Проблем с блокажа на 318ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- kpacKoOo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 76
- Регистриран на: 28.10.2011
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е46 318Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
Аз от такива комплексари като колегата не се вълнувам особенно. Сигурно неговата 323ка е поне 300 коня без мотора и и има голям ПАУЪР. Явно има някакъв проблем при мен просто неможе 118 коня купе да си върти г*за на старта а аз да не усещам никаква разлика. Както казват колегите ще трябва да мина една диагностика да видим дали ще излезе нещо

- acho.rs
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4877
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
То е ясно, че е спъната , не е в това въпроса . И за 323и на сухо важи същото правило - в движение на суха настилка , с нормални гуми няма разлика със/без тракшън (така де - блокаж

Въпрос не е зададен - не може да се разбере какво точно се пита,явно и автора не знае какво пита. Разлика със/без АСЦ на 18ка има само на мокро/сухо/пепел - на такава настилка при потегляне се вижда разликата - ако АСЦработи , колата първо ще завърти малко , после триъгълника ще започне да мига ... но кой да чете .
Това че 320д върти гуми до 4та ме събори от смях и си е право за темата с бисери, ама викам да не грубея

- TheKiller
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 664
- Регистриран на: 16.06.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i
- Детайли за колата: M43B19TU
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
На приятела купето с н42б20 2001-2 година е с ASC и е със задържане за да се изключи напълно,светва асц-то и след 5-10 секунди задържане светка и един удивителен

/// 6>4




- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинации

- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Моята 23-ка с напълно изключено DSC не успява да запали гумА заради съединителя. Няма приплъзване при каране, но вече го няма превъртането на гуми при по-рязко пускане на съединителя, няма го и превъртането при бърза смяна на предавки.
Може и тва да е проблема - съединител.
Може и тва да е проблема - съединител.

- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
surfboard написа:-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинацииЯвното колкото повече конски сили имаме, толкова по-слаб е двигателят. В такъв случай искам 318и 118 коня + автомат + комби + газ.
Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка. Ти както го каза ще кажеш че като 323-ката е шестак, все едно е със турбо




- lancerpor
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 5.02.2012
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320dA
- Мечтае да кара: e46 M3
- Детайли за колата: touring facelift 04'
Re: Проблем с блокажа на 318ci
С какви гуми си? Размер и DOT. Зимните ми са 205/55-16 дота им е 12-та година и само на сняг ги върти.
Сега съм с 18-ки 225/40 задните са доста слаби и навсякъде без новоасфалтираните булеварди се върти спокойно. Дали със съединител или от 1-ва - 2-ра или от шифт лок си тръгва нормално. Според мен колкото по ниска е гума плюс това, че е стара и изпечена, толкова повече се пързаля. Е разбира се не става за King of Europe... ама смачкваш газта, гледаш да не пускаш педала и се молиш пързалянето да продължи малко по-дълго от обикновеното 



- Djelebov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 669
- Регистриран на: 30.01.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: е46 325ci кабрио - М3 реплика
- Мечтае да кара: Mercedes S Class Coupe/Convertible
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:surfboard написа:-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
Каква градация само. 323, шестак, 170 коня е по-слабо от 318и 4 цилиндъра 118 /143 коня. В такъв случай 330и е още по-слабо от 318и, а пък М3 и М5 са най-слаби измежду изброените комбинацииЯвното колкото повече конски сили имаме, толкова по-слаб е двигателят. В такъв случай искам 318и 118 коня + автомат + комби + газ.
Стига си преувеличавал, не съм казал че 118 коня варви повече от 330, но 1,8 143 коня , ако е в изправно състояние, трябва да върви колкото 323-ка. Ти както го каза ще кажеш че като 323-ката е шестак, все едно е със турбо![]()
![]()

Понеже и аз карам 23-ка и като горд собственик

М52ТУб25. Това е 25-ца със спъната електроника. Разликата с м54Б25 на дино е около 10к.с., а не 22к.с. и започва да се проявява след 4000оборота, на които и двете коли имат еднакъв 245Nm максимален въртящ момент. 23-ката не е някъф самолет, но не е куц кон - мотора сток на дино изкарва над 180 коня, (има google, има youtube


Ако 318-ката и 323-ката са в добро състояние, разликата им на дино ще е около 40hp и 45Nm


- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Комично е да се твърди, че 318и 143 коня върви колкото 323и. Подобно твърдение би могло да има минимален досег с истината, в случай, че 318и е в изправно положение, е 323и - пред разпад, с двигател за основен ремонт, или с дръпната ръчна.
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Добре добре, извинявам се че засегнах достойнството ви с 323-ките
, но ти сам каза това което исках и аз да подчертая... "не е самолет но не е спънат кон"... мисля че същото се отнася и за 143-коня мотора. Това че е 4 цилиндъра, не е недостатък... тук съм се начел на какви ли не неща, 4 цилиндъра не било истинско бмв незнам си какво, незнам си защо.



- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
Re: Проблем с блокажа на 318ci
Ех, тоя вървеж!
Карал съм година 118 коня ръчка, сега съм със 170 коня автомат. Разлика си има, ама чак пък толкова! И двете си вървят като... БМВ!!!
Я кажете така и така темата е за АСЦ/ДСЦ има ли наистина е46 само с АСЦ? Питам, защото в книжката на моята пише, че е с АСЦ+Т.

Карал съм година 118 коня ръчка, сега съм със 170 коня автомат. Разлика си има, ама чак пък толкова! И двете си вървят като... БМВ!!!
Я кажете така и така темата е за АСЦ/ДСЦ има ли наистина е46 само с АСЦ? Питам, защото в книжката на моята пише, че е с АСЦ+Т.
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с блокажа на 318ci
ми те масово са с асц,много рядко са с асц+т аз даже несъм виждал такава досега
на бутона какво ти пише




- fancooler
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 269
- Регистриран на: 15.09.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: e46 320Ci '01
- -Maxxx-
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 624
- Регистриран на: 12.10.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
Re: Проблем с блокажа на 318ci
unikalen88 написа:ми те масово са с асц,много рядко са с асц+т аз даже несъм виждал такава досега![]()
![]()
на бутона какво ти пише
Аз съм имал 316ti 2001-ва и сега купето ми е 330ci 2005-та , и компакта и купето са с DSC.. и се задържа за пълно изключване.

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Проблем с блокажа на 318ci
-Maxxx- написа:TheKiller написа:За да изключиш напълно асц-то копчето се държете към 10 секунди,имам приятел с такова купе и с лоши задни гуми добре се лъзга
Това важи за фейсовите модели с DSC, ако не се лъжа.
А за колегата acho.rs... мисля че не е нужно, така да сипваш на момчето, че му е спъната колата, още повече че твоето 323 е още по-спънато![]()
![]()
... ако си е 143к.с. мотора, трябва да върви достатъчно хубаво
И с asc трябва да се задържи копчето за да се изключи системата напълно - аз съм с н42б20 и си пали гуменките доста доволно.
Проблема на колегата е точно този че не си изключва системана напълно - и при мен разлика при потеглянето с включено асц и изключено наполвина, почти няма.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани