Мнение за избор на Е39
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: Мнение за избор на Е39
pagu1 написа:Абе те и двете имат ASC, ама на втората пише, че има "блокаж на диференциала", което според мен са две различни неща.
Лошо няма да не си запознат с даден модел ... или марка, но тук некоректността на продавачите може да подведе някой.
Все пак в БГ повечето "джамбази" са обидно прости тарикати на дребно и пенсионирани псевдо мутри ... така че "коректността" на обявите е рядко срещана.
Не се впечатлявай от надписи като Всички екстри, защото повечето автомобили дори нямат и половината. Хубава практика е тук да се постват харесваните коли, защото хората които имат повече опит с е39 могат да изкажат обективно мнение.
Успех!
ПС: Шпера не е блокаж на диференциала, а такъв с ограничено приплъзване. Само по себе си блокаж на диференциала значи 100%, а не както са шперовете 25-40%. Ако е39 имаше контролируем от купето блокаж, нямаше да си взема Форд-а за лов

Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- advokata25
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 20.06.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е39/525DA/03
Re: Мнение за избор на Е39
ЗА феислифт. Разликите са осезаеми
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Мнение за избор на Е39
Мнението ми е да вземеш минимум 2.8. 


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Мнение за избор на Е39
Здравейте колеги,
Накратко какво ми се случи:
Тръгнах в понеделник да гледам колите, като предварително бях решил да видя първо "фейската", т.е отидох в Сливен. Колата външно нямаше забележки, като изключим една замазана (грозно боядисана) ръждичка на багажника и една черта от дясно, на калника. На табела беше 6200 лв, в мобиле - 6000 лв. Колата беше отключена, вътре беше О.К., като изключим следите от нормална употреба по салона и най-вече на шофьорската врата. Отворих капака на двигателя, беше на пръв поглед чистичък, измит. От ваноса имаше теч на масло, което беше оцапало и надолу по блока. Маслото на щеката беше на 1мм под мининума. Избърсах маслото с една салфетка. Дойде шефа, поисках да я запаля, завъртях ключа, оказа се че няма ток, въпреки, че акумулатора бил "чисто нов". Донесе акумулатор, закачи го, завъртях, запали нормално. Казах му за маслото, той каза, че нямало проблеми и било добре. Газ до 2-3000 оборота, всичко нормално. Съединител добре, отделя нормално. Зачаках да превключи на газ и разгледах таблото. Лампата на еърбега светеше, термометъра на борда -40с. След 2-3 минути колата превключи на газ, а при натискане на педала започна не можеше да се изфорсира нормално, все едно 2 цилиндъра ги нямаше. Според шефа нямало газ и за това така работел двигателя. Превключих на безнин, то същото. На второто палене нещата се оправиха. На звук го докарваше, ауспуха не пушеше. Изкарах я от борсата, като още при преминаването на портала усетих че от дясно, предполагам шарнир, потропва. Направих едно кръгче (около 2км), заредих за 5 лв газ. Вървеше нормално, в смисъл повече от М52В20, пълнеше километража, макар и на моменти да се чувстваше някакво леко прекъсване при ускоряване. Прибрах колата на паркинга и отново отворих капака. Почистения капак на ваноса отново беше омаслил. Огледах и от дясната страна на двигателя, под главата, блока също беше омаслен. Попитах шефа за колко ще ми я даде, той каза, че като за мен, цената е 5600 лв и попита дали да пише документите. Казах му какво не ми харесва и поисках да я пробвам още веднъж. Той се намръщи, но се съгласи. Изкарах я отново от борсата и направих още една обиколка. Във вървенето нямаше промяна, осезаемо се усещаше прекъсването при ускорение. Върнахме се, паркирах колата, шефа се прибра в офиса, а аз започнах да се чудя дали си струва. Не ми се искаше да пътувам 300 км. с такъв теч на масло, а и ако я вземех, със сигурност трябваше да го сменя в Сливен. Везните натежаха и колебливата работа на двигателя. Не исках да рискувам с първата кола, която гледах. Със сигурност не бях и първия, който не я е харесал. Цената беше много добра, може би щеше да свали още малко. Не знаех обаче дали само щях да мина със смяна на гарнитура на ваноса, свещи или бобини. След кратък размисъл, реших да се откажа.
На връщане минах през Пловдив, за да видя другата, "не фейсовата", 523, 170 коня, която биеше по екстри "фейсовата". Оказа се, че сутринта я продали. Здраве да е, може и да е било за добро.
Във вторник харесах една 520, 97 година, нов внос, сив металик, голям борд, много запазена, вътре и вън, плюшен салон и лети джанти 16", нормалните екстри за модела и днес я взех. И както се казва "От днес съм в клуба". Снимки - друг ден.
Накратко какво ми се случи:
Тръгнах в понеделник да гледам колите, като предварително бях решил да видя първо "фейската", т.е отидох в Сливен. Колата външно нямаше забележки, като изключим една замазана (грозно боядисана) ръждичка на багажника и една черта от дясно, на калника. На табела беше 6200 лв, в мобиле - 6000 лв. Колата беше отключена, вътре беше О.К., като изключим следите от нормална употреба по салона и най-вече на шофьорската врата. Отворих капака на двигателя, беше на пръв поглед чистичък, измит. От ваноса имаше теч на масло, което беше оцапало и надолу по блока. Маслото на щеката беше на 1мм под мининума. Избърсах маслото с една салфетка. Дойде шефа, поисках да я запаля, завъртях ключа, оказа се че няма ток, въпреки, че акумулатора бил "чисто нов". Донесе акумулатор, закачи го, завъртях, запали нормално. Казах му за маслото, той каза, че нямало проблеми и било добре. Газ до 2-3000 оборота, всичко нормално. Съединител добре, отделя нормално. Зачаках да превключи на газ и разгледах таблото. Лампата на еърбега светеше, термометъра на борда -40с. След 2-3 минути колата превключи на газ, а при натискане на педала започна не можеше да се изфорсира нормално, все едно 2 цилиндъра ги нямаше. Според шефа нямало газ и за това така работел двигателя. Превключих на безнин, то същото. На второто палене нещата се оправиха. На звук го докарваше, ауспуха не пушеше. Изкарах я от борсата, като още при преминаването на портала усетих че от дясно, предполагам шарнир, потропва. Направих едно кръгче (около 2км), заредих за 5 лв газ. Вървеше нормално, в смисъл повече от М52В20, пълнеше километража, макар и на моменти да се чувстваше някакво леко прекъсване при ускоряване. Прибрах колата на паркинга и отново отворих капака. Почистения капак на ваноса отново беше омаслил. Огледах и от дясната страна на двигателя, под главата, блока също беше омаслен. Попитах шефа за колко ще ми я даде, той каза, че като за мен, цената е 5600 лв и попита дали да пише документите. Казах му какво не ми харесва и поисках да я пробвам още веднъж. Той се намръщи, но се съгласи. Изкарах я отново от борсата и направих още една обиколка. Във вървенето нямаше промяна, осезаемо се усещаше прекъсването при ускорение. Върнахме се, паркирах колата, шефа се прибра в офиса, а аз започнах да се чудя дали си струва. Не ми се искаше да пътувам 300 км. с такъв теч на масло, а и ако я вземех, със сигурност трябваше да го сменя в Сливен. Везните натежаха и колебливата работа на двигателя. Не исках да рискувам с първата кола, която гледах. Със сигурност не бях и първия, който не я е харесал. Цената беше много добра, може би щеше да свали още малко. Не знаех обаче дали само щях да мина със смяна на гарнитура на ваноса, свещи или бобини. След кратък размисъл, реших да се откажа.
На връщане минах през Пловдив, за да видя другата, "не фейсовата", 523, 170 коня, която биеше по екстри "фейсовата". Оказа се, че сутринта я продали. Здраве да е, може и да е било за добро.
Във вторник харесах една 520, 97 година, нов внос, сив металик, голям борд, много запазена, вътре и вън, плюшен салон и лети джанти 16", нормалните екстри за модела и днес я взех. И както се казва "От днес съм в клуба". Снимки - друг ден.
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Мнение за избор на Е39
Честито колега. Безаварийно шофиране и да покажеш снимки скоро.
Кажи според теб каква е разликата във вървенето между 150 и 170 коня? Със сигурност ускорява повече, но ме интересува и как поема при ниски обороти, на по-висока предавка. Вярно, че онази сливенската не е била в цветущо здраве, но от мнението ти разбирам, че си я тествал доста продължително.
Кажи според теб каква е разликата във вървенето между 150 и 170 коня? Със сигурност ускорява повече, но ме интересува и как поема при ниски обороти, на по-висока предавка. Вярно, че онази сливенската не е била в цветущо здраве, но от мнението ти разбирам, че си я тествал доста продължително.
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Мнение за избор на Е39
Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..

Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..


https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- mermenkov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 107
- Регистриран на: 28.01.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 530d e39
Re: Мнение за избор на Е39
Честито колега, да си я караш със здраве.
п.с. пусни някой снимка като направиш

п.с. пусни някой снимка като направиш
Re: Мнение за избор на Е39
boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Оставете човека поне малко да се порадва. Чак толкова лошо не е. Имал съм и М50 и М52, сега карам М54 2.2 и чак толкова лошо не е. Колата си върви съвсем прилично на магистралата.
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Мнение за избор на Е39
Като казах "пълнеше километража" имах предвид, че вдигнах до към 140-150, не повече. Грешно се изразих. А колата която тествах, беше с мотор 2.2, 170 к.с.
Наистина, мотора на новата ми кола е доста спънат, но не е чак толкова лош. Като се има предвид, че допреди две седмици карах 316 на метан, тази е доста по-добре.
Като я снимам, ще я покажа.
Наистина, мотора на новата ми кола е доста спънат, но не е чак толкова лош. Като се има предвид, че допреди две седмици карах 316 на метан, тази е доста по-добре.
Като я снимам, ще я покажа.
- svetliol
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 273
- Регистриран на: 5.11.2008
- Местоположение: София
- Кара: X5 40d
- Мечтае да кара: Всички коли на света!
Re: Мнение за избор на Е39
Толкова ли е фрапираща разликата между 150 и 170 к.с., че постоянно плюете по стария мотор?
BMW не се купува защото ти трябва, а защото искаш!
- Z3Ro*
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1659
- Регистриран на: 16.11.2011
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530DA, E61 530XD LCI
- Мечтае да кара: Murcielago SV
Re: Мнение за избор на Е39
svetliol написа:Толкова ли е фрапираща разликата между 150 и 170 к.с., че постоянно плюете по стария мотор?
Разликата до 100км/ч от място е малко над 1 секунда на книга - това принципно не е малко, но аз съм карал 20-ска със стария мотор и според мен е достатъчна като кола за возене... Все пак това не е спортна кола, така че, честито на колегата и много безавариини километри от мен.

- mishoval
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 296
- Регистриран на: 4.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 520i M52B20TU
Re: Мнение за избор на Е39
boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Е, аз не смятам, че съм направил най-лошия избор! Доволен съм от състоянието на автомобила, возия и разходи по него! Не съм състезател, който да върти гуми по светофарите и да доказва колко е "голем", държа на возията и сигурността, колата отговаря на философията ми за добър автомобил.
Е, важна е и базата за сравнение! Сигурен съм, че колега с 528i, 530d, 535i, 540i, ако се качи на някоя топ-марка за проба/Порше, Ферари/, дори напомпан Бенц, ще се вайка, че си е мислел,че кара класен автомобил. Но, апетита идва с яденето, и това е в основата на Еволюцията!

- boksioraE39
- кандидат дрифтър
-
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Мнение за избор на Е39
mishoval написа:boksioraE39 написа:Колега с това "пълнеше километража" искаш да кажеш че 20ката си я тествал с 250 на пробно кръгче?!![]()
Честито за новата придобивка но си направил възможно най-лошия избор към двигател за това купе..
Е, аз не смятам, че съм направил най-лошия избор! Доволен съм от състоянието на автомобила, возия и разходи по него! Не съм състезател, който да върти гуми по светофарите и да доказва колко е "голем", държа на возията и сигурността, колата отговаря на философията ми за добър автомобил.
Е, важна е и базата за сравнение! Сигурен съм, че колега с 528i, 530d, 535i, 540i, ако се качи на някоя топ-марка за проба/Порше, Ферари/, дори напомпан Бенц, ще се вайка, че си е мислел,че кара класен автомобил. Но, апетита идва с яденето, и това е в основата на Еволюцията!
Явно трябва да ти се обяснява като на малко дете защо това е най-лошия избор на двигател но ще те оставя сам да си махнеш капаците.



https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
- pagu1
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 6.07.2005
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Е60 530, М54В30
Re: Мнение за избор на Е39
Здравейте,
Оказа се, че предишния собственик все още не е махнал обявата от mobile и Ви давам линк към нея, за да не я снимам.
Накратко, това е колата, да чукна на дърво за сега съм доволен. Смесен разход около 11/100.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5pw8pu
Оказа се, че предишния собственик все още не е махнал обявата от mobile и Ви давам линк към нея, за да не я снимам.
Накратко, това е колата, да чукна на дърво за сега съм доволен. Смесен разход около 11/100.
http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?to ... ink=5pw8pu
- Alexch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 26.07.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: ше E39, сега Нисан 370z с 4 врати
- Мечтае да кара: Z8
Re: Мнение за избор на Е39
Много е лачена, колега! По състоянието на фаровете, боята, джантите и салона си личи, че наистина е много запазена. Няма как всичко това да е подменено като за продажба + нов газов инжекцион и да се върже такава цена.
П.С. И по-добре такава 20-ка, отколкото кочина с по-голям мотор
Едно мулти воланче и евентулано кожено рекарце и става супер!
П.С. И по-добре такава 20-ка, отколкото кочина с по-голям мотор

bai_ILIA написа:стига сте се депресирали с ремонти, наслаждавайте се на колите си и радостта от шофирането понеже те ще се развалят със сигурност
53 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани