ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34

Мнение от XXL525 » 08 Окт 2006, 19:15

Здравейте,

дълго време си затварях очите, но е време да се погрижа най-накрая за колицата. Окачването ми е в окаяно състояние и се чудя каде да я прегледат и ремонтират и с какви части. От Дару съм разочарован, защото там ако не си с някоя М6 се отнасят с теб като последния боклук, но и случайни майсторчета също не вършат работа, та най-добре някой който се кефи и разбира от баварци.

Благодаря за препоръките!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 590
Регистриран на: 18.07.2006
Местоположение: Sofia-Младост TeaM
Кара: E39 528iA

Мнение от IAV » 09 Окт 2006, 20:04

Абе колега я обясни какво точно се случило в Дару кар и къде точно в дарукар са ти гледали колата и Кога наи вече!!!
Ако ине искаш да пишеш тук пиши на лични!!!
Благодаря предварително!
BMW Service Team

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2184
Регистриран на: 7.08.2006
Местоположение: София / ghetto+
Пол: Мъж
Кара: m52 e36
Мечтае да кара: е38 ;)
Детайли за колата: е36

Мнение от t0sh » 09 Окт 2006, 22:12

ако те интересува бат Йонко факира (незнам клиент да не се е върнал при него, за БМВ е ултра-в-час) - до Илиенци е иначе - пиши на ЛС че се интересуваш, ще ти дам тел да звъниш ;) иначе тея дни трябва да ходя при него :bcry:

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 10 Окт 2006, 11:18

За Дару малко по-подробно - хем имам познат там и пак... Отидох с колицата за пълна диагностика, есетсвено първият въпрос беше ще купуваш или ще продаваш, аз казвам, не просто искам да проверите колата- двигател и окачване ме интересуват. Те започват с двигателя - ауу леле има газове в охладителната система - по добре го продавай тоя мъртвец и не се занимавай. А имало и проблем с автоматика- за скорости не съм ги питал, защото знам 4е има проблем, но поне като го казаха, да го бяха конкретизирали какво е- не , просто ми взеха 50 кинта за диагностика на двигател и 30 за диагностика на автоматик. Окачването не го погледнали, за да ми спестят пари, щото колата била за боклука, като има газове в охладителната система. Да де, само дето аз от както съм я взел ги има тия газове и няма вода в маслото, а от тога 30 000 и още си върви.

Та така, дразни ме отношението на хора, на които им се плаща да си вършат работата, а не да дават определение коя кола каква е и как нищо не ставало от нея. Сигурно с някоя 5ичка 2002 не са толкова нагли, но тя няма и толкова проблеми естествено.

Не искам да кажа ходете или не ходете в Дару, просто споделям опит и за мен извода е, 4е за по-старите колици по-добре махленски майстор който разбира и си върши съвестно работата, отколкото страхотния оторизиран сервиз, където не им дреме и ти режат главата от глезените.

Пролетта на тази година се разви случката

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1057
Регистриран на: 11.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '99 E46 318i; '01 E53 3.0i

Мнение от Joro_Paveto » 10 Окт 2006, 11:41

До болка познато колега!
Мен пък в Булвария, горе-долу идентична ситуация. И моята кола беше за боклука пък вече цяла година си върви без проблем.
Просто в тия сервизи работя пълни самозванци без грам желание или любов към марката.
Лека нощ, добър ден, пак съм с моя...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 475
Регистриран на: 20.12.2004
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: нахилен
Мечтае да кара: Е30 кабрио

Мнение от Maverik » 10 Окт 2006, 15:16

Диагностика на скоростите в дару? Я разкажи малко повече как така те проблемите и грешките(ако има такива) свързани със скоростите не излизат ли при самата диагностика?


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Re: ПРОБЛЕМ С ОКАЧВАНЕТО Е34

Мнение от dinozab » 10 Окт 2006, 16:30

XXL525 написа:Здравейте,

дълго време си затварях очите, но е време да се погрижа най-накрая за колицата. Окачването ми е в окаяно състояние и се чудя каде да я прегледат и ремонтират и с какви части. От Дару съм разочарован, защото там ако не си с някоя М6 се отнасят с теб като последния боклук, но и случайни майсторчета също не вършат работа, та най-добре някой който се кефи и разбира от баварци.

Благодаря за препоръките!

С хубави части подмяната на цялото предно окочване ще ти излезе около 800лв.Това си е бая цифра така че първо провери какво и е на колата ти и след това се разтърси за части на по-изгодна цена ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 10 Окт 2006, 16:33

Не че искам да те плаша но 4-те носача+тампоните, биалетки и труд +стенд ми излезна близо 700лв.

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 10 Окт 2006, 16:52

Скоростите и аз не разбрах как им напрабиха диагностика, според мен са просто големи познавачи и по слух се ориентират, може и да са закачили някакъв комп., въпреки 4е не ги забелязах, защото казаха, 4е някакъв датчик не работел. Аз не видях и на самата диагностика да включат комп., по-скоро с някакво лакмусче провериха охладителната система. Слабата ми надежда е да може да се сменят само тампоните, без носачите. А въпроса ми е и къде да ми направят тази диагностика, като изключвам дару.


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Окт 2006, 16:55

По принцип в всеки сервиз могат да ти кажат какво е разбито по окачването това не е голяма философия също и самата подмяна всмисъл не се изискват по-спецялни умения.Само инструмент и крик и аз ще ти сменя носачите :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 10 Окт 2006, 16:57

А ти с автоматични скорости ли си за да ги закачат на компютър :?:

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 10 Окт 2006, 17:16

dinozab написа:А ти с автоматични скорости ли си за да ги закачат на компютър :?:

Това с компа и автоматичните скорости е голяма смешка. В Булвария преди време ми закачиха скоростите на диагностика защото не ми работеше 4-та предавка и ми разправят: Каква 4-та бре? Тя твоята кутия е 3 степенна. И сега на кого да вярвам? На компота или на себе си(4 години си карах 1-2-3-4). Е, накрая се оказа, че една кабелна обувка, дето управлява "несъщесевуващатата" 4-та се е разкачила. МАЙСТОРИ !!! :evil: :evil: :evil: ФИРМЕН СЕРВИЗ!!! :mhihi: :mhihi: :mhihi: Дару Кар са същите бунаци, отивам с оплакване за висок разход и прибуботване при тръгване(от време на време), диагностика, 50 кинта и "Абе, смени си свещите, стари са и за това така". Какво се оказа? Нищо им няма на свещите, само дето ги изхвърлих. Тъпаците от Дару даже и не са разбрали, че едната бобина е заминала. Който не вярва мога да му покажа диагностичните листове от Дару и от Сашо от Бош-сервиза.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 22
Регистриран на: 4.07.2005
Местоположение: София

Мнение от XXL525 » 10 Окт 2006, 18:32

@dinozab,

автомат съм.

И аз си мислех, че всеки може да смени гумички на клапани и гарнитури, само дето се оказа, че не е точно така. Един майстор,познат ужким, ми ги смени, само дето си беше оставил ръцете вътре, маркуч на стъпковото моторче откачен, капак на валовете беше забравил да сложи и т.н. За диагностиките няма какво да кажа, само БОШ!!! В дару пропуснаха да ми кажат, че не ми бачка ламбдата. Да не говорим, че след 3 диагностики, включително и в Бош, никой не разпозна преди време, че дебитомера си е отишъл, ми аз от четене на немски форуми и разпознаване на симптомите сам си поставих диагнозата и си го смених.

Сватбаря
Аватар
Мнения: 8913
Регистриран на: 25.04.2002
Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
Кара: Opel Zafira А OPC

Мнение от Penchev » 10 Окт 2006, 23:08

Добре де, ма аз само за носачите съм дал 600 лв - Lemforder ...
Под предница" аз си мисля ,че обезателно влизат и амортисьорите с прилежащите им прашници и ударни тампони и цената на всичко ще надскочи 1000 лв като стой та гледай :!:

Прочети по-горе във важните теми за сеенето на предниците при Е34 и купи това,което съм написал обезателно :!:


Георги Пенчев
Изображение


Аватар
Мнения: 2330
Регистриран на: 6.10.2005
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: от моабет на моабет

Мнение от dinozab » 11 Окт 2006, 9:39

XXL525 написа:@dinozab,

автомат съм.

И аз си мислех, че всеки може да смени гумички на клапани и гарнитури, само дето се оказа, че не е точно така. Един майстор,познат ужким, ми ги смени, само дето си беше оставил ръцете вътре, маркуч на стъпковото моторче откачен, капак на валовете беше забравил да сложи и т.н. За диагностиките няма какво да кажа, само БОШ!!! В дару пропуснаха да ми кажат, че не ми бачка ламбдата. Да не говорим, че след 3 диагностики, включително и в Бош, никой не разпозна преди време, че дебитомера си е отишъл, ми аз от четене на немски форуми и разпознаване на симптомите сам си поставих диагнозата и си го смених.

Разбирам те напълно то кой не се е парил от такива пишман майстори :evil: Но аз затова ти казах първо да провериш какво е дериджето на колата кое е за смяна и кое не е.По принцип окачването не е толкова сложно на петицата носачите лесно се сменят.Както ти казах един крик и инструмент и аз ще ги сменя не е философия.Но трябва да знаеш че една разбита част води след себеси разбиването на друга и така нататък от което боли много глава после.Аз навремето на старата 520 смених двата горни насача+тампони,двата долни носача+тампони,биалетките,амортисьорите с прохоуловители и тампоните към тях каквито са там и маслото на двг. със свичките филтри и фактурата беше на стойност от 1160лв.Няма сигорно никога да я забравя тая сума направо ме върна в първи клас. :(

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook