Мнение за избор на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
boksioraE39 написа:mishoval написа:boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Е, аз не смятам, че съм направил най-лошия избор! Доволен съм от състоянието на автомобила, возия и разходи по него! Не съм състезател, който да върти гуми по светофарите и да доказва колко е "голем", държа на возията и сигурността, колата отговаря на философията ми за добър автомобил.
Е, важна е и базата за сравнение! Сигурен съм, че колега с 528i, 530d, 535i, 540i, ако се качи на някоя топ-марка за проба/Порше, Ферари/, дори напомпан Бенц, ще се вайка, че си е мислел,че кара класен автомобил. Но, апетита идва с яденето, и това е в основата на Еволюцията!
Явно трябва да ти се обяснява като на малко дете защо това е най-лошия избор на двигател но ще те оставя сам да си махнеш капаците.![]()
Я Батката Боксьор да обясни на всички нас, като на малки деца, коне с капаци с 20-ки/над 60% от бензиновите във форума/, как така се излъгахме, та взехме тези "умрели" 150 к.с. двигатели за това купе? Не вървят много/за мене - доволно/, а горят колкото 2.8? Тромави са при старт/не ми пречи, не съм състезател, но за извън града са си перфектни/? По ниски разходи - автокаско, годишен данък - да, това ми харесва! Чакам други аргументи, за да мога да си махна капаците!
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мнение за избор на Е39
6 бона за 20-ка, сигурно наистина е много читава, дано те слуша...
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.

- goguma
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 247
- Регистриран на: 27.07.2010
- Местоположение: София
- Кара: '09 E92 N47; '08 E60 N53B30
- Мечтае да кара: 911 Turbo S
- Детайли за колата: RIP E39 2010-2019 :(
Re: Мнение за избор на Е39
Честита придобивка, колега, със здраве да си я караш
Наистина изглежда доста пазена, дано да е безпроблемна
ПС: Моля те, смени волана с оригинален/мулти
Този волан изглежда ужасно на Е39 


ПС: Моля те, смени волана с оригинален/мулти


- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
Bavarcho написа:6 бона за 20-ка, сигурно наистина е много читава, дано те слуша...
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.
Мисля, че грешиш, продължават да го правят и 7 г. по-късно.
http://testdrive.bg/model/5er-e60.html
http://bmw.testdrive.bg/modification/51681/.html
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мнение за избор на Е39
mishoval написа:Bavarcho написа:6 бона за 20-ка, сигурно наистина е много читава, дано те слуша...
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.
Мисля, че грешиш, продължават да го правят и 7 г. по-късно.
http://testdrive.bg/model/5er-e60.html
http://bmw.testdrive.bg/modification/51681/.html
Покажи ми къде видя - шест цилиндров, бензинов двигател с обем 2 000 кубика.

- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мнение за избор на Е39
niki81vd написа:Bavarcho написа:mishoval написа:Bavarcho написа:6 бона за 20-ка, сигурно наистина е много читава, дано те слуша...
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.
Мисля, че грешиш, продължават да го правят и 7 г. по-късно.
http://testdrive.bg/model/5er-e60.html
http://bmw.testdrive.bg/modification/51681/.html
Покажи ми къде видя - шест цилиндров, бензинов двигател с обем 2 000 кубика.
...
Абе вие в тоя форума нормални ли сте?
Да виждаш, че пише 2 200 кубика? Да виждаш конските сили и въртящия момент?
Айде сега пак се върни на предишното ми мнение където пиша, че от БМВ спират да произвеждат шест цилиндров бензинов двигател с обем 2 000 кубика и го заменят с 2 200 кубиков шест цилиндров, който е с 170к.с. и 210нм, които от своя страна са адекватния минимум за купето на Е39, след това Е60 и т.н.! Така както преди фейслифта има 523i М52Б25 с същите конски сили и подобен въртящ момент!
То стана като детска градина тука..

- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Мнение за избор на Е39
И последно да уточним, че М52Б25 (523i) е с 245нм и върви доволно повече от М54Б22.
bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
Bavarcho написа:mishoval написа:Bavarcho написа:6 бона за 20-ка, сигурно наистина е много читава, дано те слуша...
А по повод М52Б20... ми от БМВ след 2000г. спират да произвеждат шест цилиндров мотор с обем 2000 кубика, а го увеличават до 2200 кубика и 170к.с., което може да се каче че е оптималния вариант за коне/въртящ момент. Така както е 523 от преди фейслифта.
Мисля, че грешиш, продължават да го правят и 7 г. по-късно.
http://testdrive.bg/model/5er-e60.html
http://bmw.testdrive.bg/modification/51681/.html
Покажи ми къде видя - шест цилиндров, бензинов двигател с обем 2 000 кубика.
Прощавай, моя греша, те били само 4 цилиндъра - то по-умряло и от нашите двайски!

- gentata
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1658
- Регистриран на: 4.11.2009
- Местоположение: Край морето
- Пол: Мъж
- Кара: седнал
- Детайли за колата: Правиланта 39-ка
Re: Мнение за избор на Е39
Има 4 цилиндрови двигатели при Е39 ама не са бензинови (520d).
Re: Мнение за избор на Е39
като стане въпрос за голям мотор и все едно започвате да се мерите пи*шките. ми колкото толкова, за една лимузина е много по - важно да има повече екстри отколкото голям мотор. все едно всички всеки ден сте на магистралата, че да ви трябва нещо по - голямо.
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
@2bar написа:като стане въпрос за голям мотор и все едно започвате да се мерите пи*шките. ми колкото толкова, за една лимузина е много по - важно да има повече екстри отколкото голям мотор. все едно всички всеки ден сте на магистралата, че да ви трябва нещо по - голямо.


- ico530d
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 109
- Регистриран на: 25.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d '00
- Мечтае да кара: F10
- Детайли за колата: Брутилда
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Мнение за избор на Е39
@2bar написа:като стане въпрос за голям мотор и все едно започвате да се мерите пи*шките. ми колкото толкова, за една лимузина е много по - важно да има повече екстри отколкото голям мотор. все едно всички всеки ден сте на магистралата, че да ви трябва нещо по - голямо.
По цивилизованите държави взимат високия клас лимузини Е39/Е38 за да се движат предимно извънградско /магистрали и не само/, а за градска кола биха взели градска кола. А излезнеш ли три пъти извънградско по-големия мотор влиза в свой води и показва че е по-добрия. Разлика в разхода на шестаците (520, 523, 528) има много малка, която направо е несъществена. Говорим когато ги караш по един начин, а не от 20-ка да се качиш на 28-ца и да я караш и нея с толкова газ, нали.

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Мнение за избор на Е39
mishoval написа:boksioraE39 написа:mishoval написа:boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Е, аз не смятам, че съм направил най-лошия избор! Доволен съм от състоянието на автомобила, возия и разходи по него! Не съм състезател, който да върти гуми по светофарите и да доказва колко е "голем", държа на возията и сигурността, колата отговаря на философията ми за добър автомобил.
Е, важна е и базата за сравнение! Сигурен съм, че колега с 528i, 530d, 535i, 540i, ако се качи на някоя топ-марка за проба/Порше, Ферари/, дори напомпан Бенц, ще се вайка, че си е мислел,че кара класен автомобил. Но, апетита идва с яденето, и това е в основата на Еволюцията!
Явно трябва да ти се обяснява като на малко дете защо това е най-лошия избор на двигател но ще те оставя сам да си махнеш капаците.![]()
Я Батката Боксьор да обясни на всички нас, като на малки деца, коне с капаци с 20-ки/над 60% от бензиновите във форума/, как така се излъгахме, та взехме тези "умрели" 150 к.с. двигатели за това купе? Не вървят много/за мене - доволно/, а горят колкото 2.8? Тромави са при старт/не ми пречи, не съм състезател, но за извън града са си перфектни/? По ниски разходи - автокаско, годишен данък - да, това ми харесва! Чакам други аргументи, за да мога да си махна капаците!
Господин Мишковал (щом ще си говорим на "батки")

Нещо се напъваш ми се струва?!


Да се почувстваш като непрее*ан ще ти кажа че 518i при Е34 е малко по-зле!

И като си извадиш главата от да не казвам къде пак се включи в темата!


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
boksioraE39 написа:mishoval написа:boksioraE39 написа:mishoval написа:boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Е, аз не смятам, че съм направил най-лошия избор! Доволен съм от състоянието на автомобила, возия и разходи по него! Не съм състезател, който да върти гуми по светофарите и да доказва колко е "голем", държа на возията и сигурността, колата отговаря на философията ми за добър автомобил.
Е, важна е и базата за сравнение! Сигурен съм, че колега с 528i, 530d, 535i, 540i, ако се качи на някоя топ-марка за проба/Порше, Ферари/, дори напомпан Бенц, ще се вайка, че си е мислел,че кара класен автомобил. Но, апетита идва с яденето, и това е в основата на Еволюцията!
Явно трябва да ти се обяснява като на малко дете защо това е най-лошия избор на двигател но ще те оставя сам да си махнеш капаците.![]()
Я Батката Боксьор да обясни на всички нас, като на малки деца, коне с капаци с 20-ки/над 60% от бензиновите във форума/, как така се излъгахме, та взехме тези "умрели" 150 к.с. двигатели за това купе? Не вървят много/за мене - доволно/, а горят колкото 2.8? Тромави са при старт/не ми пречи, не съм състезател, но за извън града са си перфектни/? По ниски разходи - автокаско, годишен данък - да, това ми харесва! Чакам други аргументи, за да мога да си махна капаците!
Господин Мишковал (щом ще си говорим на "батки")![]()
Нещо се напъваш ми се струва?!![]()
![]()
Да се почувстваш като непрее*ан ще ти кажа че 518i при Е34 е малко по-зле!![]()
И като си извадиш главата от да не казвам къде пак се включи в темата!
Благодаря за изчерпателния и аргументиран отговор!


53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани