Гумено уплътнение картер...
Модератор: Технически модератори
18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Гумено уплътнение картер...
Имам омасляване около една "капачка" отдолу на картера...Явно трябва да се сменят
едни гумени о-пръстени.На схемата виждам един който ляга точнo в самата "капачка"
която е номер 10 в схемата а уплътнението е номер 12.Въпроса ми е за второто уплътнение
пак номер 12 то в номер 11 ли се нахлузва?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
едни гумени о-пръстени.На схемата виждам един който ляга точнo в самата "капачка"
която е номер 10 в схемата а уплътнението е номер 12.Въпроса ми е за второто уплътнение
пак номер 12 то в номер 11 ли се нахлузва?

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Гумено уплътнение картер...
ти имаш или номер 10 или номер 11. и в двата случая ти трябва О пръстена с номер 12.
Номер 11 е датчик за нивото на маслото (върви с таблото е чек контрол), а номер е 10 просто "тапа" за по - бедните клиенти.
Номер 11 е датчик за нивото на маслото (върви с таблото е чек контрол), а номер е 10 просто "тапа" за по - бедните клиенти.
- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Гумено уплътнение картер...
А сигурен ли си, че омасляването е от тази "капачка"? В 90% от случаите теча идва от гарнитурата между масленото тяло и блока.

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Гумено уплътнение картер...
@2bar написа:ти имаш или номер 10 или номер 11. и в двата случая ти трябва О пръстена с номер 12.
Номер 11 е датчик за нивото на маслото (върви с таблото е чек контрол), а номер е 10 просто "тапа" за по - бедните клиенти.
Благодаря за разяснението!Аз съм без чек значи ми трябва един о-пръстен за тапата.Първоначално помислих че влиза първо нивомера за маслото и после тапата зад него...И щях да взема две гумички...

Искаш да кажеш че е от гарнитурата на картера ли?Гледахме го на подемника с майстора...Има омасляване отгоре което идва от един пластмасов конектор за картерни газове(или нещо подобно) на капака за клапаните и от тази капачка отдолу ясно се вижда около нея как подлизва...Гарнитурата на картера е суха а тази на капака на клапаните също защото я сменихме миналата година...Митко Стоянов написа:А сигурен ли си, че омасляването е от тази "капачка"? В 90% от случаите теча идва от гарнитурата между масленото тяло и блока.

- dan-dam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1013
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: Гумено уплътнение картер...
MaxMeyer написа:Искаш да кажеш че е от гарнитурата на картера ли?Гледахме го на подемника с майстора...Има омасляване отгоре което идва от един пластмасов конектор за картерни газове(или нещо подобно) на капака за клапаните и от тази капачка отдолу ясно се вижда около нея как подлизва...Гарнитурата на картера е суха а тази на капака на клапаните също защото я сменихме миналата година...Митко Стоянов написа:А сигурен ли си, че омасляването е от тази "капачка"? В 90% от случаите теча идва от гарнитурата между масленото тяло и блока.
Мисля, че колегата Митко Стоянов има предвид гарнитурата между блока и "чашата" на масления филтър. Номер 8

- The Heartlistener
- ентусиаст
-
- Мнения: 1212
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E83 3.0i, ex e46, Е34, Е36
- Детайли за колата: M54B30, Mystic blau metallic, High speed setup, s861a
Re: Гумено уплътнение картер...
И аз го имам тоя теч, изкарва по някоя капка от тая капачка, ама си чака моментен ентусиазъм
. Ако картера е сух отстрани и над гарнитурата му, е само от този О-пръстен. Ако е от гарнитурата между тялото на филтъра и блока, отстрани под динамото и долу на извивката на картера ще си личи . Аз минах през това филмче, течеше ми също и една от 3-те тапички с О-пръстени отстрани на филтърната конзола и всичко беше в масло/има тема за това при "важни"/.
А щуцерът за картерната вентилация също има дебел О-пръстен към капака на клапаните. Ако не е подменян, се е спекъл и затова мазни там.

А щуцерът за картерната вентилация също има дебел О-пръстен към капака на клапаните. Ако не е подменян, се е спекъл и затова мазни там.
Ако не можеш да правиш велики неща, прави дребни неща по велик начин...
- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Гумено уплътнение картер...
И при мен течеше от гарнитурата на маслената конзола докато го открия смених и на картера и на капака...
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


- Митко Стоянов
- Чичо Митко
-
- Мнения: 2303
- Регистриран на: 12.01.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 и W209
- Мечтае да кара: DDT на море :)
Re: Гумено уплътнение картер...
MaxMeyer, отивай хубаво, ама хубаво да измиеш мотора и ще си диагностицираш правилно теча...освен ако ти се рискува да отрежеш здрав крак 


Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю



- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Гумено уплътнение картер...
daddy_ написа:MaxMeyer написа:Искаш да кажеш че е от гарнитурата на картера ли?Гледахме го на подемника с майстора...Има омасляване отгоре което идва от един пластмасов конектор за картерни газове(или нещо подобно) на капака за клапаните и от тази капачка отдолу ясно се вижда около нея как подлизва...Гарнитурата на картера е суха а тази на капака на клапаните също защото я сменихме миналата година...Митко Стоянов написа:А сигурен ли си, че омасляването е от тази "капачка"? В 90% от случаите теча идва от гарнитурата между масленото тяло и блока.
Мисля, че колегата Митко Стоянов има предвид гарнитурата между блока и "чашата" на масления филтър. Номер 8
Тва го сменям на 1г и половина, даже вече имам резервно


Много като тебе вече плакаха ...
Re: Гумено уплътнение картер...
Ronka написа:
Тва го сменям на 1г и половина, даже вече имам резервно
или купуваш ментета или майстора не чини.......или и двете
- Ronka
- русата мафия!
-
- Мнения: 874
- Регистриран на: 12.02.2009
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: E34
- Мечтае да кара: E34
Re: Гумено уплътнение картер...
@2bar написа:Ronka написа:
Тва го сменям на 1г и половина, даже вече имам резервно
или купуваш ментета или майстора не чини.......или и двете
Ментета няма, майстора е ок


Много като тебе вече плакаха ...
- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Гумено уплътнение картер...
http://www.euro07.bg/catalog/article_de ... BKYWfuNJQ=
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part
http://www.darucar.bg/index.php?show=result_part

- MaxMeyer
- ентусиаст
-
- Мнения: 932
- Регистриран на: 19.04.2010
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: Bayerische Motoren Werke
- Мечтае да кара: безплатно!
Re: Гумено уплътнение картер...
Ronka написа:@2bar написа:Ronka написа:
Тва го сменям на 1г и половина, даже вече имам резервно
или купуваш ментета или майстора не чини.......или и двете
Ментета няма, майстора е ок
Колежке я сподели колко ти взима майстора за смяната на тая гарнитура?На мен ми искат едни 80лв и ми се виждат много...


- BABHOMED
- ентусиаст
-
- Мнения: 975
- Регистриран на: 25.03.2010
- Пол: Мъж
- Кара: E34 М50B25
- Мечтае да кара: E34 V12
- Детайли за колата: 1995г.Е34 М50В25TU
Re: Гумено уплътнение картер...
Стига бе 80лв ..На мен ми взеха 70лв за 3те гарнитури конзола,картер,капак глава.
Гарван граче над безмълвното поле,души се лутат загубили надежда.Щитове и саби с предсмъртни вопли в тишината кънтят.


18 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани