Няма празен ход - РЕШЕН.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Няма празен ход - РЕШЕН.
На M62B44 от 3 дена няма никакъв празен ход като я запаля след като е изстинала. Вдига до 1500 оборота и после бавно надолу и накрая изгасва. Като подавам газ, все едно не натискам газта. От вътре в купето почна да се чува някакво свистене отвън около двигателя. Пръсках с дезедорант, за евентуални всмукваници на въздух, но така и нямаше промяна на оборотите. CCV била сменена. Гарнитура на всмукателния колектор също. ICV се усеща че работи, или поне като го пипам и се усеща че вибрира. Ако успея да тръгна до около 2000 оборота все едно само съм отпуснал спирачката, в смисъл така лежерно върви, а пък аз натискам, мине ли ги 2000 тръгва нормално.
Като загрее, не са най-стабилни оборотите на празен ход, но поне не гасне, падат ниско, до около 500, през около 30 секунди и после се вдигат и стоят около 690 до следващия път докато паднат. Друго странно - на газ работи по-равномерно, отколкото на бензин. Тая седмица нямам време да ходя на диагностика, но ще отида. Алтернатора зарежда нормално - 13,9V до 14,1V.
Някакви идеи?
Като загрее, не са най-стабилни оборотите на празен ход, но поне не гасне, падат ниско, до около 500, през около 30 секунди и после се вдигат и стоят около 690 до следващия път докато паднат. Друго странно - на газ работи по-равномерно, отколкото на бензин. Тая седмица нямам време да ходя на диагностика, но ще отида. Алтернатора зарежда нормално - 13,9V до 14,1V.
Някакви идеи?

Последна промяна anttonev на 28 Авг 2015, 14:14, променена общо 1 път
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
От капачката на маслото не смуче, или поне не осезаемо, и като извадя пръчката няма промяна в работата на мотора.
Това всичко го казвам, понеже чета из разни форуми какво може да се направи за някаква опростена диагностика.
Някой има ли представа как може да се установи от къде има vacuum leak? Имам идея да пусна някакъв пушък и да видя как ще му се промени течението, защото така като чувам, яко смуче. Гледах някакъв пич след дебитомера закачил прахосмукачка и на загасен мотор я пуска и ходи и дебне от къде смуче.
Това всичко го казвам, понеже чета из разни форуми какво може да се направи за някаква опростена диагностика.
Някой има ли представа как може да се установи от къде има vacuum leak? Имам идея да пусна някакъв пушък и да видя как ще му се промени течението, защото така като чувам, яко смуче. Гледах някакъв пич след дебитомера закачил прахосмукачка и на загасен мотор я пуска и ходи и дебне от къде смуче.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Няма празен ход.
Като махнеш щеката за маслото спира ли свистенето?
Разкачан ли е скоро акумулатора и ако да колко километра има навъртяни след това?
Разкачан ли е скоро акумулатора и ако да колко километра има навъртяни след това?
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Като дръпна щеката, свистенето си остава.
Дифюзьорът си е там.
Акумулаторът е разкачан преди около 1000 км, но това се появи преди около 100км, предо това беше само нестабилен празен ход.
Педалът на спирачката си е нормално твърд, не съм усетил промяна.
+ Сутрин се случва както си стои температурата след синьото, но преди 12 ч., изведнъж забива в червеното, а на борда пише -128 градуса. Буксата на температурния датчик под дросела е проверена и е зачистена, но това продължава понякога, само като е студена.
Дифюзьорът си е там.
Акумулаторът е разкачан преди около 1000 км, но това се появи преди около 100км, предо това беше само нестабилен празен ход.
Педалът на спирачката си е нормално твърд, не съм усетил промяна.
+ Сутрин се случва както си стои температурата след синьото, но преди 12 ч., изведнъж забива в червеното, а на борда пише -128 градуса. Буксата на температурния датчик под дросела е проверена и е зачистена, но това продължава понякога, само като е студена.
Последна промяна anttonev на 05 Мар 2014, 16:04, променена общо 1 път
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Излезнаха повечко грешки, изчистиха ги, после запалих двигателя и записа следните грешки:
139 activation map cooling
75 misfiring in various cyls
62 misfiring in various cyls
63 misfiring with cylinder cutout cyl 1
64 misfiring with cylinder cutout cyl 2
50 misfire detection cyl 1
51 misfire detection cyl 2
И на живите данни, показа че смуче яко въздух, при норма 20 нещо си, то показваше 30 че и отгора понякога.
Също така, smoothness на цилиндрите на 1 и 2 беше над 1000, а другите бяха по-малко, но пак разнородни. При преминаване на газ, нещата отиваха на леко подобрение.
Следва смяна на свещи, бобини евентуално и търсене на цепката, от която смуче въздух.
139 activation map cooling
75 misfiring in various cyls
62 misfiring in various cyls
63 misfiring with cylinder cutout cyl 1
64 misfiring with cylinder cutout cyl 2
50 misfire detection cyl 1
51 misfire detection cyl 2
И на живите данни, показа че смуче яко въздух, при норма 20 нещо си, то показваше 30 че и отгора понякога.
Също така, smoothness на цилиндрите на 1 и 2 беше над 1000, а другите бяха по-малко, но пак разнородни. При преминаване на газ, нещата отиваха на леко подобрение.
Следва смяна на свещи, бобини евентуално и търсене на цепката, от която смуче въздух.

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Няма празен ход.
Първата грешка (139 activation map cooling) е за термостата, най-вероятно не му работи подгрева или има калпава връзка.
За misfire-то както си се ориентирал почваш с бобини и свещи.
За misfire-то както си се ориентирал почваш с бобини и свещи.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
gentata написа:Първата грешка (139 activation map cooling) е за термостата, най-вероятно не му работи подгрева или има калпава връзка.
За misfire-то както си се ориентирал почваш с бобини и свещи.
Като гледам колко са много грешките и как се оправят г/д като се пусне на газ ... мнооого малко вероятно да е свещ или бубина.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Ако не от тях, то от паразитния въздух ли да е гасненето и misfire-a?
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- larry_boy
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 323
- Регистриран на: 25.12.2013
- Местоположение: Трявна
- Пол: Мъж
- Кара: 540i M
- Детайли за колата: С бебе в колата...
Re: Няма празен ход.
Търсеше си 540-ка от преди нова година...От седмица имаш и вече пусна 5 теми с проблеми...То това е до късмет де.
Нещо ми подсказва, че проблемите ти са свързани с газовия инжекцион. Или по точно - някой от тях с небрежно свързване на ГИ, а втората група от неправилна експлоатация.
"Своенравният автопилот" и "датчика на температурата", също и "паразитния въздух" - механични повреди на същите при свързването на ГИ.
"Скърцащата седалка" и "висящият кабел" ....тук мога да се пробвам да взема уискито от лудия Пресли
Но, това което ме накара да пиша, е настоящата ти тема. Ако не греша имаш колата от 2-3 седмици, и ако е да, то - как по дяволите скриха липсата на празен ход от теб, докато я купуваше?
Аз смятам, че ненавременното сервизиране на ГИ води до горепосоченият от теб проблем, в пакет, с другите по малки.
Хубаво е да кажеш и преди колко хиляди километра е сложен инжекциона.......
Нещо ми подсказва, че проблемите ти са свързани с газовия инжекцион. Или по точно - някой от тях с небрежно свързване на ГИ, а втората група от неправилна експлоатация.
"Своенравният автопилот" и "датчика на температурата", също и "паразитния въздух" - механични повреди на същите при свързването на ГИ.
"Скърцащата седалка" и "висящият кабел" ....тук мога да се пробвам да взема уискито от лудия Пресли
Но, това което ме накара да пиша, е настоящата ти тема. Ако не греша имаш колата от 2-3 седмици, и ако е да, то - как по дяволите скриха липсата на празен ход от теб, докато я купуваше?
Аз смятам, че ненавременното сервизиране на ГИ води до горепосоченият от теб проблем, в пакет, с другите по малки.
Хубаво е да кажеш и преди колко хиляди километра е сложен инжекциона.......
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Ако не от тях, то от паразитния въздух ли да е гасненето и misfire-a?
Sent from my C6903 using Tapatalk
Твърде вероятно , откачи дебитомера ( поне е лесно ) и виж дали няма да има някакво подобрение.
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Дебитомерът като го откача и изгасва моторът.
А как са скрили проблемите, ако може така да се каже, не знам.
Когато я взимах, празния ход беше много неравномерен, но обяснението беше че след като е сменена гарнитурата на всмукателния колектор, газта трябва да се настрои наново.
Sent from my C6903 using Tapatalk
А как са скрили проблемите, ако може така да се каже, не знам.
Когато я взимах, празния ход беше много неравномерен, но обяснението беше че след като е сменена гарнитурата на всмукателния колектор, газта трябва да се настрои наново.
Sent from my C6903 using Tapatalk
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Дебитомерът като го откача и изгасва моторът.
А как са скрили проблемите, ако може така да се каже, не знам.
Когато я взимах, празния ход беше много неравномерен, но обяснението беше че след като е сменена гарнитурата на всмукателния колектор, газта трябва да се настрои наново.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Тя гасне като го изключиш на запалена кола , но запали я без да е включен да видиш как се държи.
Сменил ли си ги тия гарнитури ? По принцип е хубаво да се сменят щото едва ли колата ти е на 100 000 ( реални ) километра , a тоя мотор прави добри температури в двигателния отсек

- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Като е изключен, запалва и изгасва за 5 секунди. А Пресли да каже за гарнитурите.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Няма празен ход.
anttonev написа:Като е изключен, запалва и изгасва за 5 секунди. А Пресли да каже за гарнитурите.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Добре де , изключи я тая газ и пробвай да търсиш проблема докато е само и единствено на бензин. Газта после е лесна за настройване.
Тоя мотор не е най-сложното нещо на света ( особено ако е без ванус ).
Ето ти за вакум леакс - > http://www.youtube.com/watch?v=s1fTSP8VHvA
Също виж да не смуче и около дюзите на газта , ако не са пробити като хората. Също така и при дюзите на инжекторите може да се случи , щото с времето им се сдухват гумичките дето уплътняват ( рядко ама може ).
- anttonev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 142
- Регистриран на: 7.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M62B44
Re: Няма празен ход.
Газта е изключена отдавна. Днес пръсках WD-40, с надежда да вдигне оборотите, но не би.
Sent from my C6903 using Tapatalk
Sent from my C6903 using Tapatalk
57 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани