ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 312
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: 328i & 520i

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от NaKi4_pZ » 27 Фев 2014, 0:33

В.Стефанов написа:
Eмилио Димитров написа:той за пружините говореше :winky: не мое да ви сварим на въпросите :mhihi:

:mhihi: аз помислих за инсталация където се свързва цвят по цвят,а иначе за пружините нали в 2та края са с по малък диаметър там където лягат

Предните са с еднакъв диаметър от единия до другия край-142мм според казаното от М10, задните са с по-малък диаметър там където лягат, тип буре
Изображение

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от GEORGIEV » 27 Фев 2014, 0:34

развален телефон :mhihi:
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 16.02.2014
Пол: Мъж

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от alpina273 » 13 Мар 2014, 0:04

Здравейте колеги, ходих на оглед на една 30-ка 87-ма година троен стоп купе с заводско м10 :kuku: това възможно ли е не бях чувал за м10 в троен стоп купе, и то не като обикновенно м10 имаше некви разлики но и вървеше повече от доволно. :kuku: Некви мнения дайте какво може да е че нещо се учудих :shock:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от ///Явор » 13 Мар 2014, 9:33

има :yes:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от rottweiler » 13 Мар 2014, 15:21

възможно е. като си купувах климатика си го свалих точно от 3ен стоп с м10ка
Изображение Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2009
Регистриран на: 13.11.2009
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 1602, E30 pre-face, E36 coupe
Мечтае да кара: зил 130

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от M10 » 13 Мар 2014, 20:22

има си и карб и инжекция :yes:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 898
Регистриран на: 3.01.2007
Пол: Мъж
Кара: шлеп

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от rottweiler » 17 Мар 2014, 23:49

Тапицериите от багажника на 3ен стоп купе пасват ли за в багажника на 2ен?
Изображение Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 157
Регистриран на: 2.06.2010
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: е30,е36,е36,е39
Мечтае да кара: колело турбо

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от В.Стефанов » 24 Мар 2014, 9:50

Добро утро . Бих искал да попитам карантията от диф е36 3.45 става ли за диф е30 4.10 ?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 4.05.2013
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: Луда бабичка 1984г.
Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от e30coupe » 25 Мар 2014, 12:25

Колеги м-техник 2 става ли на двоен стоп, начина на захващане какъв е ?
Не съм на ясно с тия неща и за това питам тука, нека който знае да каже нещо по въпроса :bowdown:
Fuck new models cars ! I'm riding old school !

http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg

Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“

драфтаджия
Аватар
Мнения: 2793
Регистриран на: 9.04.2006
Местоположение: София
Кара: '93 316ix Touring
Мечтае да кара: далеч
Детайли за колата: Хубавица =)

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от bigmurzi » 25 Мар 2014, 16:31

става. ама двоен стоп с мтех 2 не е мноо яко .. :paranoid:
Изображение
Е30 на десен завой бензин НЯМА!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 97
Регистриран на: 4.05.2013
Местоположение: Разград
Пол: Мъж
Кара: Луда бабичка 1984г.
Мечтае да кара: Бмв е30 м3 и Ford Mustang Shelby GT 500 1967г.
Детайли за колата: Дърта жигачка с голямо сърце :Д

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от e30coupe » 25 Мар 2014, 16:38

Въпрос на личен вкус, благодаря за отговора :bowdown:
Fuck new models cars ! I'm riding old school !

http://www.youtube.com/watch?v=nIDB7htM0Wg

Ерих Фром: „Човекът е станал свръхчовек… Но свръхчовекът със свръхчовешка мощ не се е извисил до равнището на свръхчовешки разум. Колкото по-могъщ става, толкова повече обеднява духовно… Трябва да се разбуди съвестта ни и да осъзнаем, че колкото повече се превръщаме в свръхчовеци, толкова по-безчовечни ставаме.“

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 131
Регистриран на: 25.11.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 M40+2B18
Мечтае да кара: е30 ///

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от velin33 » 26 Мар 2014, 3:08

Колеги как се свалят вътрешните декоративни прагове без да се трошат :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 660
Регистриран на: 4.01.2011
Местоположение: В.Търново
Пол: Мъж
Кара: E91 LCI/е36 дрифтачка

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от dicho0o » 29 Мар 2014, 20:43

Здравейте колеги,сдобих се с един шпер диференциал от е34 S3.25 в отлично състояние.
Искам да си го сложа на е36 компакт,ясно е че ми трябва капак от голямо прасе за е30/е36 компакт.Капак ще си намеря,ако някой има,може да предложи.
Въпроса ми е как стоят нещата с полуоските,какви полуоски трябва да сложа за да ми паснат на диференциала,на оригиналните отворите съвпадат,но не могат да легнат и да приберат,пък и болтовете им са с по-малък диаметър от тези на е34-ката.
Споделете какво трябва да направя с тези полуоски,до колкото знам при е30 няма значение малко/голямо прасе и малки/големи полуоски,но може да съм в грешка де....Защото съм виждал дебели полуоски на малко прасе,за това си вадя такива изводи?
Изображение
..На завоя заляга ,конете яко напряга ,задницата бяга ,към мантинелата посяга ,педала до метала ,прекъсвача да откача ,да гърми гърнето ,да разцепва небето..

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 425
Регистриран на: 6.11.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 90" Е30 316i
Мечтае да кара: Е30 3??

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от p0wEr » 30 Мар 2014, 16:26

dicho0o написа:Здравейте колеги,сдобих се с един шпер диференциал от е34 S3.25 в отлично състояние.
Искам да си го сложа на е36 компакт,ясно е че ми трябва капак от голямо прасе за е30/е36 компакт.Капак ще си намеря,ако някой има,може да предложи.
Въпроса ми е как стоят нещата с полуоските,какви полуоски трябва да сложа за да ми паснат на диференциала,на оригиналните отворите съвпадат,но не могат да легнат и да приберат,пък и болтовете им са с по-малък диаметър от тези на е34-ката.
Споделете какво трябва да направя с тези полуоски,до колкото знам при е30 няма значение малко/голямо прасе и малки/големи полуоски,но може да съм в грешка де....Защото съм виждал дебели полуоски на малко прасе,за това си вадя такива изводи?

Трябва да смениш чашките на дифа с такива от компакт имат разлика чашките при Е30/Е34/Е36
Пичове, Е30 не е за хора със слаби сърца, лекари или юристи...
Първите могат да умрат от страх, вторите ще си представят кървави гледки, а третите ще броят наум актовете и наказателните постановления, които биха получили... :mhihi:
Не случайно още през 80-те години Е30 е водело класацията за най-много смъртни случаи, като е било изпреварено единствено от Порше 911.
При Е30 е или любов от пръв поглед, или нищо. Първото каране е като секс за първи път - не знаеш какво да мислиш, ама знаеш че ти е харесало и че ще го направиш пак... След това идва зависимостта, по силна от наркотик...

Няма "бивш" Е30-каджия, който поне веднъж е бил наистина такъв, си остава рецидивист до живот...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 55
Регистриран на: 15.06.2009
Местоположение: Varna city
Пол: Мъж
Кара: 325is
Мечтае да кара: 320is / M3 и турбинирани 30-ки

Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ

Мнение от 325ti » 02 Апр 2014, 11:47

Здравеите колеги :wave:
Тия дни ще меря компресията на М50Б25, но не знам в какви граници трябва да бъдат стойностите т.е. колко атмосфери трябва да показва манометъра. Според заводските стойности този мотор е със степен на сгъстяване 10.5 .. това какво ще рече, 10.5 атмосфери на всеки цилиндър ли ? Според един приятел трябвало да показва между 11 и 13 атмосфери в най-добрия случай, а под 11 било зле. Така ли е наистина или е друга истината :?: Нека някой компетентен се постарае да обясни подробно за ко иде реч! :help:
Благодаря предварително :yes:

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook