Скъсано жило на преден капак.

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна

Скъсано жило на преден капак.

Мнение от NoA » 28 Фев 2014, 18:41

Здравейте колеги.

Скъса ми се жилото за отваряне на предния капак. Жилото което е от дръжката в купето, до кутийката на калника.Жилото се скъса непосредствено до самата дръжка и се скри зад кората.Искам да го издърпам с клещите за да отворя капака,но немога да стигна до него.
Въпросът ми е.Как се сваля страничната кора на която е закачена дръжката?На щипки ли е ?... или просто е хваната за кората под таблото с две винтчета (толкова ми се видяха).
т.е сваля се първо тя и после страничната се издърпва... или ...?
Professional Driver

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Скъсано жило на преден капак.

Мнение от zvetiko » 28 Фев 2014, 18:55

Само за отваряне трябва да свалиш кората на прага, щипката на кората, където е ръкохватка и самата ръкохватка. Отваряш леко кората за да видиш края на жилото и през отвора за ръкохватката го хващаш и теглиш с клещи. Ако жилото не се вижда, трябва да махнеш всички кори от ляво на волана и да му разплетеш кожуха, докато го видиш.

Ето снимка на "мекият" вариант:

Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: Скъсано жило на преден капак.

Мнение от Bavarcho » 28 Фев 2014, 19:54

- сваляш лайстната върху прага (на три щипки се държи, дърпаш нагоре)
- сваляш кората която седи под таблото, или поне я развиваш от към края към вратата и огъваш надолу (споконо няма да се счупи, от доста еластична пластмаса е, може спокойно да я огънеш и да я заклещиш зад педала) в този край се държи на две винчета звезда и едно подобщо на щипка в допния край
- след това вече сваляш самата дръжка за капака, държи се на един винт звезда (това е само самата "ръкохватка")
- след като си свалил дръжката се сваля и самата кора която е зад нея (мъртвия педал му казват някой),има една щипка която ще видиш след като си махнал дръжката (т.е. седи под нея) кората я изваждаш с издърпване назад (към шофьорската седалка) и настрани (към педалите/централната конзола), тя има нещо като три крачета с тампони които влизат в самото купе и се дъжи на тях
- вече след като си свалил тази кора виждаш самия механизъм на дръжката за капака, ще видиш и жилото за да го дръпнеш и да отвориш капака
Като стигнеш до слагане на новото жило ще се наложи:
- да свалиш самия механизъм на дръжката за капака, държи се на един винт еврейска звезда (мисля че беше Т20 или Т25), развиваш винта и завърташ леко механизма за да излезне
- отпред си отворил черната кутийка където се съединяват двете жила
- махаш кутията на филтъра за климатика за да можеш отдолу да махнеш старото жило и да прумушиш новото

Май леко се престарах с обяснението :mhihi: (може и да съм объркал нещо пиша по спомен) Малко детка болест са им тези жила на 39-ките :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 74
Регистриран на: 25.01.2009
Местоположение: Варна

Re: Скъсано жило на преден капак.

Мнение от NoA » 28 Фев 2014, 20:08

Bavarcho написа:- сваляш лайстната върху прага (на три щипки се държи, дърпаш нагоре)
- сваляш кората която седи под таблото, или поне я развиваш от към края към вратата и огъваш надолу (споконо няма да се счупи, от доста еластична пластмаса е, може спокойно да я огънеш и да я заклещиш зад педала) в този край се държи на две винчета звезда и едно подобщо на щипка в допния край
- след това вече сваляш самата дръжка за капака, държи се на един винт звезда (това е само самата "ръкохватка")
- след като си свалил дръжката се сваля и самата кора която е зад нея (мъртвия педал му казват някой),има една щипка която ще видиш след като си махнал дръжката (т.е. седи под нея) кората я изваждаш с издърпване назад (към шофьорската седалка) и настрани (към педалите/централната конзола), тя има нещо като три крачета с тампони които влизат в самото купе и се дъжи на тях
- вече след като си свалил тази кора виждаш самия механизъм на дръжката за капака, ще видиш и жилото за да го дръпнеш и да отвориш капака
Като стигнеш до слагане на новото жило ще се наложи:
- да свалиш самия механизъм на дръжката за капака, държи се на един винт еврейска звезда (мисля че беше Т20 или Т25), развиваш винта и завърташ леко механизма за да излезне
- отпред си отворил черната кутийка където се съединяват двете жила
- махаш кутията на филтъра за климатика за да можеш отдолу да махнеш старото жило и да прумушиш новото

Май леко се престарах с обяснението :mhihi: (може и да съм объркал нещо пиша по спомен) Малко детка болест са им тези жила на 39-ките :mhihi:


Ей това е то... няма какво да пишем повече... изтривайте темата :mhihi: ..ако разбира се няма зрителски интерес :mhihi:
Много благодаря за изчерпателните отговори колеги.


От броени дни съм собсвеник на Е39 и съм малко ... мисля,че се разбра :mhihi:
Professional Driver

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook