Проблем с МАФ на 735
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Проблем с МАФ на 735
Здравейте колеги,от няколко дена се разправяме с една седмица E38 735 м62 2001 и не можем да открием решение на проблема.Ситуацията е следната:колата беше разглобена за смяна на банани на веригите и след като я сглобихме с ИНПА и Дис записа грешка "Function Inlet VANOS bank 1"(преди това не я записваше).Също така палеше и гаснеше веднага при което откачихме МАФ-а и запали-купихме нов МАФ и "ужким" заработи но тая грешка пак си я записва(едва ли я записва заради мафа).Като я запалим студена работи като трактор,едвам се форсира и прочие но след като позагрее си работи и върви идеално.Казаха ни след като сменим мафа да изтрием адаптациите с Дис което и направихме но ефект нулев.Генерирахме и нови адаптации на ламбда сондите по инструкции с дис при което след генерирането показва че стоиностите на сондите преди катализатора не са правилни(мярката беше в милисекунди нещо от сорта на 2.5).Освен това като тестваме мафа(новия) допустимите стоиности пише че са от 10кг/час до 30 а като и зададем саджак стоиноста стига 250кг/час?!?! и пише че възможните проблеми са смукателя да взима въздух от някъде преди мафа или че има голямо количество непремерен от мафа въздух.След малко търсене в нета някъде видях че мафа трябвало да се кодира към дме-то за да работи правилно...някои сблъсквал се е с такъв проблем и/или има ли идея какво да гледаме?Със здраве! 

- GecataBMW-E46
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 647
- Регистриран на: 8.06.2013
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
Re: Проблем с МАФ на 735
Аз едно не мога да разбера,защо след като ти записва грешка за ваноса вие сменяте дебитомери? 

- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем с МАФ на 735
Как направихте центровката на мотора?
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Проблем с МАФ на 735
Сменяме мафове щото проблемите станаха 2...мафа се прецака внезапно,новия показва четвърт тон на час,откъдето си мисля че се бъркат и ламбдите.Иначе за грешката питах от какво може да но малко калпаво съм се изразил...та колата не сме я зацепвали със специалните за това инструменти а белязахме валовете.1 вия път центровката избяга 1 зъб но след това го коригирахме и тогава се появи проблема.
- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: Проблем с МАФ на 735
Проблема обикновенно е там където си пипал. Закарай я в сервиз в който да ти зацепят всичко как си требе с такъми и после си карай спокойно.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- amgpower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 332
- Регистриран на: 2.12.2012
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E38 750i,CL55AMG
- Мечтае да кара: Е60 М5 или САМОЛЕТ
Re: Проблем с МАФ на 735
BMWACSCHNITZER написа:Сменяме мафове щото проблемите станаха 2...мафа се прецака внезапно,новия показва четвърт тон на час,откъдето си мисля че се бъркат и ламбдите.Иначе за грешката питах от какво може да но малко калпаво съм се изразил...та колата не сме я зацепвали със специалните за това инструменти а белязахме валовете.1 вия път центровката избяга 1 зъб но след това го коригирахме и тогава се появи проблема.
Само валовете?А ваносите спрямо валовете,индикаторните колела за датчиците на разпределителните валове?Не е задължително специализирания инструмент може и без него но е играчка.Всички колела са на стегнатост като се фиксират валовете (и 4-те) спрямо коляновия се стягат на опънати вериги,след като са нагласени ваносите в максимално предварение.През капаците се слагат по едни ф-та (бургия също става) за индикаторните колела и стягате и техните гайки.Това направихте ли го?
- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Проблем с МАФ на 735
Всичко мисля че си е както трябва,ще я прегледаме пак а някаква идея тоя маф защо показва такива стоиности? 

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Проблем с МАФ на 735
BMWACSCHNITZER написа:Всичко мисля че си е както трябва,ще я прегледаме пак а някаква идея тоя маф защо показва такива стоиности?
Е валовете ако не са ти зацепени като хората кви стойности искаш да показва то цялата кола почва се чуди кво прави

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Проблем с МАФ на 735
Колега, поинтересувай се тези стойности от 10кг/час до 30 при какви условия на работа на двигателя са. Това, че сте изтрили адаптациите след смяна на MAF e О.К. Генерирането на нови адаптации на сондите след, което показанията им са станали неправилни изобщо не го разбирам- сондата е датчик, който или работи коректно или не, въз основа на показанията им, при различни режими на двигателя, се формират коефициенти на корекция, с които става грубо нагласяване на горивната смес и след това въз основа на моментните данни на сондите се извършва и фината корекция. Колегите, вече са ти казали най-вероятната причина за проблема, за да се убедиш може да видиш градусите на разпределителният вал- има номинални граници и виж дали е в тях.
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани