Swap от n42b20 към m52b28tu
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Swap от n42b20 към m52b28tu
Карам 318ci, като цяло съм много доволен от него, но ми гори масло и съм пред дилема дали да го ремонтирам или да го заменя с m52b28tu.
Как стои въпросът със смяната - освен мотора оборудван, какво друго трябва да се сменя ? Скоростната кутия от N42-ката ще стане ли, как стоят нещата и с педала на газта (сега е с електронна газ), радиатора за охлаждането дали е по малък от този на 28-цата . И общо взето всичко за което се сещата ще ми е от полза като информация за да си сметна евентуалните разходи
Как стои въпросът със смяната - освен мотора оборудван, какво друго трябва да се сменя ? Скоростната кутия от N42-ката ще стане ли, как стоят нещата и с педала на газта (сега е с електронна газ), радиатора за охлаждането дали е по малък от този на 28-цата . И общо взето всичко за което се сещата ще ми е от полза като информация за да си сметна евентуалните разходи

- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
luizov написа:Карам 318ci, като цяло съм много доволен от него, но ми гори масло и съм пред дилема дали да го ремонтирам или да го заменя с m52b28tu.
Как стои въпросът със смяната - освен мотора оборудван, какво друго трябва да се сменя ? Скоростната кутия от N42-ката ще стане ли, как стоят нещата и с педала на газта (сега е с електронна газ), радиатора за охлаждането дали е по малък от този на 28-цата . И общо взето всичко за което се сещата ще ми е от полза като информация за да си сметна евентуалните разходи
Кардан + Диференциал и частите към него... Спирачните апарати и прочие... има още доста неща за тези се сещам първо
- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Колега по добре си смени гумичките!
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Двигател,скоростна кутия,компютър с EWS и ключове са задължителните неща! Ако ще я пререгистрираш , ще трябва и диф със спирачки и стабилизиращи щанги!Само радиатора няма да сменяш 

- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Най общо казано ми трябва цяла англичанка. Най евтино ще е така. Мерси за отговорите
- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Трябва ти кола или мотор феислифт,ако не искаш да препряваш инсталация по запалване.
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Звичи ми скъпо
май ще си правя n42-ката, ами се чудя дали нещата ще се разминат само с едни гумички, защото ако трябва и сегенти да се сменят става пак цифромания. И все пак се чудя как е възможно кола на 200 000 км да харчи по 700-800мл. масло на 1000 км. от сегменти 


- overclock
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 463
- Регистриран на: 9.07.2005
- Местоположение: София
- Кара: E36 316 96', Е46 316 03'
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Сигурен ли си в километрите?
Да влагаш чувства не е като да чувстваш влага!
- vankodve
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 23.05.2008
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46-323-2.5CI
- Мечтае да кара: E46M3,E92
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
luizov написа:Звичи ми скъпомай ще си правя n42-ката, ами се чудя дали нещата ще се разминат само с едни гумички, защото ако трябва и сегенти да се сменят става пак цифромания. И все пак се чудя как е възможно кола на 200 000 км да харчи по 700-800мл. масло на 1000 км. от сегменти
може колега N42 е много капризен мотор ,най-вероятно до тези 200хил. масло в италия е сменявано 2-ти ,също така е податлив към прегряване ,така че възможно е да пипа 700-800г. масло на 1000км. ,имах същия мотор на купе 2002 ,на 1000к. един литър ,така и е продадох но процедурта според мен свалиш ли глава мятай едни сигменти и забравяш ,орентировъчно приготви едни 1000лв.успех

- desoxr
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 185
- Регистриран на: 17.10.2009
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46 touring
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Колега само с гумички ще минеш,повярвай ми!Писна ми да чета само глупости за тоз двигател-един чул,друг видял!Е то няма двигател с вечни гумички!Да тук се сменят по-рано от на други двигатели заради по-високата температура!
- luizov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 611
- Регистриран на: 18.10.2008
- Местоположение: Габрово
- Пол: Мъж
- Кара: 323ci M52tuB25
- Мечтае да кара: ///M3 e30
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
desoxr написа:Колега само с гумички ще минеш,повярвай ми!Писна ми да чета само глупости за тоз двигател-един чул,друг видял!Е то няма двигател с вечни гумички!Да тук се сменят по-рано от на други двигатели заради по-високата температура!
Мерси колега вдъхна ми някаква надежда

- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
На мен и друго ми е интересно, ако се прави слап от Н42 към М54, ясно че ще трябва двигател, скорости, кардан, диф, спирачки, но ми е интересно от към електониката, освен ЕВС, какво друго е нужно, таблото трябва ли да се сменя или може да се препрограмира, ако се сменя таблото лайт модула същият ли остава и т.н.??

- 100imenov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 28.04.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: с Adaptive Drive
- Мечтае да кара: F06 с B58
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Трябва друго табло,лайта не е нужно да се сменя.
- joepower
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 191
- Регистриран на: 11.03.2008
- Местоположение: Cофия /кв. Лаулин
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E30 touring
- Мечтае да кара: М Power
- Детайли за колата: черна , М40Б18
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
100imenov написа:Трябва друго табло,лайта не е нужно да се сменя.
А трябва ли да е от същият двигател или може да е просто от 6-так?

- Smoocki
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2073
- Регистриран на: 6.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 600 коня с умивна на лицето
- Мечтае да кара: всичко бързо на четири гуми
- Детайли за колата: Garrett 3582
Re: Swap от n42b20 към m52b28tu
Спореде мен от n42 към м54 не виждам какъв е проблема да се прекодира таблото за 6 цилиндъра вместо да се сменява

21 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани