320d 150к.с. проблем с авариен режим?

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 760
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от DoesNot » 07 Мар 2014, 16:21

hunter675 написа:Ясно колега,но при мен не е това проблема,защото от живите данни показа,че турбото пренадува и затова влиза в авариен режим.След проверка налягането във вакум маркучите всичко е в норми.Как мислите колеги възможно ли е да е лостчето на турбото,за което не можах да намеря много снимков материал за да го видя къде точно стои?Ако някой знае къде точно се намира да сподели да го проверя и него? :dunno:

Ако имаш предвид клапана за променливата геометрия е закрепен към турбото :yes:
Приятел със същата Е46-ца 2004г. има същия проблем 1 към 1. На диагностика излиза че пренадува и тогава влиза в авариен режим. Ако намериш решение на проблема пиши, че и ние му се чудим няколко месеца вече :paranoid:

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от hunter675 » 07 Мар 2014, 21:05

DoesNot написа:
hunter675 написа:Ясно колега,но при мен не е това проблема,защото от живите данни показа,че турбото пренадува и затова влиза в авариен режим.След проверка налягането във вакум маркучите всичко е в норми.Как мислите колеги възможно ли е да е лостчето на турбото,за което не можах да намеря много снимков материал за да го видя къде точно стои?Ако някой знае къде точно се намира да сподели да го проверя и него? :dunno:

Ако имаш предвид клапана за променливата геометрия е закрепен към турбото :yes:
Приятел със същата Е46-ца 2004г. има същия проблем 1 към 1. На диагностика излиза че пренадува и тогава влиза в авариен режим. Ако намериш решение на проблема пиши, че и ние му се чудим няколко месеца вече :paranoid:

Точно за него имах предвид.Той от долната страна на турбото ли се намира?Задължително ще напиша колега и мен ме мъчи тоя проблем от 5 месеца вече почнах да му свиквам,но предполагам до 1 месец ще нося турбото да го видят кво му,защото най-вероятно то е проблема всички други възможности се изчерпаха. :kuku:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от Тодориев » 07 Мар 2014, 21:54

забелязал сам едно гадно износване в геометрита което наи вероянтно е проблем ,но е нужно да се разглоби топлата част на турбото. лошчето което оправлява геометрията (вътре в самото турбо) самата шаиба се износва и лопатките започват да си правят един свободен ход които не е полезен. вартял ли си нещо по турбото (болта за ограничитела).това ти го казвам като краен вариант провери първо по елемнтарните неща.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от hunter675 » 08 Мар 2014, 11:45

Тодориев написа:забелязал сам едно гадно износване в геометрита което наи вероянтно е проблем ,но е нужно да се разглоби топлата част на турбото. лошчето което оправлява геометрията (вътре в самото турбо) самата шаиба се износва и лопатките започват да си правят един свободен ход които не е полезен. вартял ли си нещо по турбото (болта за ограничитела).това ти го казвам като краен вариант провери първо по елемнтарните неща.

Ами колега,не съм пипал турбото въобще,защото не съм много запознат и ме е страх да не прецакам нещо,но случайно попрочетох тук-там за тва лостче и искам да видя дали се е зацапало и нещо да му ограничава движението.А е възможно и преди,когато носих търбото за смяна на перката на студената част нещо да не са направили както трябва?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 10.08.2013
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: е46 136к.с.
Мечтае да кара: м3

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от Тодориев » 09 Мар 2014, 1:02

да наплано вазможно ама ти с вакумно оправление ли си на геометриата или с ел. http://www.youtube.com/watch?v=2TNk3IuW7-4 това е нормалното движение при валумното упр.

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от hunter675 » 09 Мар 2014, 10:52

Вакумно да,колата е 2002-ра ел.упр. мисля,че са по-късно.Това на клипа трябва да му е нормалното движение нали така?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 725
Регистриран на: 24.10.2008
Местоположение: Around The World...
Пол: Мъж
Кара: е30,е46,е60
Мечтае да кара: е30-ката си с турбо
Детайли за колата: лимузинкa

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от angelBMW » 10 Мар 2014, 6:09

Кои и как реши това че пренадува ?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от hunter675 » 10 Мар 2014, 18:05

Диагностиката + майстора тва му бяха думите.

Потребител
Аватар
Мнения: 14
Регистриран на: 17.11.2012
Пол: Мъж

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от ivcho_pivcho » 24 Апр 2014, 10:37

Колега имах същия проблем.Ходих на диагностика в BMW в Плевен и ми откриха клапан на помпата.Смених го него и горивния филтър така ми казаха от сервиза и колата се оправи.Аз си сменях клапана много лесно става.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 713
Регистриран на: 14.03.2011
Пол: Мъж
Кара: F11 LCI 530xd / E46 330xda M57N
Мечтае да кара: по-малко на пътна помощ
Детайли за колата: +VRPerformance+eco-tuning auto+ново BMW X5 турбо

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от virtualchild » 25 Апр 2014, 21:20

ivcho_pivcho написа:Колега имах същия проблем.Ходих на диагностика в BMW в Плевен и ми откриха клапан на помпата.Смених го него и горивния филтър така ми казаха от сервиза и колата се оправи.Аз си сменях клапана много лесно става.


Какъв е този клапан колега?
Можеш ли да покажеш на схема?

Потребител
Аватар
Мнения: 18
Регистриран на: 3.02.2013
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320d e46
Мечтае да кара: ///m4

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от hunter675 » 09 Май 2014, 16:50

Проблемът ти същият ли е бил?Ако може да покажеш на схема?

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 79
Регистриран на: 7.01.2013

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от krasko1 » 02 Дек 2014, 17:17

Колеги имам същия проблем колата ми не върви пример: карам на втора давам стъпка до долу повече от 40 не иска и мн трудно дига над 2 хил уборота като я изгася и я запаля пак се оправя за около 1 минута и после пак същатата работа и тов ми се случва след като я изкарах от сервиз сменяха и маховик и съединител а преди да влезе в сервиза колата нямаше този проблем.. :dunno: и малко пред история колата е чипосвана преди около 2 месеца ако има значение :?:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 273
Регистриран на: 12.10.2010
Пол: Мъж
Кара: турбо дизел
Мечтае да кара: би-турбо дизел

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от SHTILL » 03 Дек 2014, 20:36

Колега, дюзите какво показват?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 760
Регистриран на: 19.10.2008
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: 330Ci
Мечтае да кара: M3
Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от DoesNot » 04 Дек 2014, 12:28

Да споделя, при моя човек се оправи с почистване на турбината. Геометрията се зацапва и реагира по-бавно.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 171
Регистриран на: 21.08.2012
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: BMW e46 320d Touring 150 к.с.
Мечтае да кара: Самолет

Re: 320d 150к.с. проблем с авариен режим?

Мнение от niki_future » 05 Дек 2014, 12:26

Колега, чистихте ли геометрията на турбото? Това е чест проблем при коли с променлива геометрия.

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook