Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Здравейте, колеги,
На празен ход се случва като навия леко волана (не докрай) хидравликата да види зор и да се размърдат осезаемо оборотите (рейката е без сервотроник). Естествено, на газ проблемът е бая по-засилен, там направо понякога си гасне. Когато колата е студена ефектът се засилва доста, а също и ако има някаква неравност, която трябва хидравликата да преодолява. Преди карах един компакт е36 и като цяло волана ми се струваше значително по-лек на него, а такива феномени не съм наблюдавал.
Чудя се, така ли са си Е39-ките - с по-тежък волан? Някой колега с 520i двоен ванус се надявам да сподели мнение
Иначе, маслото на хидравликата ми е съмнително и седи бозавко - явно ще се смени, макар и да има риск да текнат рейки и прочие... Помпа не се чува да вие грам.
Също, чувал съм, че на някои марки има датчик на рейката, който регулира оборотите при въртене на волана и обира тоя "ефект", но не знам как е при E39?
Та така... някой брал ли е подобни ядове да даде акъл, идеи, насоки?
П.С. да кажа предварително, че всичко друго, което може да влияе на празния ход е проверено и оправено... въпросът е конкретно в посока хидравлика.
На празен ход се случва като навия леко волана (не докрай) хидравликата да види зор и да се размърдат осезаемо оборотите (рейката е без сервотроник). Естествено, на газ проблемът е бая по-засилен, там направо понякога си гасне. Когато колата е студена ефектът се засилва доста, а също и ако има някаква неравност, която трябва хидравликата да преодолява. Преди карах един компакт е36 и като цяло волана ми се струваше значително по-лек на него, а такива феномени не съм наблюдавал.
Чудя се, така ли са си Е39-ките - с по-тежък волан? Някой колега с 520i двоен ванус се надявам да сподели мнение

Иначе, маслото на хидравликата ми е съмнително и седи бозавко - явно ще се смени, макар и да има риск да текнат рейки и прочие... Помпа не се чува да вие грам.
Също, чувал съм, че на някои марки има датчик на рейката, който регулира оборотите при въртене на волана и обира тоя "ефект", но не знам как е при E39?
Та така... някой брал ли е подобни ядове да даде акъл, идеи, насоки?

П.С. да кажа предварително, че всичко друго, което може да влияе на празния ход е проверено и оправено... въпросът е конкретно в посока хидравлика.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
с е46 купе при мен положението е такова на празен ход и въртя ли ляв или десен дори малко оборотите падат малко не съм гледал от скритото меню но по стрелката видимо се движи на долу
и чувам помпата леко да работи сякаш "вууууууу" нещо такова и други купенца съм карал и те са така
но при теб може да има проблем найстина... Спри виж някой ролка да не прави мизерия да затяга примерно


- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Е добре де ... Сериозно ли написа,че помпата се товари и маслото е пресечено ?
Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай
Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
ивчо написа:Е добре де ... Сериозно ли написа,че помпата се товари и маслото е пресечено ?
Според теб какво може друго да е ? Сериозно ?
Смени си маслото и ако тогава пак има проблем, драскай
Това се опитвам да разгадая и аз

- ивчо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1821
- Регистриран на: 4.09.2006
- Местоположение: Столичная
- Пол: Мъж
- Кара: Е34 с ... ръжда
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
To ако е ролка, няма да го прави само като въртиш ...
Смени си маслото като за начало, и дай шаси да видя какъв датчик те гони
Смени си маслото като за начало, и дай шаси да видя какъв датчик те гони

Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали?
The night is dark and full of lo6o


- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
и моята е39 с м52 прави такива неща. чудя се от къде да започна..
какво е това с протичането на рейката след смяна на маслото???
и за каква ролка говорите?
ако ми е за смяна пистовия ремък дали може да приплъзва?
при мен дори като маневрирам на паркинга ако се опитам да потегля при много навит волан и с малко обороти колата е готова да угасне дори.. явно много ми се товари системата..
какво е това с протичането на рейката след смяна на маслото???
и за каква ролка говорите?
ако ми е за смяна пистовия ремък дали може да приплъзва?
при мен дори като маневрирам на паркинга ако се опитам да потегля при много навит волан и с малко обороти колата е готова да угасне дори.. явно много ми се товари системата..

- XaH-kpyM
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Майна
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 1982 Corvette
- Детайли за колата: WBS...
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
С НОВО, от магазина, казанче се оправят нещата. Пробвано.
По-евтините варянти са ново масло, подмяна на маркучи, скобички и т.н.
Най-скъпото е друга помпа.
По-евтините варянти са ново масло, подмяна на маркучи, скобички и т.н.
Най-скъпото е друга помпа.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Направи една промивка на казанчето колега, ако са ти одървени маркучите ги занеси да ти направят нови някъде- ползват се старите накраиници и се ширмоват на нови маркучи. Казанчето го накисни в нафта/бензин/керосин, каквото ти се намира, най-добре керосин, но трудно се намира ......... Слагаш хубави скоби на новите маркучи към казанчето и помпата, ново масло и тряба да има ефект.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
при мен течове няма .. но се замислям дали в тази помпа има какво да се рецилкира? може ли вътре да се смени нещо за да си прави по лесно налягането..
не зная на тези колко е но на предишни бмв та които съм имал на помпите пишеше нещо от сорта на 90-110 бара налягане
вие какво масло сипвате в тези хидравлики?
не зная на тези колко е но на предишни бмв та които съм имал на помпите пишеше нещо от сорта на 90-110 бара налягане
вие какво масло сипвате в тези хидравлики?
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
нз за вас колеги но и аз го имам този проблем дори и след смяна на масло и промивка на казанче отварях и помпата да почистя разтоварващия клапан и пак понякога гасне и нз вече кaкво да мисля
- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Аз също имам подобен проблем.С E39 M52B20TU съм и когат навия наляво или надясно и при мен помпата прави Вууу, волана е по тежък,качвал съм се на друга Е39 много по-лек се върти волана.Оборотите видимо не играят,но особено като правя обратен се усеща.Сменил съм хидравличното масло,че старото беше намаляло и беше боза,но нищо не се промени.Развален ми е ABS модула,може ли да има някаква връзка с помпата на хидравликата това,т.е тя да се котролира от модула и да не създава налягане и затова дас е чува това виене?Явно масово които сме с M52 двойния ванус страдаме от еднакви болежки 

- Zlatiyan_Genchev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 507
- Регистриран на: 11.10.2010
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 M52B20 TU
- Мечтае да кара: Е39 M5
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
niki81vd написа:lpfc1990 написа:Аз също имам подобен проблем.С E39 M52B20TU съм и когат навия наляво или надясно и при мен помпата прави Вууу, волана е по тежък,качвал съм се на друга Е39 много по-лек се върти волана.Оборотите видимо не играят,но особено като правя обратен се усеща.Сменил съм хидравличното масло,че старото беше намаляло и беше боза,но нищо не се промени.Развален ми е ABS модула,може ли да има някаква връзка с помпата на хидравликата това,т.е тя да се котролира от модула и да не създава налягане и затова дас е чува това виене?Явно масово които сме с M52 двойния ванус страдаме от еднакви болежки
Освен маслото, казанчето подмени ли?
Не съм,надявах се,че ще е от зацапаното масло.Има ли начин да се провери помпата дали е наред и тогава да се търси причината в казанчето?
- thunderl
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 216
- Регистриран на: 25.03.2008
- Местоположение: София
- Кара: 99' Е39 520i M52B20TU
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
Добре, де - не подлежи ли на профилактика цялата тази система... Аз смених маслото, пълна профилактика на казанчето направихме, маркучи, ала бала - но продължава да си товари повечко като че ли... Чудя се и до колко шарката на гумите играе някаква роля. На топло не така и се чудя дали няма и разлика от летни/зимни гуми...
Другия вариант е просто двойните вануси да са си просто така...
Другия вариант е просто двойните вануси да са си просто така...
- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
В казанчето има филтър колеги. Ако се е запушил е вероятно да не пропуска достатъчно масло до хидравличната помпа. Друг вариант подобен на предишния е да има запушване на радиатора http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-S ... oil_pipes/ номер 13 от схемата. Трети вариант заминаваща си помпа и четвърти некоректно работещ сервотроник. Това е колеги , което се сетих. Дано ви е от полза.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Хидравликата товари мотора повече от нормалното?
какво представлява този филтер колеги и къде е точно?
как да промия тази система?
как да промия тази система?
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани