ама смачкваш газта, гледаш да не пускаш педала и се молиш пързалянето да продължи малко по-дълго от обикновеното :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 669
Регистриран на: 30.01.2008
Местоположение: Бургас
Пол: Мъж
Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от Djelebov » 17 Мар 2014, 15:42

-Maxxx- написа:
surfboard написа:
-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:


Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинации :D Явното колкото повече конски сили имаме, толкова по-слаб е двигателят. В такъв случай искам 318и 118 коня + автомат + комби + газ.


Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка. Ти както го каза ще кажеш че като 323-ката е шестак, все едно е със турбо :mhihi: :mhihi: :mhihi:


:OT: Защо?
Понеже и аз карам 23-ка и като горд собственик :mhihi: не обичам да ми хейтват двигателя без причина, ще обясня какво представлява 23-ката:
М52ТУб25. Това е 25-ца със спъната електроника. Разликата с м54Б25 на дино е около 10к.с., а не 22к.с. и започва да се проявява след 4000оборота, на които и двете коли имат еднакъв 245Nm максимален въртящ момент. 23-ката не е някъф самолет, но не е куц кон - мотора сток на дино изкарва над 180 коня, (има google, има youtube ;) ). Карантията е като на м54б25, смукателните и изпускателни колектори са същите като на B28 (realoem). Просто е софтуерно спъната във високите, ако се мапне сток 23-ка, става 25-ца ;)
Ако 318-ката и 323-ката са в добро състояние, разликата им на дино ще е около 40hp и 45Nm :)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 470
Регистриран на: 4.04.2011
Местоположение: Благоевград
Пол: Мъж
Кара: 4.0 TFSI

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от surfboard » 17 Мар 2014, 16:11

Комично е да се твърди, че 318и 143 коня върви колкото 323и. Подобно твърдение би могло да има минимален досег с истината, в случай, че 318и е в изправно положение, е 323и - пред разпад, с двигател за основен ремонт, или с дръпната ръчна.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от -Maxxx- » 17 Мар 2014, 16:55

Добре добре, извинявам се че засегнах достойнството ви с 323-ките :D :D , но ти сам каза това което исках и аз да подчертая... "не е самолет но не е спънат кон"... мисля че същото се отнася и за 143-коня мотора. Това че е 4 цилиндъра, не е недостатък... тук съм се начел на какви ли не неща, 4 цилиндъра не било истинско бмв незнам си какво, незнам си защо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от fancooler » 17 Мар 2014, 18:35

Ех, тоя вървеж! :lol:

Карал съм година 118 коня ръчка, сега съм със 170 коня автомат. Разлика си има, ама чак пък толкова! И двете си вървят като... БМВ!!!

Я кажете така и така темата е за АСЦ/ДСЦ има ли наистина е46 само с АСЦ? Питам, защото в книжката на моята пише, че е с АСЦ+Т.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1553
Регистриран на: 7.09.2008
Местоположение: около Пловдив
Кара: BMW 330cd

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от unikalen88 » 17 Мар 2014, 18:54

ми те масово са с асц,много рядко са с асц+т аз даже несъм виждал такава досега :D :D :D на бутона какво ти пише
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 269
Регистриран на: 15.09.2008
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: e46 320Ci '01

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от fancooler » 17 Мар 2014, 19:08

На бутона пише ASC, но ето снимка на описанието от книжката:

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 624
Регистриран на: 12.10.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 330Ci

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от -Maxxx- » 17 Мар 2014, 19:34

unikalen88 написа:ми те масово са с асц,много рядко са с асц+т аз даже несъм виждал такава досега :D :D :D на бутона какво ти пише


Аз съм имал 316ti 2001-ва и сега купето ми е 330ci 2005-та , и компакта и купето са с DSC.. и се задържа за пълно изключване.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 611
Регистриран на: 18.10.2008
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 323ci M52tuB25
Мечтае да кара: ///M3 e30

Re: Проблем с блокажа на 318ci

Мнение от luizov » 17 Мар 2014, 19:53

-Maxxx- написа:
TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга :lol:


Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.

А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато :mhihi: :mhihi: :mhihi: ... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво :yes:


И с asc трябва да се задържи копчето за да се изключи системата напълно - аз съм с н42б20 и си пали гуменките доста доволно.
Проблема на колегата е точно този че не си изключва системана напълно - и при мен разлика при потеглянето с включено асц и изключено наполвина, почти няма.
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook