Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- zoomer
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 373
- Регистриран на: 15.11.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328iT 88' e46 328Ci
- Мечтае да кара: e24 M635CSI
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Колега, твойто ми зучи като да дърпа въздух от някъде. Проверявал ли си всичките вакумчета и сие.
Иначе Ако ти го няма маркуча от капака на главата до клапана за картерните газове, най вероятно от там ти е драмата.
Иначе Ако ти го няма маркуча от капака на главата до клапана за картерните газове, най вероятно от там ти е драмата.
- BMW_DRIVER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 356
- Регистриран на: 24.01.2007
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: 328ci & E30 327Ti
- Мечтае да кара: която вкачи
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
zoomer написа:Колега, твойто ми зучи като да дърпа въздух от някъде. Проверявал ли си всичките вакумчета и сие.
Иначе Ако ти го няма маркуча от капака на главата до клапана за картерните газове, най вероятно от там ти е драмата.
картерните газове са премахнати много отдавна, а доло щеката е затапена с тапа.Двете гофрета са нови.пръскал съм със спрей целия колектор няма промяна в работата.... напролет като се постопли ще сваля целия колектор да го огледам по обстойно на земята

http://www.youtube.com/watch?v=P0XCgzj6 ... e=youtu.be неделни развлечения-бог да дава живот на шперо 
2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw

2 ГОДИНИ ПО-КЪСНО..... https://www.youtube.com/watch?v=oeH1F_oxzbw
- Icooo
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 176
- Регистриран на: 12.01.2009
- Местоположение: София/Троян
- Пол: Мъж
- Кара: Котлон
- Мечтае да кара: e30 М3 на планински проход с нов асфалт :)
- Детайли за колата: E38 740i
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
И аз имам същия проблем. Миналата зима се появи. Имаше дни в които изгасваше. Свалях 'гофретата' на филтъра за да ги изолирам с вата и какво да видя - разклонението на тръбата за стъпковия мотор беше скъсана. След като отстраних проблема с гофрето и проблема отшумя. На студено си работеше перфектно.
При спада на температурите преди няколко дни отново имам сходен проблем - неравномерна работа и игра в оборотите. Пропуснах да спомена - м52б28. Появява се и описания проблем - забиват сондите (и двете банки) и светва чека. И rough-a e дунавски вълни
Първата стъпка ще е да проверя картерната вентилация и да сменя всички вакумни маркучи.
В тази връзка: Колко метра маркуч е необходим за да се подменят всичките? Ориентирал съм се към дебелостенен силиконов - някой има ли впечатления?
След това ще мина дюзите на ултразвук и ще меря компресия (ей така профилактично).
Ще споделя резултата.
Поздрави!
При спада на температурите преди няколко дни отново имам сходен проблем - неравномерна работа и игра в оборотите. Пропуснах да спомена - м52б28. Появява се и описания проблем - забиват сондите (и двете банки) и светва чека. И rough-a e дунавски вълни

Първата стъпка ще е да проверя картерната вентилация и да сменя всички вакумни маркучи.
В тази връзка: Колко метра маркуч е необходим за да се подменят всичките? Ориентирал съм се към дебелостенен силиконов - някой има ли впечатления?
След това ще мина дюзите на ултразвук и ще меря компресия (ей така профилактично).
Ще споделя резултата.
Поздрави!
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Имах същите проблеми с м54, след смяна на 6те лули, не съм има misfire вече две години.
The Throttle remains in sport mode, the DSC is off and the smile just gets wider and wider!
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
колеги и аз да кажа моят проблем m52tub20,като паля колата за първи път сутрин,отначало е наред и постепенно падат оборотите и ако не подам леко газ няколко пъти изгасва,ако я изгася понякога се оправя притрисва ми малко докато излезе от синята зона и след тожа нямам никакви проблеми.прави го само при първо палене(студен двигател).да спомена че колата се кара на газ повече, и да спомена че не са сменяни никакви свещи от както сам я взел. ако някои може да сподели има ли такав проблем и какво би могло да е,благодаря
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Пробата с чисто новия оригинален дебитомер не даде резултат
Ето ги и грешките. На празен ход на мотора, изчиствам грешките, ламбда сондите са активни и колата работи добре. След 2,3 мин работа забива грешките за Fuel trim Bank 1/2, деактивира ламбда сондите, моторът почва да тресе. След още няколко минути излизат и грешките за missfire на всички цилиндри.
Мисля все пак да отида да ми измерят налягането на бензина в рейката.






Ето ги и грешките. На празен ход на мотора, изчиствам грешките, ламбда сондите са активни и колата работи добре. След 2,3 мин работа забива грешките за Fuel trim Bank 1/2, деактивира ламбда сондите, моторът почва да тресе. След още няколко минути излизат и грешките за missfire на всички цилиндри.






When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Кой и как зацепи ваносите?!
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
dr.peshev написа:Кой и как зацепи ваносите?!
Майсторчето, което ми прави главата. Не му се получи с първия път


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Пусни един-два теста на ваносите!Не винаги излиза грешка, а при неправилно зацепени , цялото газоразпределение се прецаква !
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
UBAH5 написа:При мен и като загрее леко тресе, усещам вибрациите в скоростния лост, колата работи на богато, но това е заради аварийния режимДнес купих нов дебитомер, нови хидравлични повдигачи и о пръстените за ваноса. Замислям се дали да купя и бобините. Да видим
Здравей, колега, така и не написа дали си сменил повдигачите и имаше ли ефект?
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Не съм, написал понеже не съм го направил
От скоро колата започна да ми прави и друг проблем. Пали трудно на топъл мотор, клати оборотите и гасне. Също след като я запаля няма никаква мощност, прави го предимно когато времето е топло. Оправя се като изстине мотора. Не съм я закачал на диагностика.


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- insane_v
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 419
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: VW T-Roc Sport 2.0 TFSI
- Мечтае да кара: Всичко що започва с М
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Симптомите, които описваш отговарят точно на прецакан датчик на разпределителен вал или колянов вал. В аутодатата има стойности на съпротивленията им. Можеш да ги замериш и сам, но май тоя метод не бил много точен. Ако тръгнеш да ги сменяш вземи си датчици на VDO (такива са оригиналните) че заместителите били много зле.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
insane_v написа:Симптомите, които описваш отговарят точно на прецакан датчик на разпределителен вал или колянов вал. В аутодатата има стойности на съпротивленията им. Можеш да ги замериш и сам, но май тоя метод не бил много точен. Ако тръгнеш да ги сменяш вземи си датчици на VDO (такива са оригиналните) че заместителите били много зле.
Благодаря и аз имам такива съмнения, даже dr.peshev ми даде датчик за проба, но не ми остава време да го пробвам.

When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
- s0me0ne
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 5.05.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: каквото намери
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
Здравейте, карам 330ci 2002 (знам, че темата е за друг мотор, но все пак...). При мен положението беше много тежко - както колегата описва с дрънчене при палене и тресене, а падането на обороти се случваше дори след като загрее. Това се оказа проблем с капака на клапаните. На 1ви и 2ри цилиндър пропускаше по малко масло и гасеше бобините. Това се случваше съответно и на топла кола (само падането на оборотите). Проблема се появи след ремонт на ВАНОС в един прехвален сервиз до 4-ти км. в София. Не намериха за нужно да сложат нова гарнитура след отварянето за ВАНОС-а. След смяна на гарнитурата проблема се приключи. Остана проблем сутрин и то не винаги - когато е по-топло работи перфектно, но когато е студено първите 20 секунди има леко (съвсем леко) тресене. Понякога се записват грешки 174, 161. Скоро не съм гледал, но за ламбдата на банк 2 не би трябвало да набива грешки, защото се оказа, че кабела й беше прекъснат и вече би трябвало е ок след оправяне. Ще пиша допълнително. Мерих компресия преди време - така открихме проблема с маслото в свещите (при отварянето за слагане на уреда за компресия го видяхме). Беше 11 на всички цилиндри, в ИНПА дават стойност 10.5 за нормална за този мотор. Колата е на 226к км. По въпроса за компресията не ми се спори, защото много мнения имаше, но все пак всички стигаха до извода, че щом е над 10 (в случая над 10.5) и е на всички цилиндри еднаква изглежда проблем няма с това.
Мисля да взема кабел за живи данни за да видя какво се случва сутрин, но като че ли проблема не ме притеснява а и не ме дразни много. Честно казано колата върви перфектно, няма никакви проблеми, разхода ми е изключително нисък за София, градско, сутрин тя дори не загрява (1.6км ми е пробега до работа). Кутията е автоматична, което уж би трябвало да утежнява нещата, а разхода ми (засечка пълно-пълно) с 95 е 13.3 за 100 км. Не я жаля (докато е студена не я натискам разбира се).
Ще пиша допълнително щом разгледам с новия кабел живите данни.
Мисля да взема кабел за живи данни за да видя какво се случва сутрин, но като че ли проблема не ме притеснява а и не ме дразни много. Честно казано колата върви перфектно, няма никакви проблеми, разхода ми е изключително нисък за София, градско, сутрин тя дори не загрява (1.6км ми е пробега до работа). Кутията е автоматична, което уж би трябвало да утежнява нещата, а разхода ми (засечка пълно-пълно) с 95 е 13.3 за 100 км. Не я жаля (докато е студена не я натискам разбира се).
Ще пиша допълнително щом разгледам с новия кабел живите данни.
- UBAH5
- ентусиаст
-
- Мнения: 1120
- Регистриран на: 4.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E90 320d; BMW E30 318i cabrio
Re: Бедна смес, чек енджин М52 P0171 P0174
s0me0ne написа:Здравей колега,
Не ми одобряват мнението в темата за това ти го пращам ако можеш да го споделиш - ако помогне на някого все пак ще е добре - все пак за това е форума:
Карам 330ci 2002 (знам, че темата е за друг мотор, но все пак...). При мен положението беше много тежко - както колегата описва с дрънчене при палене и тресене, а падането на обороти се случваше дори след като загрее. Това се оказа проблем с капака на клапаните. На 1ви и 2ри цилиндър пропускаше по малко масло и гасеше бобините. Това се случваше съответно и на топла кола (само падането на оборотите). Проблема се появи след ремонт на ВАНОС в един прехвален сервиз до 4-ти км. в София. Не намериха за нужно да сложат нова гарнитура след отварянето за ВАНОС-а. След смяна на гарнитурата проблема се приключи. Остана проблем сутрин и то не винаги - когато е по-топло работи перфектно, но когато е студено първите 20 секунди има леко (съвсем леко) тресене. Понякога се записват грешки 174, 161. Скоро не съм гледал, но за ламбдата на банк 2 не би трябвало да набива грешки, защото се оказа, че кабела й беше прекъснат и вече би трябвало е ок след оправяне. Ще пиша допълнително. Мерих компресия преди време - така открихме проблема с маслото в свещите (при отварянето за слагане на уреда за компресия го видяхме). Беше 11 на всички цилиндри, в ИНПА дават стойност 10.5 за нормална за този мотор. Колата е на 226к км. По въпроса за компресията не ми се спори, защото много мнения имаше, но все пак всички стигаха до извода, че щом е над 10 (в случая над 10.5) и е на всички цилиндри еднаква изглежда проблем няма с това.
Мисля да взема кабел за живи данни за да видя какво се случва сутрин, но като че ли проблема не ме притеснява а и не ме дразни много. Честно казано колата върви перфектно, няма никакви проблеми, разхода ми е изключително нисък за София, градско, сутрин тя дори не загрява (1.6км ми е пробега до работа). Кутията е автоматична, което уж би трябвало да утежнява нещата, а разхода ми (засечка пълно-пълно) с 95 е 13.3 за 100 км. Не я жаля (докато е студена не я натискам разбира се).
Ще пиша допълнително щом разгледам с новия кабел живите данни.
Като се замисля и аз имам омасляване на две от свещите


When people ask you what car you drive and you say a BMW and they get all excited until they see it...
45 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани