m47d20 swap m57d30

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

m47d20 swap m57d30

Мнение от angelBMW » 10 Мар 2014, 18:01

здравейте колеги тъи като май ще ми се налага да ремонтирам до основи двигателя което до някаде не си заслужава защото цифрите не се знае до къде ще стигнат си помислих вместо да слагам пак същия двигател(м47д20 136к.с) реших да е нещо по голямо и то е 3.0д пак от е46.
Какво ще е нужно освен пълен комплект двигател с ск.кутия кардан и абс-а и ще имам ли проблеми с инсталацията и най вече заслужава ли си целия филм или по добре да си намеря същия двигател и да слагам без да се занимавам много :?:
Радиаторите мисля че също трябва да са от 3.0д
Мисълта относно 3.0д е защото съм имал такива коли с въпросния мотор и съм останал с добро впечатление към самия двигател и не са ми давали чак толкова проблеми колкото 136к.с които ми излезе 10 мотора 3.0 :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 471
Регистриран на: 13.09.2005
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: Е61 530 Д/ Е34 525 тдс
Мечтае да кара: M6 разбира се

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от Gancho » 10 Мар 2014, 18:39

Колега не съм запознат много ама ми се струва че доста неща ще трябва да се сменят,да се сложи 3.0д.Според мен по-добре си намери като твоя двигател или виж по новия 2.0 комън рейл 150кс.Там нещата за смяна ще са в пъти по малко от 3.0.Успех с управянето на колата. :yes:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1932
Регистриран на: 1.02.2009
Местоположение: Габрово
Пол: Мъж
Кара: 730д
Мечтае да кара: космически кораб Сатурн 5

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от Пресиян Василев » 10 Мар 2014, 19:35

Доста работа те чака ,аз съм правил такъв суап и не е работа за 2 дни .Ако имаш кола донор всичко се нарежда по лесно.Хубаво е и да няма много разлика в годината на производство ,че кабеляците са доста.
Диагностиката не е гледане на телевизия !
Бензина служи за измиване на дизелови части.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от Gqbriel » 10 Мар 2014, 20:59

Пресиян Василев написа:Доста работа те чака ,аз съм правил такъв суап и не е работа за 2 дни .Ако имаш кола донор всичко се нарежда по лесно.Хубаво е и да няма много разлика в годината на производство ,че кабеляците са доста.


Е добре де,правил си го - обясни на колегата какво му е нужно,защото на мен предната Е46 един ремонт на вихрова клапа ми стъпна на 2к и малко - като удариш чертата (ако тогава знаех малко повече) щях определено да сложа М57ND30 въпреки,че не е работа за 2 дни - макс седмица да е...хората слагат йес мотори за 2 дни :mhihi:
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от K_Ilkov » 10 Мар 2014, 22:03

Абе то хубаво мотора и кутията ама остават бая работи - спиране, ходова 4аст, полуоски ...
Не е съвсем ръг и тръг ;)
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от tekabg » 10 Мар 2014, 22:17

K_Ilkov написа:Абе то хубаво мотора и кутията ама остават бая работи - спиране, ходова 4аст, полуоски ...
Не е съвсем ръг и тръг ;)

На ходовата част какво толкова има да и буташ-носачи,тампони ,щанги са еднакви,пружините само е желателно да се сменят но може и с неговите да кара.Аз съм чувал ,че от 136коня лесно се минава на 184 и от 150 на 204.Но от 136 на 150 или 204 било зор.Нека тези ,които са го правили да кажат какво ще е нужно за да знаем и другите.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от K_Ilkov » 10 Мар 2014, 23:06

tekabg написа:пружините само е желателно да се сменят но може и с неговите да кара.

то може и нищо да не се бара ...
ама там по4ват разликите между правеняк и 330д
и ако не ги смениш кой ще компенсира допълнителното тегло на 6-така?

пружини и амортисьори са разли4ни, стаб щанга не съм гледал, но ще се изненадам да е същата ...
генерация?
и това са нещата на първо 4етене ... без да се ровим в реалоема ...
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от tekabg » 10 Мар 2014, 23:15

K_Ilkov написа:
tekabg написа:пружините само е желателно да се сменят но може и с неговите да кара.

то може и нищо да не се бара ...
ама там по4ват разликите между правеняк и 330д
и ако не ги смениш кой ще компенсира допълнителното тегло на 6-така?

пружини и амортисьори са разли4ни, стаб щанга не съм гледал, но ще се изненадам да е същата ...
генерация?
и това са нещата на първо 4етене ... без да се ровим в реалоема ...

Генерацията колега не е ходова част аз писах за ходовата част иначе генерацията 100% се сменя,радиатора,кулера,диференциала,кардана и той би трябвало,спирачките и те.На брат ми на е36-цата сменяхме мотора от малкият към големият тдс и за там знам какво трябва но в този случай не мога да кажа ,който го е правил това ще каже какво трябва.

старши СПАМ ентусиаст
Аватар
Мнения: 2264
Регистриран на: 8.02.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е30 чат-пат
Мечтае да кара: варел
Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от K_Ilkov » 10 Мар 2014, 23:30

tekabg написа:Генерацията колега не е ходова част ...

е тва е добре, че го уточнихме :mhihi:

мисълта ми беше, че са бая неща още на първо четене,
и ако човек няма цяла кола за донор или достъп до евтини части накрая като теглиш чертата :dunno:

все едно, кой както знае да действа :yes:
Изображение

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.

...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от angelBMW » 11 Мар 2014, 2:37

За спирачките да трябва да се сменят но на първо време може и с сегашните все пак не я карам като състезател а евридейка относно окачването сам с спортно окачване предно и задно регулируемо слагал съм ги чисто нови преди по малко от година, носачите не са различни но имам в наличност чисто нова предница все още седи пакетирана в кашона с наилончетата,нужна ми е подробна информация като цяло какво ще ми е нужно и какви пречки ще имам да се подготвя и да си направя сметка дали си заслужава или не.
Нещата за които се сещам че ще са ми нужни за момента са:
Комплект мотор с окабеляването с ск.кутия и кардан(диференциял мисля че на първо време мога и да не сменям поне докато не оправя по важните неща за да запали и тръгне)
АБС-а на самия мотор
Воден радиатор
Кулера е същия като на 2.0д поне на Х5-цата 3.0д беше същия като на 2.0д
Генерация
За момента това е което се сещам

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от angelBMW » 11 Мар 2014, 2:39

Пресиян Василев написа:Доста работа те чака ,аз съм правил такъв суап и не е работа за 2 дни .Ако имаш кола донор всичко се нарежда по лесно.Хубаво е и да няма много разлика в годината на производство ,че кабеляците са доста.

Сподели малко по подробно щом си го правил всякакви подробности ще са ми в помощ,тя работата е ясна че няма да е за 2 дни дори и основен ремонт да трябва да правя също няма да е за 2 дни :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 114
Регистриран на: 6.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е46, 320д, 136к.с.

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от dzvonko » 11 Мар 2014, 13:53

Колега, а мислил ли си за регистрацията на колата след суапа? За да е успешна трябва кажи-речи всичко да ти е от 330д и струваше доста (имаше някъде тема във форума за такава регистрация). Ако не я регистрираш или продаваш колата на части или е вечно твоя.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от angelBMW » 11 Мар 2014, 14:28

dzvonko написа:Колега, а мислил ли си за регистрацията на колата след суапа? За да е успешна трябва кажи-речи всичко да ти е от 330д и струваше доста (имаше някъде тема във форума за такава регистрация). Ако не я регистрираш или продаваш колата на части или е вечно твоя.


Колата ми е с испански регистрационни номера и това няма да ми бъде проблем.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 345
Регистриран на: 3.05.2009
Местоположение: Сл.Бряг,Schwarzwald
Пол: Мъж
Кара: 530xd F11 individual

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от tekabg » 11 Мар 2014, 17:52

K_Ilkov написа:
tekabg написа:Генерацията колега не е ходова част ...

е тва е добре, че го уточнихме :mhihi:

мисълта ми беше, че са бая неща още на първо четене,
и ако човек няма цяла кола за донор или достъп до евтини части накрая като теглиш чертата :dunno:

все едно, кой както знае да действа :yes:

И аз съм съгласен с колегата най-добре е да се вземе една кола за донор и каквото излезе се сваля от нея и останалото тук на части.Поне ние преди време така направихме с колата на брат ми,понеже излизат разни дреболийки ,за които си трябва донор или постоянно да търсиш от моргата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: m47d20 swap m57d30

Мнение от Gqbriel » 11 Мар 2014, 17:55

tekabg написа:
K_Ilkov написа:
tekabg написа:Генерацията колега не е ходова част ...

е тва е добре, че го уточнихме :mhihi:

мисълта ми беше, че са бая неща още на първо четене,
и ако човек няма цяла кола за донор или достъп до евтини части накрая като теглиш чертата :dunno:

все едно, кой както знае да действа :yes:

И аз съм съгласен с колегата най-добре е да се вземе една кола за донор и каквото излезе се сваля от нея и останалото тук на части.Поне ние преди време така направихме с колата на брат ми,понеже излизат разни дреболийки ,за които си трябва донор или постоянно да търсиш от моргата.

Eдна хубава 330д англичанка,ще стъпи на цената на ремонте
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

Следваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook