Реле-регулатор на 540
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Реле-регулатор на 540
Добре известен проблем на М62 моторите са ниските обороти на празен ход - около 550, които не са особено достатъчни за алтернатора да генерира достатъчно високо напрежение. Както и да е, при мен проблемът е малко по-различен, а именно - напрежението в скритото меню ми се струва твърде непостоянно и с кратковременни високи пикове - до 15.1V. За по-ясна представа вижте това видео - http://www.youtube.com/watch?v=KBpl1n_giU8 Гледал съм на друга е39ка по същия начин напрежението и беше мнооого по-постоянно, но беше дизеляк и не знам колко е удачно сравнението. При вас как е? Струва ли ви се нормално или реле-регулаторът е за смяна? Струва ми се притеснитено, че докато падат оборотите напрежението също пада под 12 волта, а ако се остави на празен ход за по-дълго време (тогава компютърът вдига сам оборотите до около 700) има високи пикове при сравнително малка промяна в оборотите. Алтернаторът е от по-старите, без водно охлаждане. 

- vortex29
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 65
- Регистриран на: 21.01.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 328i
- Мечтае да кара: F22 M240i
Re: Реле-регулатор на 540
Колега при мен (530i) стои около 14 и варира +- 0.2 V не повече. Според мен има някакъв проблем във регулатора.
e36 318i - sold, e39 530i - sold, e46 328i 

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Реле-регулатор на 540
Друг вариант е да имаш пистов ремък за смяна. Аз тази вечер забелязах подобно нещо. На празен ход със всички консуматори ми дава 13.4-13.5 по борд и само леко като дам газ и си отива на 14.3-14.4 При мен обаче сутрин ми свири ремъка ( понеже се наложи да го олея няколко пъти с антифриз) и мисля , че си е заминал. Пробвай с нов ремък или от някоя друга кола да видиш има ли разлика. Заслужава си да пробваш , вместо да скачаш направо на регулатора.
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Реле-регулатор на 540
Пиковете няма как да са от преплъзващ ремък 75% съм за регулатора.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Реле-регулатор на 540
Ами до преди да си съсипя ремъка както пишеше колегата по-горе , разлика даваше около 0.2 , сега е същата работа като на клипа на колегата пуснал темата.
Правил съм проба и като изсипя съвсем малко вода върху ремъка преди описаната ми случка и ефекта беше абсолютно същия. Ремъка започва да приплъзва на празен ход и напрежението пада и в момента , в който подадеш газ алтернатора компенсира и напрежението влиза в норма. Изсъхне ли ремъка няма грижи.
Правил съм проба и като изсипя съвсем малко вода върху ремъка преди описаната ми случка и ефекта беше абсолютно същия. Ремъка започва да приплъзва на празен ход и напрежението пада и в момента , в който подадеш газ алтернатора компенсира и напрежението влиза в норма. Изсъхне ли ремъка няма грижи.
- turbo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2067
- Регистриран на: 20.01.2006
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: МПС-та
- Мечтае да кара: самолет
Re: Реле-регулатор на 540
За сваляне е алтернаторчето и да се огледа какво му е положението вътре. Смяна на каквото има за смяна, тест на стенд и качване на колата.
БМВ на газ не може ли? Ето тук ти прочети и отново помисли!
552 к.с. GAS POWERED
Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."

Video -> AC Schnitzer GP3.10; Video -> AC Schnitzer GP3.10 "There are days in your life..."
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Реле-регулатор на 540
И се моли да не си с "воден" алтернатор 

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Реле-регулатор на 540
Мисля че само на M62TU44 алтернатора е с водното охлаждане. А и колегата е споменал че не му е такъв алтернатора. Показанието на напрежението на борда малко е занижено от реалното. Най-точно измерване само с мултицет (волтметър) на клемите на акумулатора или на плюса отпред при двигателя.
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Реле-регулатор на 540
На мен показанието на борд компютъра е завишено спрямо измерваното с мултицет на акумулатора и на +-са. По борд 14,5-14.-7 , а на мултицета 14.1-14.3
- TheFreeRider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 278
- Регистриран на: 1.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Z4 3.0i & Mini F60 JCW
Re: Реле-регулатор на 540
Благодаря за съветите, ще проверя ремъка и ще измеря и с мултицет да видим дали ще има разлика. 

10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани