Ниски показатели на дюзи
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Ниски показатели на дюзи
Колеги,
Вчера под колата започнаха да се появяват локвички от нафта днес веднга в сервиз оказа се че проблема не е от маркуч на връщащата нафта /на което се надявах/, а една от дюзите е със спукан корпус. За целата корпуса е подменен и вече няма теч. Все пак при интервенцията направихме проверка на стенд и на 6те дюзи и за мое голямо съжаление ми казаха че и 6те дюзи са със занижени показатели и трябва да се сменят разпръсквачите. Според майсторите това е добре да се случи в близко бъдеще, но не е проблем да покарам още малко така.... докато се подготвя финансово. Цената която ми преложиха е по 190 лв. на разпръсквач на дюза което мисля че е добре, но все пак си е цифра... Ще помоля за съвет колко във времето мога да отлагам ремонта и нещата може ли да "загрубеят" повече ако забавя подмяната? Попринцип засега колата работи перфектно, не мени обороти, набира и пали. Когато му дойде времето за подмяна ще го усетя ли по някакъв начин или е хубаво да подготвя пари и да ги сменя?
Благодаря предварително за коментарите
п.с. Става въпрос за 530 ДА автоатик 184 к.с. '99
Вчера под колата започнаха да се появяват локвички от нафта днес веднга в сервиз оказа се че проблема не е от маркуч на връщащата нафта /на което се надявах/, а една от дюзите е със спукан корпус. За целата корпуса е подменен и вече няма теч. Все пак при интервенцията направихме проверка на стенд и на 6те дюзи и за мое голямо съжаление ми казаха че и 6те дюзи са със занижени показатели и трябва да се сменят разпръсквачите. Според майсторите това е добре да се случи в близко бъдеще, но не е проблем да покарам още малко така.... докато се подготвя финансово. Цената която ми преложиха е по 190 лв. на разпръсквач на дюза което мисля че е добре, но все пак си е цифра... Ще помоля за съвет колко във времето мога да отлагам ремонта и нещата може ли да "загрубеят" повече ако забавя подмяната? Попринцип засега колата работи перфектно, не мени обороти, набира и пали. Когато му дойде времето за подмяна ще го усетя ли по някакъв начин или е хубаво да подготвя пари и да ги сменя?
Благодаря предварително за коментарите
п.с. Става въпрос за 530 ДА автоатик 184 к.с. '99
- E30_DK
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 401
- Регистриран на: 6.10.2007
- Местоположение: София
- Мечтае да кара: S63, но не AMG, а B44tu
Re: Ниски показатели на дюзи
На мой познат с М57 му "пикаеха" 2 дюзи... той не предприе мерки и в крайна сметка му изгоряха двете бутала + надрани цилиндри и т.н. - ремонта излезе малко под 3к
Не подценявай развалените дюзи и ги оправи при първа възможност.

- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Ниски показатели на дюзи
Сега пак говорих със сервиза и им казах да ги правят, то като се зачетох риска не е малък, а после ще трябва да плащам пак за монтаж/демонтаж. Майстора ми каза че нямат запушване и мърсотии,а просто това според него се получава от нормално износване с времето и експлоатацията както и поради това и 6те са тръганли... 

Re: Ниски показатели на дюзи
прави ги сега, понеже на е60 едно от буталата порастна като гъба, колата беше на 200к реални понеже е купувана нова и е сигурно че са реални, тъй 1е дюзи на комонрейл не е шега
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Ниски показатели на дюзи
Готово и 6те разпръсквача са сменеи + един корпус. Сега като чели двигателя се държи с една идея по адекватно... а пък може и след стабилното и неочаквано олекване на джоба да си внушавам че е по-добре 
п.с. БМВ'то е на реални 210 000км.

п.с. БМВ'то е на реални 210 000км.
Re: Ниски показатели на дюзи
добре е да си почистиш цялата горивна система ако имаш време и желание де+филтрите смяна
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Ниски показатели на дюзи
Колега,
Как имаш впредвид да почистя цялата горивна система? Всички филтри както и горивния са сменени преди 4500км.
Как имаш впредвид да почистя цялата горивна система? Всички филтри както и горивния са сменени преди 4500км.
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Ниски показатели на дюзи
mermenkov написа:Готово и 6те разпръсквача са сменеи + един корпус. Сега като чели двигателя се държи с една идея по адекватно... а пък може и след стабилното и неочаквано олекване на джоба да си внушавам че е по-добре
п.с. БМВ'то е на реални 210 000км.
Колега как разбра че тия 210к са реални..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Ниски показатели на дюзи
По сервизната книжка 
И по това че съм 3ти собственик. Предния собственик е купил лично от БМВ Удине, като ми показа документите + история както и сервизната книжка. Като годините в които той я е карал в БГ и километрите на които я е взел отговарят доста прилично...

И по това че съм 3ти собственик. Предния собственик е купил лично от БМВ Удине, като ми показа документите + история както и сервизната книжка. Като годините в които той я е карал в БГ и километрите на които я е взел отговарят доста прилично...
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Ниски показатели на дюзи
mermenkov написа:По сервизната книжка
И по това че съм 3ти собственик. Предния собственик е купил лично от БМВ Удинезе, като ми показа документите + история както и сервизната книжка. Като годините в които той я е карал в БГ и километрите на които я е взел отговарят доста прилично...
Имай предвид че тези сервизни книжки ги правят по 20-30-евро,за мен 90% от Е39 дизелите са над 300-400к,може твоята да не е което много ме съмнява и проветете с BMW скенер (мисля че с нея се четеше) какво ще покаже.
След като си с новите дюзи забеляза ли колата във високите обороти да набира повече,защото моята имам чувството че тъпче от 3000-4500..

https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Ниски показатели на дюзи
Първото нещо което ми направи впечатление е че педала на газта е доста по чуствителен, и мисля че дърпа повече определено /дано не си внушавам/. Няма замисляне преди превклюване на по виско предавка, а набира постоянно и равномерно.
От сервиза ми казаха че и разхода би трябвало малко да падне, но спред мен разхода е въпрос на настъпване, тъй че не го очаквам
п.с. Аз я взех от човек който е познат и е карал в БГ близо 3 год. като той си я е купувал лично от представителството а не от автокъща което ме навява на мисълта че документите трябва да са изрядни
От сервиза ми казаха че и разхода би трябвало малко да падне, но спред мен разхода е въпрос на настъпване, тъй че не го очаквам

п.с. Аз я взех от човек който е познат и е карал в БГ близо 3 год. като той си я е купувал лично от представителството а не от автокъща което ме навява на мисълта че документите трябва да са изрядни
Re: Ниски показатели на дюзи
boksioraE39 написа:mermenkov написа:Готово и 6те разпръсквача са сменеи + един корпус. Сега като чели двигателя се държи с една идея по адекватно... а пък може и след стабилното и неочаквано олекване на джоба да си внушавам че е по-добре
п.с. БМВ'то е на реални 210 000км.
Колега как разбра че тия 210к са реални..
колега що да не е реални. както писах на е60 купена нова на 200 000 пръднаха дюзи и оттам мотора
а колегата пуснал темата имам предвид резорвоара, от водата в нафтата стават едни смеси като сополи вътре
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Ниски показатели на дюзи
Има ли начин да се познае дали има "пикаеща" дюза без да се свалят дюзите и да се качват на стенд?
- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Ниски показатели на дюзи
При теста с колбите, дето мерят количеството на обратното гориво от всяка дюза можеш доста точно да придобиеш представа. То дето се вика всеки е добре това да го направи поне веднъж, докато я има колата, защото виждате какви поразии стават.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани