323i шум от двигател
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- icko_bicko88
- Потребител
-
- Мнения: 14
- Регистриран на: 3.11.2009
- Местоположение: Elhovo
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e46 323ci
- Мечтае да кара: bmw 760
- Детайли за колата: ®® ___________ ®®
/ \
(]/_____________\[)
/[OO==[|][|]==OO]\
|\___B__M__W____/|
|___| |___|
323i шум от двигател
Колеги имам странен шум от двигателя.
Сутрин като запаля няма шум след като излезе от синия сектор се чува някакво ръжене от веригата.
Като се подава газ няма и след като почнат да падат оборотите тогава се чува ръженето. И след като загрее изчезва и цял ден не се чува този звук.
Колата не записва никаква грешка.
Прилагам клипче за по нагледно.
http://vbox7.com/play:319442c96c
Сутрин като запаля няма шум след като излезе от синия сектор се чува някакво ръжене от веригата.
Като се подава газ няма и след като почнат да падат оборотите тогава се чува ръженето. И след като загрее изчезва и цял ден не се чува този звук.
Колата не записва никаква грешка.
Прилагам клипче за по нагледно.
http://vbox7.com/play:319442c96c
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: 323i шум от двигател
май май някой ще сменя РАТТЛЕ КИТА на ваноса.....
Прегледай тука колега...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3786857
Прегледай тука колега...
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3786857
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 323i шум от двигател
Има и от ваноса леко тракане,но основния шум идва от другаде!Прилича на ролка. 

- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: 323i шум от двигател
Като се свали само ваноса без да се пипат веригите трябва ли да има зацепване после, че нещо не се разбира от другата тема.
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 323i шум от двигател
трябва
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: 323i шум от двигател
Аз сменях и ролките със обтегачите барабар това тракане не изчезна... това ми бе първото което правих... Относно вануса навсякъде съм чел ,че не го презацепват дори във бейсън не зацепват 2 ният ванос.
Друг е въпроса че може с времето я верига я нещо и да се поразхлаби и заради това да се налага презацепване или когато се сменят разпределителните валове или се пипа по зъбните колелета на ваноса..Но това е отделно от манипулацията по смяната на О-рингове и Раттле..
Друг е въпроса че може с времето я верига я нещо и да се поразхлаби и заради това да се налага презацепване или когато се сменят разпределителните валове или се пипа по зъбните колелета на ваноса..Но това е отделно от манипулацията по смяната на О-рингове и Раттле..
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 323i шум от двигател
Така е, аз не съм прочел правилно.При смяна на уплътненията не се презацепва!
При моя само сменихме уплътненията и противотракащите пръстени и само проверихме с инструмента за зацепване как седят валовете!Нямаха и милиметър отстояние от равнината на скобата
При моя само сменихме уплътненията и противотракащите пръстени и само проверихме с инструмента за зацепване как седят валовете!Нямаха и милиметър отстояние от равнината на скобата
- Next
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1618
- Регистриран на: 1.10.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 330D
- Мечтае да кара: ///M power
- Детайли за колата: BMW - Bought My Wife
Re: 323i шум от двигател
И аз това гледам , че в бейсана не зацепват нищо затова ми стана чудно кое зацепвате вие
- guiltyboy86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: e46 323i
Re: 323i шум от двигател
май и аз съм с същия проблем със същия двигател съм и при мен е така като загрее не се чува
- jackass89
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 20.07.2010
- Местоположение: sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e46
- Мечтае да кара: BMW E46 M3
Re: 323i шум от двигател
какво се оказа колеги имам същия шум?
Re: 323i шум от двигател
Същото дразнещо [i][i]тракане[/i][/i] го имам.

Когато улиците са криви,
не можеш все направо да вървиш.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: 323i шум от двигател
този проблем се явява предимно само при м52 моторите с двоен ванос аз съм с м52туб28 и след смяна на раттле кита пак трака докато позагрее колата,но проблема идва от тях. Просто ме мързи да го отварям пак мотора и да ги настройвам отново..
Това е проблема.


Цитирам:
Inspect piston bearing axial play.
Hold helical shaft and tilt (rock) piston to each side to note bearing axial play (free space).
Axial play can also be checked by repeated insertion and withdrawal of piston in/out of splined shaft.
Note: Radial play, side to side movement, is normal and necessary. This should not be confused with axial play, in/out movement.
След като се смени всичко вътре се монтира.


Цитирам:
Inspect piston bearing axial play.
Rotate piston to note resistance to rotation.
Hold splined shaft and tilt (rock) piston to each side to note bearing axial play (free space).
Note: Axial fit cannot be properly assessed until piston bolt/cap is fully tightened.
Note: Radial play, side to side movement, is normal and necessary. This should not be confused with axial play, in/out movement.
If piston binds and cannot be rotated then axial fit it too tight and loosening adjustment is needed.
If piston has any tilt movement then axial play is present and tightening adjustment is needed.
Any level of resistance (pre-load) in piston rotation indicates no axial play and is considered an optimal fit.
Note: US 3-series E46 ZHP performance package cars and cars with aftermarket performance cams (Schrick) must have no bearing axial play and bearing should have resistance to rotation (pre-load) to achieve optimal results.
С 2 думи тая гайка се затяга и разхлабя докато аксиалният и радиалният луфт станат както е показано.
Понякога се налага новият пакет леко да се по-шкурне ,за да се нагодят.
Ето Правилният материал и цялата тема всичко е описано
http://www.beisansystems.com/procedures/double_vanos_rattle_procedure.htm
Аз смених всичките тези работи.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3786857
но явно не ги нагодих както трябва тоя пакет ,че счупих единият ванос и рекох да не правя на майстор повече и отново си трака, и ме дразни супер много но като знам каква гимнастика......
Това е проблема.


Цитирам:
Inspect piston bearing axial play.
Hold helical shaft and tilt (rock) piston to each side to note bearing axial play (free space).
Axial play can also be checked by repeated insertion and withdrawal of piston in/out of splined shaft.
Note: Radial play, side to side movement, is normal and necessary. This should not be confused with axial play, in/out movement.
След като се смени всичко вътре се монтира.


Цитирам:
Inspect piston bearing axial play.
Rotate piston to note resistance to rotation.
Hold splined shaft and tilt (rock) piston to each side to note bearing axial play (free space).
Note: Axial fit cannot be properly assessed until piston bolt/cap is fully tightened.
Note: Radial play, side to side movement, is normal and necessary. This should not be confused with axial play, in/out movement.
If piston binds and cannot be rotated then axial fit it too tight and loosening adjustment is needed.
If piston has any tilt movement then axial play is present and tightening adjustment is needed.
Any level of resistance (pre-load) in piston rotation indicates no axial play and is considered an optimal fit.
Note: US 3-series E46 ZHP performance package cars and cars with aftermarket performance cams (Schrick) must have no bearing axial play and bearing should have resistance to rotation (pre-load) to achieve optimal results.
С 2 думи тая гайка се затяга и разхлабя докато аксиалният и радиалният луфт станат както е показано.
Понякога се налага новият пакет леко да се по-шкурне ,за да се нагодят.
Ето Правилният материал и цялата тема всичко е описано
http://www.beisansystems.com/procedures/double_vanos_rattle_procedure.htm
Аз смених всичките тези работи.
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?p=3786857
но явно не ги нагодих както трябва тоя пакет ,че счупих единият ванос и рекох да не правя на майстор повече и отново си трака, и ме дразни супер много но като знам каква гимнастика......
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: 323i шум от двигател
Става,но моя го отворихме с винтоверт и гума около ринга на менгеме и не трака!Ключовото е винтоверт-на ръка се чупи ваноса!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: 323i шум от двигател
dr.peshev написа:Става,но моя го отворихме с винтоверт и гума около ринга на менгеме и не трака!Ключовото е винтоверт-на ръка се чупи ваноса!
Аз ги отворих и смених колега взех друг ванос и ги смених с пневматичен пистолет, обаче явно не стегнах или много стегнах гайката отгоре и луфта явно не обрах и ги монтирах със сменен пакет ама пак си трака докато загрее масълцето


15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани