При малко бензин гасне - РЕШЕНО
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
Ако резервоара ти е под половината,влез в скритото меню на километража. В лявата част не трябва да имаш бензин,дефакто трябва да са само нули. Ако не са,това е доказателство,че помпата не прави достатачно налягане.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
- grandvizitor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги наред...
- Мечтае да кара: луноход
- Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
sebulba1 написа:Ако резервоара ти е под половината,влез в скритото меню на километража. В лявата част не трябва да имаш бензин,дефакто трябва да са само нули. Ако не са,това е доказателство,че помпата не прави достатачно налягане.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Не съм съгласен, че е доказателство, защото до двигателя стига гориво с налягане малко над 3.7 бара (лично го видях), което е в абсолютните допустими граници. Това за мен е доказателство, че помпата работи съвсем нормално. Друго доказателство за това е, че колата винаги ми пали на секундата щом завъртя ключа, имам идеален празен ход, не съм имал нито мисфайър, нито прекъсвания, нищо. Единствено имах опасения, че върви по-малко от колкото трябва, но след замерване на налягането на горивото се убедих, че съм си внушавал, в стремежа си да обвиня помпата и да реша проблема по-скоро.

Следващата ми идея е да махна задната седалка, да извадя помпата, за да изкарам всички възможни тръби, които свързват двете части на резервоара и да ги продухам с въздух и да ги почистя, след което ще споделя резултата.
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
Я премери налягането на самата помпа,под седалката и пиши. Обзалагм се,че ще задържиш налягането с пръст
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
- stenli_bmv
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 240
- Регистриран на: 30.04.2006
- Местоположение: Ст.Загора
- Кара: 535д
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
grandvizitor написа:Точно се връщам от сервиз, премерихме налягането на горивото, малко над 3.7 бара е, няма прекъсвания, значи бензиновата помпа не е проблем
А колко време го държи това налягане? След изгасяне 20мин.трябва да е 3 бара.
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
sebulba1 написа:Я премери налягането на самата помпа,под седалката и пиши. Обзалагм се,че ще задържиш налягането с пръст
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
По спомен на самата помпа трябва да е или 4 или 6 бара, или бъркамс дизела. Но колкото и да е трябва да се мери на самата помпа, че после са едни клапани, едни регулатори и няма хващане колко е налагането наистина.
Sent from my GT-N5100 using Tapatalk
- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
- grandvizitor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги наред...
- Мечтае да кара: луноход
- Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
sebulba1 написа:Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Не знам как си ги премерил тези 8 бара, но по заводски данни виждам, че твоята помпа прави 3.5 бара.
http://www.pierburg-service.de/ximages/pg_pi_0030_en_web.pdf
Edited: Благодаря на всички за изказаните мнение. Проблемът е решен.

- vavilon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2049
- Регистриран на: 30.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E46 318i 98
- Мечтае да кара: Електромобил...
Re: Трансфер на бензин от едната в другата част на резервоар
grandvizitor написа:sebulba1 написа:Мойта чисто нова,Пиербург,правеше около 8 бара.
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Не знам как си ги премерил тези 8 бара, но по заводски данни виждам, че твоята помпа прави 3.5 бара.
http://www.pierburg-service.de/ximages/pg_pi_0030_en_web.pdf
Edited: Благодаря на всички за изказаните мнение. Проблемът е решен.
И ние ти благодарим, че сподели с нас как си реши проблема!

- grandvizitor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги наред...
- Мечтае да кара: луноход
- Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3
Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО
Дано повече хора споделят по подобен начин как са решили проблемите си, за да може на всеки като му дойде до главата бързо и лесно да се справя.
Също така ще споделя, че след смяна на помпата забелязах първо, че самата помпа работи осезаемо по-тихо от старата въпреки, че старата не стържеше, не издаваше неравномерни звуци, нищо смущаващо, просто беше по-шумна от новата, а новата е същата като оригиналната - на VDO Siemens. Също така разлика във вървежа наистина има, колата си върви както трябва във всички обороти и респонса е значително по-добър.

Също така ще споделя, че след смяна на помпата забелязах първо, че самата помпа работи осезаемо по-тихо от старата въпреки, че старата не стържеше, не издаваше неравномерни звуци, нищо смущаващо, просто беше по-шумна от новата, а новата е същата като оригиналната - на VDO Siemens. Също така разлика във вървежа наистина има, колата си върви както трябва във всички обороти и респонса е значително по-добър.

- sebulba1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 209
- Регистриран на: 12.06.2008
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: e36 325tds touring,e46 328ci...
- Мечтае да кара: МИГ–29
- Детайли за колата: И двете с чип...
Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО
Ще е добре,ако имаш време и желание,да замериш налягането на самата помпа и да споделиш резултата. Тези дни ще разглобя мойта и ще пиша при мен колко е
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
- grandvizitor
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 94
- Регистриран на: 19.11.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ги наред...
- Мечтае да кара: луноход
- Детайли за колата: f10 535i n55, downpipe DCF, race intercooler, performance charge pipe, MHD Stage 2+, xHP Stage 3
Re: При малко бензин гасне - РЕШЕНО
sebulba1 написа:Ще е добре,ако имаш време и желание,да замериш налягането на самата помпа и да споделиш резултата. Тези дни ще разглобя мойта и ще пиша при мен колко е
Sent from my GT-I9105P using Tapatalk 4
Първо нямам с какво да го премеря, а и честно да ти кажа толкова пъти вече съм се занимавал, свалял и качвал помпи, че имам чувството, че само в движение не съм го правил и мисля да си дам малко заслужена почивка, пък налягането колкото ще да е..

Все пак в youtube има клип за такова замерване на самата помпа на е46 така, че можеш да си направиш сверка с него, но в момента съм на работа и нямам достъп до youtube, за да ти дам линк.

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани