Не пали м50б20

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 12.07.2007
Кара: 525i

Не пали м50б20

Мнение от shmorz » 27 Яну 2014, 3:39

Преди да изгася колата спряха да работят ел.стаклата чистачките. След 2 часа престой не иска да запали,въобще не върти. Гледах бушоните здрави са.
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 12.07.2007
Кара: 525i

Re: Не пали м50б20

Мнение от shmorz » 27 Яну 2014, 21:50

Днес ми подадоха ток.Завъртя стартера,но хем да запали и изгасва. Работи 1-2секунди по 500оборота и гасне.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6270
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: Не пали м50б20

Мнение от zvetiko » 28 Яну 2014, 11:10

Акумулатор и зареждането му.

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Не пали м50б20

Мнение от TheBoss » 29 Яну 2014, 10:37

Алтернатор? Пробвай да запалиш и остави да поработи без да откачаш кабелите. Ако работи - това е!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Не пали м50б20

Мнение от dan-dam » 29 Яну 2014, 10:42

Големия бушон в черната кутийка до акумулатора

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: Не пали м50б20

Мнение от Митко Стоянов » 29 Яну 2014, 10:53

Колко бензин имаш в резервоара? Ако е под наклон и лявата част е на по-ниско, може и с 10л да не запали. Бензиновата помпа работи ли?
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 19
Регистриран на: 27.05.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E34 520i vanos 1995г.

Re: Не пали м50б20

Мнение от valdez7 » 29 Яну 2014, 15:44

shmorz написа:Днес ми подадоха ток.Завъртя стартера,но хем да запали и изгасва. Работи 1-2секунди по 500оборота и гасне.


На М50В20TU (ванос) това ми го правеше от скапан акумулатор.Ток колкото да завърти стартера имаше ,но двигателя работеше на 2-3 цилиндъра и при опит да го изфорсирам гаснеше.Така две,три паления,докато акумулатора съвсем падна.Друг изряден акумулатор и двигателя запали веднага.Така,че първо пробвай с читав акумулатор.Този номер ми го е правила три пъти и причината беше акумулатора(поне при МЕН).
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1821
Регистриран на: 4.09.2006
Местоположение: Столичная
Пол: Мъж
Кара: Е34 с ... ръжда

Re: Не пали м50б20

Мнение от ивчо » 30 Яну 2014, 13:28

Колкото и да го обсъждаме, всеки е прав с нещо !
ТатьО с бушона, предвид че са му отказали чистачки и ел. стъкла !
Митко с това че ако колата е наклонена вляво, помпата трудно захапва !
Колегата с това че е акумулатор - под 11V (или около 10) върти без да пали !
Отделно че имахме случай и на недостатъчно количество масло - хидравличните повдигачи "не работеха" и компресия nicht :bchug:
Механджията написа:е, пример, аз снощи клатих здраво мойта, сутринта с кеф станах, кафенце, после вместо обичайните 15мин до бачкането пътувах близо 25... лежерно така, кефаджийско.... а тия дет бързат, дали са ебали? :mhihi:


The night is dark and full of lo6o :mhihi: :paranoid:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Не пали м50б20

Мнение от dan-dam » 30 Яну 2014, 13:47

А и бушона е най-лесен за проверка. Ама спрямо другите симптоми си е акумулатор от всякъде.
Миналото лято моята не беше палена 4-5 дена. Запали си без проблем и си работеше перфектно. След това отидох до магазина и като опитах да запаля после същата работа като при колегата- припали, поработи на 3-4 цилиндъра и изгасне. Като лепнахме вилката на акумулатора имаше 9 волта. Явно някоя друга клетка беше сдала. После нов акумулатор и всичко е ток в буквалния смисъл на думата :D



ПП Кой ми прее*а убАвия подпис :mhihi:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Не пали м50б20

Мнение от penio » 04 Фев 2014, 0:04

Оф, и мен ме мъчи това.
Спря да работи централното и прозорците. Както и по някой път, просто не върти стартера - все едно има имобилайзер. Уъркараунд е да откачиш акумулатора за секунда. След това пали и така до следващия път, горе долу веднъж в седмицата ми се случва. По някой път и по два пъти на ден, не мога да го хвана защо така става :) Не е от модулите под седалката, всичките са сменени с други работещи и пак не ще, големия бушон до акумулатора си е здрав и той. Ако някой знае друга причина да свирка.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1013
Регистриран на: 18.01.2009
Местоположение: София, ама съм от село
Пол: Мъж
Кара: 03'Е53 М62TUB44
Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
Детайли за колата: Петица с много седмици

Re: Не пали м50б20

Мнение от dan-dam » 04 Фев 2014, 9:40

penio написа:Оф, и мен ме мъчи това.
Спря да работи централното и прозорците. Както и по някой път, просто не върти стартера - все едно има имобилайзер. Уъркараунд е да откачиш акумулатора за секунда. След това пали и така до следващия път, горе долу веднъж в седмицата ми се случва. По някой път и по два пъти на ден, не мога да го хвана защо така става :) Не е от модулите под седалката, всичките са сменени с други работещи и пак не ще, големия бушон до акумулатора си е здрав и той. Ако някой знае друга причина да свирка.

Аз пак ще направя предположение и пак ще е за бушона. Сваля ли го или само погледна, че е здрав? И при мен беше точно както го описваш. И като развих гайките, които държат бушона изпадна на две части. Той не гори, а се чупи по средата. Изглежда здрав, но не е така. И като откачаш акумулатора размърдваш и бушона посредством кабелите, той дава контакт и пали.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 12.07.2007
Кара: 525i

Re: Не пали м50б20

Мнение от shmorz » 20 Мар 2014, 18:35

Съжалявам,че пиша толкова късно. Проблема се оказа в акумулатора.Замених го с чисто нов и запали.
Но сега ми се отваря само шофьорското стъкло,другите не искат.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Не пали м50б20

Мнение от penio » 29 Май 2014, 21:32

При мен, това се оправи с почистване на буксите по модулите под задната седалка. Като се вади цялата кутия, под нея имаше едни свободни букси които направо бяха зеленясали от окиси. Почистих ги добре, сглобих обратно всичко и от тогава спряха тези аномалии. Върти и пали винаги, както и джамовете работят:)
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 12.07.2007
Кара: 525i

Re: Не пали м50б20

Мнение от shmorz » 20 Юли 2014, 17:56

Колата ми е с нивомат,но ще сменям хидравличната помпа и ставали такава,която не е с нивомат?
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 16.07.2006
Местоположение: София

Re: Не пали м50б20

Мнение от penio » 21 Юли 2014, 9:11

не, няма начин
Изображение

Следваща

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook