Някой виждал ли я е ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Някой виждал ли я е ?
Случайно попаднах на това :
Някой случайно да знае дали още съществува тая кола и някакво инфо евентуално


Някой случайно да знае дали още съществува тая кола и някакво инфо евентуално





- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
доста интересно
скивай кво е писал KAMIKADZE през 2002-ра
Пуснато на: 01 Юни 2002, 11:20 Заглавие: отг::Класация
--------------------------------------------------------------------------------
Za tova 325i s motor ot e36 imate li harakteristiki 0-100 tn. stoto tuka v VT na edno 318is mu slojiha 2.5 24v i kazaha 4e varqlo mnoo ( e purvo misleha da slagat 5.7 s 6speed kutiq ).
ei q moqta klasaciq -
1 M3 evo 2.5 (prosto si e stra6no)
2 333i turbo
3 350i koenig / 325is
скивай кво е писал KAMIKADZE през 2002-ра
Пуснато на: 01 Юни 2002, 11:20 Заглавие: отг::Класация
--------------------------------------------------------------------------------
Za tova 325i s motor ot e36 imate li harakteristiki 0-100 tn. stoto tuka v VT na edno 318is mu slojiha 2.5 24v i kazaha 4e varqlo mnoo ( e purvo misleha da slagat 5.7 s 6speed kutiq ).
ei q moqta klasaciq -
1 M3 evo 2.5 (prosto si e stra6no)
2 333i turbo
3 350i koenig / 325is
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Що да не ти допада на снимката изглежда почти като М3 със раздути калници.100% е някакъв сбирщайн според мен защото когато бях тинейджър в зората на 90-те се носеха легенди за това 350i.
Ta затова си мисля,че е made in Bulgaria
Ta затова си мисля,че е made in Bulgaria


- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
За това незнам ама като се нанасях в Горубляне преди 11г. имаше едно жълто като това ама не знам нищто повече.Имах го в един оказион ако го намеря ще го снимам
- _FIRMATA_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 471
- Регистриран на: 20.09.2005
- Пол: Мъж
- Кара: 306 Hp 600 Nm
Имам цяла статия от вестник Авто Труд за него! Ей сега ще се разровя и ако я намеря ще я препиша тук!
А ето я и статията!
Авто Труд ТЕСТ
Може ли човек сериозно да си мисли, докато тунинг- версия на БМВ е по- добра от оригинала? Все едно да спориш златният ролекс с датник или със секундарник е по- добър. Народната мъдрост е най- точна: "БМВ е диагноза, М3 и то Кьониг, е диагноза на квадрат".
БМВ е диагноза, Кьониг М3 е повече от болест
Досат са фирмите, които се опитват да направят "Ролекса по- добър". Ирмшер, Хатге, Брабус, Шнитцер, Кьониг са малка част от огромното море от тунинг фирми, предлагащи от козметични до доста сериозни промени в почти всички модели и частите им на водещите автомобилни фирми. КЬОНИГ е фирма за тунинг на автомобили, най- вече на каросерийно ниво. Хората на Кьониг могат да променят и индивидуализират колата ви толкова много, колкото много пари имате. В същото време фирмата не лежи само на тази кълка- голяма част от производството й са двигатели за картинг, мотоциклети и лодки. Произвеждат и малки спортни самолети.
Ето и примерният сценарий, по който диагнозата БМВ става болест на квадрат. Взима се "обикновенна М3- ка" , височината и се сваля максимално, така че колата почти ляга на пъгя. Следващата операция е разширяване, в доста по- голяма степен и повече отзад. Разширяване дотолкова, че колата в някои моменти заприлича на приклекнала жаба. По- нататък следва замяна на джантите с двойно по- широки, добавяне на заден спойлер. Въпросът за двигатела е отговорност на клиента. Колкото повече коне иска, толкова получава. В Кьониг не крият гордостта си от форсирването на двигателя на Ферари Тестероса до 1000 к.с. Навярно в сметката това перо е по 100 "гущера" кончето. Най- добрата кола на фирмата досега е версия на Порше 962, известна като Кьониг С 62. Този автомобил, естествено е по- бърз от МакЛарън Ф1, като максималната му скорост е около 400 км/ч.
Колата, която ни предложиха да покараме за читателите на Авто Труд, е закупена от наш любител- ентусиаст, бивш автомобилен състезател- Емануил Янков, карал Формула Естер, пистова лада, Рено 11 турбо, БМВ 635 Шнитцер, БМВ М3, Ланча Делта Интеграле, а сега при него е наред друг спортен автомобил, но за някой следващ път. Меракът е помогнал на Емо да преглътне нормалната за тунинг- автомобил цена от 50 000 герм. марки. Автомобилът е от придишната генерация на М3 - четирицилиндров с турбокомпресор, ходов обем 2497 куб. см, максимална мощност 243 к.с. Мазането е принудително със сух картер- специалният маслен резервоар побира 8, 45 л. висококачествено синтетично масло БП Виско 2000. Изпускателният колектор е проигран за всеки цилиндър поотделно, за да имат еднаква дължина и ефективност. Дан на нормалното пътно движение са пълният комплект гърнета, които не убиват приятния за спортното ухо "говор" на двигателя. Не е първа младост машинката /1989 г./, но е в топ- кондиция.
Промени има в окачването- специални амортисьори Билщаин и пружини със скъсен ход. Предната реактивна щанга е разчленена, като в нормалното изпълнение отпред изобщо липсва реактимна щанга. Серво има на волана и на спирачкиге, АБС- ът е слаган допълнително. Системата за впърскване на горивото е Бош- Електроник, вентилаторът е автоматичен, електрически.
Най- явни са промените във външния вид, където е играла здраво пластмаса. Оригинални на БМВ са само тавана, централната носеща част на купето и предния капак. Пластмасов е дори задния капак. Сериозните "раздувки" отпред и отзад са за да се съберат мощните гуми- 215/45 x 15, отзад 285/45 x 15, на алуминиеви джанти ББС. Автомобилът е толкова сериозно раздут, особено отзад, че опитът да бъде измит на автомивката на Шел завърши без успех, защото не можа да влезе в габаритите на мивката.
Предавателната кутия е с обратно подреждане- първа е назад, пет степени, късоходова, диференциалът е скъсен със 75 на сто шпер. Съединителят е еднодисков, керамичен, Сакс с хидравлично задвижване, спортен по характер с рязко залепване и къс ход.
Луксът е съответен на мерака- кожени седалки анатомични и отзад, само четири места, специално табло, дизайн на Кьониг, електрически стъкла и огледала. Бордовият компютър е качен на тавана над огледалото. Спирачките са дискови, отпред вентилирани.
Максималната скорост се оказва толкова, колкото пише на километража- 260 км/ч, сигурно може и повече, но у нас търсенето на рекордни скорости е невъзможно, поради прекрасната пътна мрежа. Карането е малко специфично- колата е много широка, подобно формула- отпред е по- тясна, с по- малки гуми. Изисква от шофьора висока прецизност, защото съогтношението маса- мощност е доста високо- 980 кг - 243 к.с. Всяко по неподготвено натискане на газта и леко дръпване на волана кара машината да танцува с бял пушек от колелата. Никакъв проблем не е с нея наистина да се изиграе танца на автомобилната победа- въртене на място сред бял облак и рев.
Ускоряването е фантастично- 6.8 сек от 0 до 100 км/ч, спирането е още по- добро. Разходът на горивото не е убийствен, независимо от данните на динамиката- градско- средно 18 л на 100 км път, извънградско 9- 11 л в зависимост от карането. Пълната газ си иска своето- 20 - 23 л не са проблем за баварския спортист.
Това е цялата статия!
Яд ме е само, че не мода да ви покажа снимките за да видите за какво става на въпрос!

Авто Труд ТЕСТ
Може ли човек сериозно да си мисли, докато тунинг- версия на БМВ е по- добра от оригинала? Все едно да спориш златният ролекс с датник или със секундарник е по- добър. Народната мъдрост е най- точна: "БМВ е диагноза, М3 и то Кьониг, е диагноза на квадрат".
БМВ е диагноза, Кьониг М3 е повече от болест
Досат са фирмите, които се опитват да направят "Ролекса по- добър". Ирмшер, Хатге, Брабус, Шнитцер, Кьониг са малка част от огромното море от тунинг фирми, предлагащи от козметични до доста сериозни промени в почти всички модели и частите им на водещите автомобилни фирми. КЬОНИГ е фирма за тунинг на автомобили, най- вече на каросерийно ниво. Хората на Кьониг могат да променят и индивидуализират колата ви толкова много, колкото много пари имате. В същото време фирмата не лежи само на тази кълка- голяма част от производството й са двигатели за картинг, мотоциклети и лодки. Произвеждат и малки спортни самолети.
Ето и примерният сценарий, по който диагнозата БМВ става болест на квадрат. Взима се "обикновенна М3- ка" , височината и се сваля максимално, така че колата почти ляга на пъгя. Следващата операция е разширяване, в доста по- голяма степен и повече отзад. Разширяване дотолкова, че колата в някои моменти заприлича на приклекнала жаба. По- нататък следва замяна на джантите с двойно по- широки, добавяне на заден спойлер. Въпросът за двигатела е отговорност на клиента. Колкото повече коне иска, толкова получава. В Кьониг не крият гордостта си от форсирването на двигателя на Ферари Тестероса до 1000 к.с. Навярно в сметката това перо е по 100 "гущера" кончето. Най- добрата кола на фирмата досега е версия на Порше 962, известна като Кьониг С 62. Този автомобил, естествено е по- бърз от МакЛарън Ф1, като максималната му скорост е около 400 км/ч.
Колата, която ни предложиха да покараме за читателите на Авто Труд, е закупена от наш любител- ентусиаст, бивш автомобилен състезател- Емануил Янков, карал Формула Естер, пистова лада, Рено 11 турбо, БМВ 635 Шнитцер, БМВ М3, Ланча Делта Интеграле, а сега при него е наред друг спортен автомобил, но за някой следващ път. Меракът е помогнал на Емо да преглътне нормалната за тунинг- автомобил цена от 50 000 герм. марки. Автомобилът е от придишната генерация на М3 - четирицилиндров с турбокомпресор, ходов обем 2497 куб. см, максимална мощност 243 к.с. Мазането е принудително със сух картер- специалният маслен резервоар побира 8, 45 л. висококачествено синтетично масло БП Виско 2000. Изпускателният колектор е проигран за всеки цилиндър поотделно, за да имат еднаква дължина и ефективност. Дан на нормалното пътно движение са пълният комплект гърнета, които не убиват приятния за спортното ухо "говор" на двигателя. Не е първа младост машинката /1989 г./, но е в топ- кондиция.
Промени има в окачването- специални амортисьори Билщаин и пружини със скъсен ход. Предната реактивна щанга е разчленена, като в нормалното изпълнение отпред изобщо липсва реактимна щанга. Серво има на волана и на спирачкиге, АБС- ът е слаган допълнително. Системата за впърскване на горивото е Бош- Електроник, вентилаторът е автоматичен, електрически.
Най- явни са промените във външния вид, където е играла здраво пластмаса. Оригинални на БМВ са само тавана, централната носеща част на купето и предния капак. Пластмасов е дори задния капак. Сериозните "раздувки" отпред и отзад са за да се съберат мощните гуми- 215/45 x 15, отзад 285/45 x 15, на алуминиеви джанти ББС. Автомобилът е толкова сериозно раздут, особено отзад, че опитът да бъде измит на автомивката на Шел завърши без успех, защото не можа да влезе в габаритите на мивката.
Предавателната кутия е с обратно подреждане- първа е назад, пет степени, късоходова, диференциалът е скъсен със 75 на сто шпер. Съединителят е еднодисков, керамичен, Сакс с хидравлично задвижване, спортен по характер с рязко залепване и къс ход.
Луксът е съответен на мерака- кожени седалки анатомични и отзад, само четири места, специално табло, дизайн на Кьониг, електрически стъкла и огледала. Бордовият компютър е качен на тавана над огледалото. Спирачките са дискови, отпред вентилирани.
Максималната скорост се оказва толкова, колкото пише на километража- 260 км/ч, сигурно може и повече, но у нас търсенето на рекордни скорости е невъзможно, поради прекрасната пътна мрежа. Карането е малко специфично- колата е много широка, подобно формула- отпред е по- тясна, с по- малки гуми. Изисква от шофьора висока прецизност, защото съогтношението маса- мощност е доста високо- 980 кг - 243 к.с. Всяко по неподготвено натискане на газта и леко дръпване на волана кара машината да танцува с бял пушек от колелата. Никакъв проблем не е с нея наистина да се изиграе танца на автомобилната победа- въртене на място сред бял облак и рев.
Ускоряването е фантастично- 6.8 сек от 0 до 100 км/ч, спирането е още по- добро. Разходът на горивото не е убийствен, независимо от данните на динамиката- градско- средно 18 л на 100 км път, извънградско 9- 11 л в зависимост от карането. Пълната газ си иска своето- 20 - 23 л не са проблем за баварския спортист.
Това е цялата статия!

Ма мяза на оригиналдъ бря .... не виждам свински опашки, следователно не е измислено във Враца - следователно никъде по света не може да е измислено
Мойта не се кутира по тия параметри, а със сигурност не е от Враца, значи или има други мушингии или вин таблицити ви са перде кириз

- BMW lover
- Любовника
-
- Мнения: 2210
- Регистриран на: 10.10.2005
- Местоположение: Пловдив <-> София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 90' 320i convertible, E61 530d
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
знам,знамvld написа:Яворе ти си тука батка трябва да знаеш нещо?


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Maverik
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 475
- Регистриран на: 20.12.2004
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: нахилен
- Мечтае да кара: Е30 кабрио
51 мнения
• Страница 1 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани