Е90 Проблем
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Е90 Проблем
Колеги здравеите,тази сутрин към 5 часа при -6 градуса,запалих колата (BMW E90 320d 2005) и тръгнах без да я чакам да загреява и след около 5 минутно каране на доста гас,мотора на колата се изфорсира до макс,обортомера залепна под 5 и угасна,Какво може да е станало.
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Е90 Проблем
Да си счупил турбо,вкарало е масло във входящия колектор и се изфорсирала,при по-голям късмет може и да е нещо друго но не ми се вярва.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е90 Проблем
В крайна сметка дори и това не е такава драма дори и счупената ос се рециклира. в най-лошия случай към 800 лв. и доливане на масло, защото с много газ може и 1-2 литра да си изпратил по всевъзможни тръби.
Странното е, че турбината дава стабилни признаци преди да се счупи.
Странното е, че турбината дава стабилни признаци преди да се счупи.
- cocosas
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 584
- Регистриран на: 28.09.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e60 / e46
Re: Е90 Проблем
Taruno написа:В крайна сметка дори и това не е такава драма дори и счупената ос се рециклира. в най-лошия случай към 800 лв. и доливане на масло, защото с много газ може и 1-2 литра да си изпратил по всевъзможни тръби.
Странното е, че турбината дава стабилни признаци преди да се счупи.
Не всеки ремонтира при появата на разни признаци. Може на турбото да му е дошло времето от доооста време.
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е90 Проблем
Има няколко клипчета из форума на Х5, които така се форсират, пушат като стар локомотив и за секунди издухват маслото. Дано не е това, но не е ясно защо раздаваш газ на дизел зимата на студен мотор. То вярно, че ако му е дошло времето ще се развали и на загрял, но все пак...
Never mistake motion for action...
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Е90 Проблем
Колегa Taruno, когато рециклираш турбо маслото и масления филтър се сменя Задължително,сменят се или се почистват маслозахраващите тръбопроводи и въздушния филтър. Не само защото гаранцията няма да ти важи,а и заради това че самото масло може да е предпоставка за проблема.Но ! Все пак всеки може да си прАви каквото иска с личната си кола.
- Taruno
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3646
- Регистриран на: 15.01.2012
- Кара: BMW F10 530d 12'
- Мечтае да кара: G30 530d
Re: Е90 Проблем
Atsalov написа:Колегa Taruno, когато рециклираш турбо маслото и масления филтър се сменя Задължително,сменят се или се почистват маслозахраващите тръбопроводи и въздушния филтър. Не само защото гаранцията няма да ти важи,а и заради това че самото масло може да е предпоставка за проблема.Но ! Все пак всеки може да си прАви каквото иска с личната си кола.
Така е колега, но ми се искаше да кажа минималния ремонт и това е при счупване, аз на Пасата като правиш превантивно, когато просвири нямаше нужда уж според РеалТурбо
Re: Е90 Проблем
Благодаря много,Турбото е да...колата е на 320 000км и то маи не са реални така че може и да му е дошло времето.
Re: Е90 Проблем
Има ли вероятност нещо да се е случило с двигателя на колата...защото като я въртях след случката да я паля звукът при въртенето на мотора беше различен и не запали.
- choio
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 791
- Регистриран на: 2.02.2011
- Кара: E90 335i n55
- Мечтае да кара: Това, което кара;)
- Детайли за колата: Jb4, FMIC,DP,CP,Xhp stage 3.Харчи,пари и бензин,като луда:)))j
Re: Е90 Проблем
bmwe90 написа:Има ли вероятност нещо да се е случило с двигателя на колата...защото като я въртях след случката да я паля звукът при въртенето на мотора беше различен и не запали.
Колега това, което ти се е случило е най лошия кошмар на човека каращ дизел,наричат го Runway diesel.Както ти обясниха колегите по горе,мотора ти използва собственото си масло за гориво и процеса в общи линии е неконтролируем,колко време горе-долу ти държа оборотите над 5000? Ако е за кратко може и мотора да си е ок...но ако е по дълго може да има и някакви проблеми в мотора(дано не съм прав естествено) като за начало провери колко масло ти е останало в мотора.Успех и дано е малкия дявол!
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Е90 Проблем
...след това проверете компресията на 4-те цилиндъра ...и така по реда си. Стискаме палци дръвчето което си захапал да е по-малко .
Re: Е90 Проблем
Колата беше в критични обороти не повече от 3 секунди,днес сутринта като проверих маслото на рабуша беше точно посредата между мин/мах.Колата е с масло OMV 10W40.
- majstorapetkov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 422
- Регистриран на: 21.07.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Е90 Проблем
Защо караш с 10w40? 

- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Е90 Проблем
Дизел с 10-40? Първите тдс-и май ги давха с такова... Ти си за LL-04, не за 3 поколения по-старо масло. Пак добре е изкарала до 320 000км.
Never mistake motion for action...
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Е90 Проблем
10W40 и -6 гр. = ужас за турбото......
29 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани