ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34
Модератор: Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34
Здравейте,
дълго време си затварях очите, но е време да се погрижа най-накрая за колицата. Окачването ми е в окаяно състояние и се чудя каде да я прегледат и ремонтират и с какви части. От Дару съм разочарован, защото там ако не си с някоя М6 се отнасят с теб като последния боклук, но и случайни майсторчета също не вършат работа, та най-добре някой който се кефи и разбира от баварци.
Благодаря за препоръките!
дълго време си затварях очите, но е време да се погрижа най-накрая за колицата. Окачването ми е в окаяно състояние и се чудя каде да я прегледат и ремонтират и с какви части. От Дару съм разочарован, защото там ако не си с някоя М6 се отнасят с теб като последния боклук, но и случайни майсторчета също не вършат работа, та най-добре някой който се кефи и разбира от баварци.
Благодаря за препоръките!
- IAV
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 590
- Регистриран на: 18.07.2006
- Местоположение: Sofia-Младост TeaM
- Кара: E39 528iA
Абе колега я обясни какво точно се случило в Дару кар и къде точно в дарукар са ти гледали колата и Кога наи вече!!!
Ако ине искаш да пишеш тук пиши на лични!!!
Благодаря предварително!
Ако ине искаш да пишеш тук пиши на лични!!!
Благодаря предварително!
BMW Service Team
- t0sh
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2184
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София / ghetto+
- Пол: Мъж
- Кара: m52 e36
- Мечтае да кара: е38 ;)
- Детайли за колата: е36
ако те интересува бат Йонко факира (незнам клиент да не се е върнал при него, за БМВ е ултра-в-час) - до Илиенци е иначе - пиши на ЛС че се интересуваш, ще ти дам тел да звъниш
иначе тея дни трябва да ходя при него 


За Дару малко по-подробно - хем имам познат там и пак... Отидох с колицата за пълна диагностика, есетсвено първият въпрос беше ще купуваш или ще продаваш, аз казвам, не просто искам да проверите колата- двигател и окачване ме интересуват. Те започват с двигателя - ауу леле има газове в охладителната система - по добре го продавай тоя мъртвец и не се занимавай. А имало и проблем с автоматика- за скорости не съм ги питал, защото знам 4е има проблем, но поне като го казаха, да го бяха конкретизирали какво е- не , просто ми взеха 50 кинта за диагностика на двигател и 30 за диагностика на автоматик. Окачването не го погледнали, за да ми спестят пари, щото колата била за боклука, като има газове в охладителната система. Да де, само дето аз от както съм я взел ги има тия газове и няма вода в маслото, а от тога 30 000 и още си върви.
Та така, дразни ме отношението на хора, на които им се плаща да си вършат работата, а не да дават определение коя кола каква е и как нищо не ставало от нея. Сигурно с някоя 5ичка 2002 не са толкова нагли, но тя няма и толкова проблеми естествено.
Не искам да кажа ходете или не ходете в Дару, просто споделям опит и за мен извода е, 4е за по-старите колици по-добре махленски майстор който разбира и си върши съвестно работата, отколкото страхотния оторизиран сервиз, където не им дреме и ти режат главата от глезените.
Пролетта на тази година се разви случката
Та така, дразни ме отношението на хора, на които им се плаща да си вършат работата, а не да дават определение коя кола каква е и как нищо не ставало от нея. Сигурно с някоя 5ичка 2002 не са толкова нагли, но тя няма и толкова проблеми естествено.
Не искам да кажа ходете или не ходете в Дару, просто споделям опит и за мен извода е, 4е за по-старите колици по-добре махленски майстор който разбира и си върши съвестно работата, отколкото страхотния оторизиран сервиз, където не им дреме и ти режат главата от глезените.
Пролетта на тази година се разви случката
- Joro_Paveto
- ентусиаст
-
- Мнения: 1057
- Регистриран на: 11.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i
До болка познато колега!
Мен пък в Булвария, горе-долу идентична ситуация. И моята кола беше за боклука пък вече цяла година си върви без проблем.
Просто в тия сервизи работя пълни самозванци без грам желание или любов към марката.
Мен пък в Булвария, горе-долу идентична ситуация. И моята кола беше за боклука пък вече цяла година си върви без проблем.
Просто в тия сервизи работя пълни самозванци без грам желание или любов към марката.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
Диагностика на скоростите в дару? Я разкажи малко повече как така те проблемите и грешките(ако има такива) свързани със скоростите не излизат ли при самата диагностика?
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
Re: ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34
XXL525 написа:Здравейте,
дълго време си затварях очите, но е време да се погрижа най-накрая за колицата. Окачването ми е в окаяно състояние и се чудя каде да я прегледат и ремонтират и с какви части. От Дару съм разочарован, защото там ако не си с някоя М6 се отнасят с теб като последния боклук, но и случайни майсторчета също не вършат работа, та най-добре някой който се кефи и разбира от баварци.
Благодаря за препоръките!
С хубави части подмяната на цялото предно окочване ще ти излезе около 800лв.Това си е бая цифра така че първо провери какво и е на колата ти и след това се разтърси за части на по-изгодна цена

Скоростите и аз не разбрах как им напрабиха диагностика, според мен са просто големи познавачи и по слух се ориентират, може и да са закачили някакъв комп., въпреки 4е не ги забелязах, защото казаха, 4е някакъв датчик не работел. Аз не видях и на самата диагностика да включат комп., по-скоро с някакво лакмусче провериха охладителната система. Слабата ми надежда е да може да се сменят само тампоните, без носачите. А въпроса ми е и къде да ми направят тази диагностика, като изключвам дару.
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
По принцип в всеки сервиз могат да ти кажат какво е разбито по окачването това не е голяма философия също и самата подмяна всмисъл не се изискват по-спецялни умения.Само инструмент и крик и аз ще ти сменя носачите




- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
dinozab написа:А ти с автоматични скорости ли си за да ги закачат на компютър
Това с компа и автоматичните скорости е голяма смешка. В Булвария преди време ми закачиха скоростите на диагностика защото не ми работеше 4-та предавка и ми разправят: Каква 4-та бре? Тя твоята кутия е 3 степенна. И сега на кого да вярвам? На компота или на себе си(4 години си карах 1-2-3-4). Е, накрая се оказа, че една кабелна обувка, дето управлява "несъщесевуващатата" 4-та се е разкачила. МАЙСТОРИ !!!







@dinozab,
автомат съм.
И аз си мислех, че всеки може да смени гумички на клапани и гарнитури, само дето се оказа, че не е точно така. Един майстор,познат ужким, ми ги смени, само дето си беше оставил ръцете вътре, маркуч на стъпковото моторче откачен, капак на валовете беше забравил да сложи и т.н. За диагностиките няма какво да кажа, само БОШ!!! В дару пропуснаха да ми кажат, че не ми бачка ламбдата. Да не говорим, че след 3 диагностики, включително и в Бош, никой не разпозна преди време, че дебитомера си е отишъл, ми аз от четене на немски форуми и разпознаване на симптомите сам си поставих диагнозата и си го смених.
автомат съм.
И аз си мислех, че всеки може да смени гумички на клапани и гарнитури, само дето се оказа, че не е точно така. Един майстор,познат ужким, ми ги смени, само дето си беше оставил ръцете вътре, маркуч на стъпковото моторче откачен, капак на валовете беше забравил да сложи и т.н. За диагностиките няма какво да кажа, само БОШ!!! В дару пропуснаха да ми кажат, че не ми бачка ламбдата. Да не говорим, че след 3 диагностики, включително и в Бош, никой не разпозна преди време, че дебитомера си е отишъл, ми аз от четене на немски форуми и разпознаване на симптомите сам си поставих диагнозата и си го смених.
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Добре де, ма аз само за носачите съм дал 600 лв - Lemforder ...
Под предница" аз си мисля ,че обезателно влизат и амортисьорите с прилежащите им прашници и ударни тампони и цената на всичко ще надскочи 1000 лв като стой та гледай
Прочети по-горе във важните теми за сеенето на предниците при Е34 и купи това,което съм написал обезателно :!:
Георги Пенчев
Под предница" аз си мисля ,че обезателно влизат и амортисьорите с прилежащите им прашници и ударни тампони и цената на всичко ще надскочи 1000 лв като стой та гледай

Прочети по-горе във важните теми за сеенето на предниците при Е34 и купи това,което съм написал обезателно :!:
Георги Пенчев
- dinozab
-
-
- Мнения: 2330
- Регистриран на: 6.10.2005
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: от моабет на моабет
XXL525 написа:@dinozab,
автомат съм.
И аз си мислех, че всеки може да смени гумички на клапани и гарнитури, само дето се оказа, че не е точно така. Един майстор,познат ужким, ми ги смени, само дето си беше оставил ръцете вътре, маркуч на стъпковото моторче откачен, капак на валовете беше забравил да сложи и т.н. За диагностиките няма какво да кажа, само БОШ!!! В дару пропуснаха да ми кажат, че не ми бачка ламбдата. Да не говорим, че след 3 диагностики, включително и в Бош, никой не разпозна преди време, че дебитомера си е отишъл, ми аз от четене на немски форуми и разпознаване на симптомите сам си поставих диагнозата и си го смених.
Разбирам те напълно то кой не се е парил от такива пишман майстори


20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани