Опасно тресене на волана и колата при спиране
Модератор: Технически модератори
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Ilko Ivanov
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3688
- Регистриран на: 29.03.2009
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: F02 750iL
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Тези дискове с които си в момента каква марка са ?
- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Daz написа:Ходих в официалния бмв сервиз за цялостна проверка.. Казаха ми отново предни дискове .. Направо съм бесен
Колега, проблема става много озадачаващ.Доколкото се разбира, само при намаляне на скороста се получава тресене.Но кое намаляне имаш впредвид-само чрез отнемане на газта или само чрез спирачката.Което означава ли, че при набиране няма проблем?
Два пъти сменяш дискове, но изключително глупавото изправяне при стругар, означава, че не си сложил оригинални, за да елиминираш тази причина...
Ако причината е извън окачването:
„всички неща по окачването ако са проблемни само усилват този вид тресене (само над 100 км/ч спирачки... и колкото повече скорост , толкова повече тресене), но не го причиняват! „ ,
тогава колега, дай най-после тази кола на един проф.шофьор (не майстор), да се плъзне два пъти и тогава сподели неговото мнение...

Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Става въпрос при натискане на спирачките. И колкото по силен е натиска толкова по-силно е и тресенето. Да наистина не съм пробвал с оригинални, но следващите ще са такива. Какво означава проф. шофьор. Проблема е един и същ и ще го усети така както го усещам и аз. При студени дискове има леко тресене при спирачки (само над 120км/ч), когато дисковете се загреят тресенето при спирачки (пак над 120км/ч) го има, но вече не е леко, а си е доста сериозно. Ще се оправям пак явно с дискове. Няма възможна друга причина. Ще пробвам и с оригинални.

- goro57
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 134
- Регистриран на: 13.03.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: Х5
- Детайли за колата: X5 E70 35d 2009 г.
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
...Daz написа: Ще пробвам и с оригинални.

Правиш много важно уточнение, че се проявява само при спирачки и загряване.Някъде горе бях споменал да търсиш възела дискове-супорт.Но явно не е окачване и както казва vlado то само допринася за усилване на ефекта.Предполагам, че си и прочел какво става с некачествен материал като загрее...

- vlado6669
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 443
- Регистриран на: 8.07.2009
- Местоположение: Италия
- Пол: Мъж
- Кара: E53 4.8, X6 2008 и X5 2011 5.0i
- Мечтае да кара: новата М X5 ...
- Детайли за колата: всичките са манияяяяяяяя....
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Една неангажираща идея, едното БМВ го карам с перфорирани дискове и керамични накладки Z16 на Power stop, поръчани от Rockauto, САЩ. Този сайт го намерих в БГ форума 4х4 OFFroad и работи безупречно, доставят за целия свят. Само дето за БГ трябва да се плаща мито и ДДС, а не знам колко е за авто части
Другото БМВ е с оригинални дискове и накладки, обаче съм по-доволен от Power Stop а, по-добре спира, не цапа джантите, не поскърцва като загреят зверски при леко натискане, а тук е страшно горещо. Вярно, че много рядко вали и го няма рязкото охлаждане като при локви през зимата в БГ, но съм много доволен от американските, а и пише че дизайна им е за Щатите, където има места с подобен на БГ климат.

Re: Дразнещо тресене на волана и колата
Ilko Ivanov написа:Смени си тампоните с номер 9 от тази схема : http://realoem.com/bmw/showparts.do?mod ... g=31&fg=05 и си готов
Колега, провери ли какво е състоянието на тампоните с номер 13 от тази схема?
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
При мен се оправи със смяна на тампона на раздатката. Тресе като при криви дискове но не съвсем, много странно тресеше
- bmw545i
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 527
- Регистриран на: 19.04.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 545i
- Детайли за колата: E 60
Re: Дразнещо тресене на волана и колата
Daz написа:Въпросните тампони са сменени, но никакъв ефект. Проблема си остава. Сега смених един шарнир преден ляв понеже беше разбит, но не съм я тествал все още. Купето не люлее. Много стегнато си върви. Пробвано е с други гуми чисто нови, но без ефект => не е от гумите. Вече ми е голяма загадка от какво тресе.. Възможно ли е от скоросната кутия да се получава това тресене въпреки, че се появява само при спирачка над 120км/ч ? Другата мисъл, която ми се върти в главата е при смяната на дисковете да не са почистили добре главината (или въобще) и от това да се получава, но пък дали ще е само при спирачка над 120? Или направо крива главина (малко вероятно, но все пак..)? Тампоните и шарнира са сменени с марката Lemforder колко по-оригинално от това? БМВ сервиза поръчват същата марка от същото място просто за тях се произвежда с щампата BMW, което вдига цената с около 70-80 лв (при тампоните специално), нищо по-различно. Друг е въпроса, че ако поръчката е да се прозиведат за BMW да ги правят по-здрави, но в днешно време и при тази икономика силно ме съмнява да е така, защото едва ли ще пуснат цяла поточна линия специално за обикновенни Lemforder и за такива, които са само за BMW.. Всичко е "прави го, да се чупи".
Това с почистването на главината е доста вероятно. Виж къде предлагат третиране с машина "ProCut" това ще реши проблема ако е от дисковете. Да има разлика между произведените от Лемфьордер части за бмв и за общия пазар. Бмв не поръчва частите от същото място, където и ти!
- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
А главината дали не е изметнала и да бие,ама то ще се усеща и като не спираш.
- alex136
- Потребител
-
- Мнения: 6
- Регистриран на: 7.08.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: X5 E53
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
VS-23/Hack Baugruppe/Group: 31
31 01 99 (498)
weltweit
all countries Datum/Date: Update 01/2001
Биения рулевого колеса при торможении (Update)
E46, кроме полноприводных автомобилей и автомобилей M3
Рекламация: Биения рулевого колеса при торможении со 130 км/ч до 60 км/ч.
Предупреждение!
Не следует путать с подрагиванием рулевого колеса при резком нажатии на педаль тормоза.
См. Сервисная информация 34 01 98 (373)
Причина: Чувствительность переднего моста.
Касается: E46, с начала серийного производства по февраль 2001
кроме E46 с SA0203 ("полноприводные") и кроме E46/M3
Способы устранения: В случае рекламации:
• Заменить эластичную муфту рулевого управления
(только автомобили с левым рулем с датой выпуска до 10/1999)
• Заменить тормозные диски и тормозные колодки на передней оси
• Выполнить статическую балансировку передних колес и проверить на радиальное и торцевое биение, при необходимости "подогнать" шины.
• Заменить резинометаллические шарниры обоих поперечных рычагов подвески (включая кронштейны)
31 01 99 (498)
weltweit
all countries Datum/Date: Update 01/2001
Биения рулевого колеса при торможении (Update)
E46, кроме полноприводных автомобилей и автомобилей M3
Рекламация: Биения рулевого колеса при торможении со 130 км/ч до 60 км/ч.
Предупреждение!
Не следует путать с подрагиванием рулевого колеса при резком нажатии на педаль тормоза.
См. Сервисная информация 34 01 98 (373)
Причина: Чувствительность переднего моста.
Касается: E46, с начала серийного производства по февраль 2001
кроме E46 с SA0203 ("полноприводные") и кроме E46/M3
Способы устранения: В случае рекламации:
• Заменить эластичную муфту рулевого управления
(только автомобили с левым рулем с датой выпуска до 10/1999)
• Заменить тормозные диски и тормозные колодки на передней оси
• Выполнить статическую балансировку передних колес и проверить на радиальное и торцевое биение, при необходимости "подогнать" шины.
• Заменить резинометаллические шарниры обоих поперечных рычагов подвески (включая кронштейны)
- homey
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 126
- Регистриран на: 6.12.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е53
- Мечтае да кара: Боинг 777
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Какво стана с това тресене, оправи ли се или смени автомобила? 

- ilchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 2.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: всичко
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Здравейте, да ви споделя при мен също го имаше това тресене при натискане на спирачката при по-висока скорост. Знаех че е от дисковете, след смяната им с нови, тресенето си изчезна.
- pet77
- Потребител
-
- Мнения: 20
- Регистриран на: 20.08.2014
- Местоположение: St. Zagora
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X3 3.0D 218
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Здравеите,и моето Х3 3.0Д тресе носих дисковете да ги старжат,и човекът ги направи струна, а бяха криви не малко след като ги сложих единият носач и него смених сащата работа тресе и това е.Явно имат някакав проблем щом се случва често, а по принцип всичко води към дискове или са слаби за купето и подават веднага след като позагреят.
- ilchev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 112
- Регистриран на: 2.10.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: всичко
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
Смених ги април месец (дисковете), сега сме септември и отново започна да тресе пи спиране. Дисковете са Цимерман. И сега какво!?
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Опасно тресене на волана и колата при спиране
ilchev написа:Смених ги април месец (дисковете), сега сме септември и отново започна да тресе пи спиране. Дисковете са Цимерман. И сега какво!?
Сменяй ги. До като не уцелиш читави дискове през 500км. ще ти се кривят.
53 мнения
• Страница 3 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани