Е90 Проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е90 Проблем
Оле колега, въпреки че са го казали по-горе сам си го скапал с това масло. Егати това да не е дизелов Defender от 1970та 

- El Diablo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2832
- Регистриран на: 4.09.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: E70
Re: Е90 Проблем
Както викате Runway Diesel..
аиде сега някои колега разбирач, да обясни когато стане това нещо, каква е разликата със или без пеперудките в мотора, интересно ми е.. до колкото съм слушал когато няма пеперудки не можело да се спре форсирането на мотора, ама да кажат разбирачите
аиде сега някои колега разбирач, да обясни когато стане това нещо, каква е разликата със или без пеперудките в мотора, интересно ми е.. до колкото съм слушал когато няма пеперудки не можело да се спре форсирането на мотора, ама да кажат разбирачите
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Е90 Проблем
И масло ОМВ ... Че и 10/40 ...Абе какви хора сте бе... За какъв чеп си копувате такива коли след като ги подържате като варбург. Аз на Ифата дори слагам по-добро масло от това. Кои знае коя подред е тази турбина щом колата не си знае дори километрите.
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Е90 Проблем
Когато има пеперуди те затварят притука на кислород в смукателния колектор
Турбината черпи кислород от смукателя
а без кислород няма и огън
Турбината черпи кислород от смукателя
а без кислород няма и огън


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
Re: Е90 Проблем
Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...
- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Е90 Проблем
Имам двигател на части
без турбина е
без турбина е

"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е90 Проблем
bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...
Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.
Never mistake motion for action...
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Е90 Проблем
Leon написа:bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...
Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.
Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.
Re: Е90 Проблем
mitaka7 написа:Leon написа:bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...
Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.
Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.
Аз изобщо не доливам и не харчи масло. Сменям го на 1 год. защото не правя пробег повече от 10 000км. Естествено 5 W 30 BMW Longlife и колата е на реални в момента 208 000км. Мотора е 163 к.с.
- awful
- ентусиаст
-
- Мнения: 1243
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Е90 Проблем
Mys7Ic написа:mitaka7 написа:Leon написа:bmwe90 написа:Като купих бмв то беше на 206 000 км.в продължение на 60 000км,го карах само с масло на BMW 5w30 обаче като направя пробег от 5000-6000 хил.км и започваше да го гори значително случвало се е да доливам до литър до смяната.Както и да е и мотора на колата си е заминал..днес разбрах биелните лагери мисля че са заминали,сега търся двигател с турбина даите съвет с какво масло да карам за напред как да постъпя за да избегна такива болки...
Има доста писано за маслото... Нормално е да харчи литър между две смени в общи линии. А и можеше да смениш с друга марка 5-30 за пробата. Както и да е, белята вече е станала, успех с отстраняване на щетите.
Първо смени вискозитета, пък после мисли за промяна на марките. А това, че доливаш не е толкова притеснително. Всички доливат.
Аз изобщо не доливам и не харчи масло. Сменям го на 1 год. защото не правя пробег повече от 10 000км. Естествено 5 W 30 BMW Longlife и колата е на реални в момента 208 000км. Мотора е 163 к.с.
Същото и при мен, сменям го на 15,000 км и маслото не го пипа, но и моята е на реални 184,000 км Последния път сложих 5W30 BMW Longlife 04, чудно ми е как та такава колата която струва наи малко 10000 лева наливат масло каквото им падне и после се чудят що почва да прави проблеми

- morto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 17.07.2008
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320d SE E90
Re: Е90 Проблем
Кофти проблем, четох някъде че за се спре това форсиране на двигателя и да се избегнат по-сериозни щети се включва на висока предавка от 3+!
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Е90 Проблем
Тези които не доливат са ми ясни.....



- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Е90 Проблем
Гецата написа:Когато има пеперуди те затварят притука на кислород в смукателния колектор
Турбината черпи кислород от смукателя
а без кислород няма и огън
Колега не заблуждавай колегите,турбината на черпи кислород от смукателя а го надува там,черпи през въздушният филтър.
Колкото до така наречените пеперудки,за мен са клапи,те не затварят напълно всмукателния колектор а част от него като по този начин променят коефициента на пълнене(правят го оптимален) за различните режими на работа на мотора и за по добър преход между тях.Някои хора даже направо ги премахват и запушват дупките и ако не си карал колата продължително време няма да усетиш разлика,но ако си я карал ще усетиш една дупка между преходите
Така че масло влиза и с тях и без тях.
Хубаво че колегата се е разминал само с биелни лагери,има и по тежки случаи - бутала,биели,блок

- Гецата
- некъв ентусиаст
-
- Мнения: 3022
- Регистриран на: 28.11.2005
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: ///М3
- Мечтае да кара: ///М3
Re: Е90 Проблем
Да грешката е моя 


"90 Е30 316i "95 Е36 318i "00 Е46 320i "88 E30 320i "92 E36 318is''95 Е36///М3 ''92 E30 325i LA ''91 E30 316i ''05 E90 320d ''02 E46 330d ''03 E53 3.0d
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани