320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 760
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
hunter675 написа:Ясно колега,но при мен не е това проблема,защото от живите данни показа,че турбото пренадува и затова влиза в авариен режим.След проверка налягането във вакум маркучите всичко е в норми.Как мислите колеги възможно ли е да е лостчето на турбото,за което не можах да намеря много снимков материал за да го видя къде точно стои?Ако някой знае къде точно се намира да сподели да го проверя и него?
Ако имаш предвид клапана за променливата геометрия е закрепен към турбото

Приятел със същата Е46-ца 2004г. има същия проблем 1 към 1. На диагностика излиза че пренадува и тогава влиза в авариен режим. Ако намериш решение на проблема пиши, че и ние му се чудим няколко месеца вече

- hunter675
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e46
- Мечтае да кара: ///m4
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
DoesNot написа:hunter675 написа:Ясно колега,но при мен не е това проблема,защото от живите данни показа,че турбото пренадува и затова влиза в авариен режим.След проверка налягането във вакум маркучите всичко е в норми.Как мислите колеги възможно ли е да е лостчето на турбото,за което не можах да намеря много снимков материал за да го видя къде точно стои?Ако някой знае къде точно се намира да сподели да го проверя и него?
Ако имаш предвид клапана за променливата геометрия е закрепен към турбото![]()
Приятел със същата Е46-ца 2004г. има същия проблем 1 към 1. На диагностика излиза че пренадува и тогава влиза в авариен режим. Ако намериш решение на проблема пиши, че и ние му се чудим няколко месеца вече
Точно за него имах предвид.Той от долната страна на турбото ли се намира?Задължително ще напиша колега и мен ме мъчи тоя проблем от 5 месеца вече почнах да му свиквам,но предполагам до 1 месец ще нося турбото да го видят кво му,защото най-вероятно то е проблема всички други възможности се изчерпаха.

- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
забелязал сам едно гадно износване в геометрита което наи вероянтно е проблем ,но е нужно да се разглоби топлата част на турбото. лошчето което оправлява геометрията (вътре в самото турбо) самата шаиба се износва и лопатките започват да си правят един свободен ход които не е полезен. вартял ли си нещо по турбото (болта за ограничитела).това ти го казвам като краен вариант провери първо по елемнтарните неща.
- hunter675
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e46
- Мечтае да кара: ///m4
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Тодориев написа:забелязал сам едно гадно износване в геометрита което наи вероянтно е проблем ,но е нужно да се разглоби топлата част на турбото. лошчето което оправлява геометрията (вътре в самото турбо) самата шаиба се износва и лопатките започват да си правят един свободен ход които не е полезен. вартял ли си нещо по турбото (болта за ограничитела).това ти го казвам като краен вариант провери първо по елемнтарните неща.
Ами колега,не съм пипал турбото въобще,защото не съм много запознат и ме е страх да не прецакам нещо,но случайно попрочетох тук-там за тва лостче и искам да видя дали се е зацапало и нещо да му ограничава движението.А е възможно и преди,когато носих търбото за смяна на перката на студената част нещо да не са направили както трябва?
- Тодориев
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 117
- Регистриран на: 10.08.2013
- Местоположение: Пазарджик
- Пол: Мъж
- Кара: е46 136к.с.
- Мечтае да кара: м3
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
да наплано вазможно ама ти с вакумно оправление ли си на геометриата или с ел. http://www.youtube.com/watch?v=2TNk3IuW7-4 това е нормалното движение при валумното упр.
- hunter675
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e46
- Мечтае да кара: ///m4
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Вакумно да,колата е 2002-ра ел.упр. мисля,че са по-късно.Това на клипа трябва да му е нормалното движение нали така?
- angelBMW
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 725
- Регистриран на: 24.10.2008
- Местоположение: Around The World...
- Пол: Мъж
- Кара: е30,е46,е60
- Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
- Детайли за колата: лимузинкa
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Кои и как реши това че пренадува ?
- hunter675
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e46
- Мечтае да кара: ///m4
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Диагностиката + майстора тва му бяха думите.
- ivcho_pivcho
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 17.11.2012
- Пол: Мъж
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Колега имах същия проблем.Ходих на диагностика в BMW в Плевен и ми откриха клапан на помпата.Смених го него и горивния филтър така ми казаха от сервиза и колата се оправи.Аз си сменях клапана много лесно става.
- virtualchild
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 713
- Регистриран на: 14.03.2011
- Пол: Мъж
- Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
- Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
- Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
ivcho_pivcho написа:Колега имах същия проблем.Ходих на диагностика в BMW в Плевен и ми откриха клапан на помпата.Смених го него и горивния филтър така ми казаха от сервиза и колата се оправи.Аз си сменях клапана много лесно става.
Какъв е този клапан колега?
Можеш ли да покажеш на схема?
- hunter675
- Потребител
-
- Мнения: 18
- Регистриран на: 3.02.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320d e46
- Мечтае да кара: ///m4
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Проблемът ти същият ли е бил?Ако може да покажеш на схема?
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Колеги имам същия проблем колата ми не върви пример: карам на втора давам стъпка до долу повече от 40 не иска и мн трудно дига над 2 хил уборота като я изгася и я запаля пак се оправя за около 1 минута и после пак същатата работа и тов ми се случва след като я изкарах от сервиз сменяха и маховик и съединител а преди да влезе в сервиза колата нямаше този проблем..
и малко пред история колата е чипосвана преди около 2 месеца ако има значение 


- SHTILL
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 12.10.2010
- Пол: Мъж
- Кара: турбо дизел
- Мечтае да кара: би-турбо дизел
- DoesNot
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 760
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Да споделя, при моя човек се оправи с почистване на турбината. Геометрията се зацапва и реагира по-бавно.
- niki_future
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 171
- Регистриран на: 21.08.2012
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
- Мечтае да кара: Самолет
Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?
Колега, чистихте ли геометрията на турбото? Това е чест проблем при коли с променлива геометрия.
33 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани