Z10
Модератор: Общи модератори
37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
В това филмче М5-тицата не е фабрична и стези коне е все едно М5 ЦСЛ ( да нямата такава, но пък нали ще има М6 ЦСЛ), та не е на 100% обективно.
Не знам дали за новото 997 турбо има тунинг продукти вече, но примерно за 996 турбото имаше доста и има много турбота по 600-700 коня. По-лесно се вадят коне от турбото, докато М5-М6 са си доста изцедени и могат да се изкарат 50-60 коня още само. ( както е направил пича на клипа).
Абе всички са страшни автомобили.
Интересно какво бихте си взели вие- М6 или 997 Турбо, ако оставите фенството настрана.
Не знам дали за новото 997 турбо има тунинг продукти вече, но примерно за 996 турбото имаше доста и има много турбота по 600-700 коня. По-лесно се вадят коне от турбото, докато М5-М6 са си доста изцедени и могат да се изкарат 50-60 коня още само. ( както е направил пича на клипа).
Абе всички са страшни автомобили.
Интересно какво бихте си взели вие- М6 или 997 Турбо, ако оставите фенството настрана.
vutov написа:В това филмче М5-тицата не е фабрична и стези коне е все едно М5 ЦСЛ ( да нямата такава, но пък нали ще има М6 ЦСЛ), та не е на 100% обективно.
Не знам дали за новото 997 турбо има тунинг продукти вече, но примерно за 996 турбото имаше доста и има много турбота по 600-700 коня. По-лесно се вадят коне от турбото, докато М5-М6 са си доста изцедени и могат да се изкарат 50-60 коня още само. ( както е направил пича на клипа).
Абе всички са страшни автомобили.
Интересно какво бихте си взели вие- М6 или 997 Турбо, ако оставите фенството настрана.
Ето едно куцо М5 Е60
2006 BMW M5 Nitrous 1/4 mile Drag Racing trap speed 0-60
1/4 Mile ET: 11.581
1/4 Mile MPH: 126.350
1/8 Mile ET: 7.624
1/8 Mile MPH: 96.960
0-60 Foot ET: 1.959
Temperature F: 64.0
Timeslip Scan:
Car Make: BMW
Car Model: M5
Car Type: Nitrous
Car Year: 2006
Driver: topsupra
http://www.dragtimes.com/2006-BMW-M5-Pictures-7809.html
Примерно на Божура са се пускали няколко 997 турбота и дават 11-12 сек. времена.
Но пък такива коли и за толкова пари никой не си ги взима за да ги кара на 400 метра.
Интерено би било да пусна една тема и да се види какво предполичат хората- турбо Порше или М6.
Чесно казано, аз не знам какво бих взел? И двете коли са дяволски добри.
Но пък такива коли и за толкова пари никой не си ги взима за да ги кара на 400 метра.
Интерено би било да пусна една тема и да се види какво предполичат хората- турбо Порше или М6.
Чесно казано, аз не знам какво бих взел? И двете коли са дяволски добри.
- Memphys
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 542
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: MemphysVille
- Пол: Мъж
- Кара: само Е30-ски
Дизайна е страшен, ЕКСТРИЙМ отвсякъде въпреки че според мен никога няма да направят по маняшко БМВ от Z8, това си е колекционерска рядкост, което го прави още по уникално. Извинявайте че се отплеснах от темата - та за новото купе то време беше да се направи истински суперспортен болид, конкурент на SLR и новото R8 на Ауди.
- Ivan Petrov
- Скрапчо
-
- Мнения: 912
- Регистриран на: 7.04.2006
- Местоположение: Средата на 90-те, иначе София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Ivan Petrov написа:Супер е, дано да е MR ( middle engine rear drive ) да става яка въртелешка
И аз мисля че ще е супер защото BMW нямат такъв тип кола за сега.


- bmwdriver
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4859
- Регистриран на: 7.02.2003
- Местоположение: София
- Кара: на 1,6 бара
- Мечтае да кара: 911
Темата е доста стара,а и взе да взима грешна насока.Когато от БМВ
изкарат официална информация,тогава пак ще коментираме
изкарат официална информация,тогава пак ще коментираме

37 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани