Теч на антифириз под шофьорската седалка
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Теч на антифириз под шофьорската седалка
Привет,
От около месец и нещо имам един теч на антифриз, който идва от под шофьорската седалка. На кората там има дупка, от която идва и въпросния теч. За около месец губи около литър.
Доколкото знам, там течът трябва да идва от купето и съответно от радиатора на парното. Разрових се и видях, че ако е радиаторът, трябва да има мириз на антифриз в купето и прозорците да се запотяват/замазват от антифираза. Също така и "килимът" на пода не е влажен/мокър. Ако имаше някой от тези проблеми добре, но при мен от няма и помен от тях.
Въпросът ми е дали може този теч да идва от друго място по достъпно от радиатора на парното..... че е бая разглабяне да се махне тоя радиатор
.
От около месец и нещо имам един теч на антифриз, който идва от под шофьорската седалка. На кората там има дупка, от която идва и въпросния теч. За около месец губи около литър.
Доколкото знам, там течът трябва да идва от купето и съответно от радиатора на парното. Разрових се и видях, че ако е радиаторът, трябва да има мириз на антифриз в купето и прозорците да се запотяват/замазват от антифираза. Също така и "килимът" на пода не е влажен/мокър. Ако имаше някой от тези проблеми добре, но при мен от няма и помен от тях.
Въпросът ми е дали може този теч да идва от друго място по достъпно от радиатора на парното..... че е бая разглабяне да се махне тоя радиатор

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Не може 99% е от радиаторчето, просто течът е орекалено малък и за това имаш такива надежди. Има вариант да е от О пръстен на входящите тръби към радиатова, но пак си е същото разглобяване :-)
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Ами дай малко повече инфо за каляската,бензин-дизел на дърва и въглища и т.н. Ако е дизел МОЖЕ БИ имаш печка в задната част на преден ляв под калник и от там минава едната водна магистрала. Ако е от теч в купето ще ти тече от дренажните тръбички до скоростната кутия,вкарай я на канал и огледай добре веднага ще си проличи.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Да, тябваше по рано да се сетя да кажа за колата - 525 дизел автомат е и имам печка.
Ще видя да я вдигна и да махна кората, за да видя откъде идва течът. Надявам се че ще си проличи.
Колега Atsalov, от коя страна се намира тази дренажна тръбичка. Предполагам, че е същата за конденза на климатика, но никога не съм се заглеждал къде точно е тя. Принципно течът, според локвичката сутрин, е точно м/у двигателния отсег и купето, посредата на шофьорската седалка. Естествено кората там може да отвежда течността на различни места.
Ще видя да я вдигна и да махна кората, за да видя откъде идва течът. Надявам се че ще си проличи.
Колега Atsalov, от коя страна се намира тази дренажна тръбичка. Предполагам, че е същата за конденза на климатика, но никога не съм се заглеждал къде точно е тя. Принципно течът, според локвичката сутрин, е точно м/у двигателния отсег и купето, посредата на шофьорската седалка. Естествено кората там може да отвежда течността на различни места.
- dbanchev
-
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 29.08.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e39 M52 газов котлон
- Мечтае да кара: колело на кило ракия
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Колега, ако е от радиаторчето на парното ще ти поти стъклата и ще се стича вътре в купето към краката на пътника най-вече. От водния радиатор няма как да е толкова назад тоя теч........... Според мен е от към печката цялата работа- огледай маркучите и, от там ти е проблема.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
dbanchev написа:Колега, ако е от радиаторчето на парното ще ти поти стъклата и ще се стича вътре в купето към краката на пътника най-вече. От водния радиатор няма как да е толкова назад тоя теч........... Според мен е от към печката цялата работа- огледай маркучите и, от там ти е проблема.
Говоря от личен опит , изпотяване НЯМАШЕ , мирис НЯМАШЕ , но загуба на антифриз имаше малко ама го имаше.
От радиатора капеше във въздуховода към задните седалки и там като духа въздуха го изсушава и няма грам вода на стелки и т.н.
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
подкалника и кората под шоф. седалка се съединяват и водата от печката се стича точно там - под седалката...та може да извадиш късмет и наистина да се окаже някое съединение на печката
ето какво имаш зад подкалника


ето какво имаш зад подкалника

- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Екстра
, а дано да извадя късмет.
Само малко да минат големите студове и ще махна подкалника да видя какво става там.
Един въпрос - двете тръби, които отиват нагоре, към клапаните на печката ли водят в двигателния отсег?

Само малко да минат големите студове и ще махна подкалника да видя какво става там.
Един въпрос - двете тръби, които отиват нагоре, към клапаните на печката ли водят в двигателния отсег?
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Привет,
вече 7+ месеца проблемът си продължава, но поне имам някаква представа откъде е
.
Въпросът е че не съм сигурен коя е точната част.
Вдигнах колата в един сервиз и видях че е от част, която се намира точно над кората под краката на шофьора. За да е ясно - става въпрос за пластмасовата кора, която пази колата отдолу.
Та въпросната част е точно до ск. кутия и много ясно се вижда че е в засъхнало розово(цвета на антифриза, който ползвам).
Майсторчето, което вдигна колата, каза че е клапан, които играел ролята и на допълнителна помпа.
Опитах да намеря часта в bmwfans и realoem, но намирам две части и не знам коя е правилната:
1. тук е първата, под номер 19 - http://ills.bmwfans.info/rdz.png - 64 11 8 369 805
2. тък е втората, отново под номер 19 - http://ills.bmwfans.info/a70b.png - 64 11 8 374 994
3. може би не е нито една от двете горе
Може да съм го написал вече, но все пак - колата е 525D с печка, автоматик, 11.2002...
Ще съм благодарен ако някой може да каже каква е тази част и ако може да каже кой е нейният номер.
Благодаря предварително.
вече 7+ месеца проблемът си продължава, но поне имам някаква представа откъде е

Въпросът е че не съм сигурен коя е точната част.
Вдигнах колата в един сервиз и видях че е от част, която се намира точно над кората под краката на шофьора. За да е ясно - става въпрос за пластмасовата кора, която пази колата отдолу.
Та въпросната част е точно до ск. кутия и много ясно се вижда че е в засъхнало розово(цвета на антифриза, който ползвам).
Майсторчето, което вдигна колата, каза че е клапан, които играел ролята и на допълнителна помпа.
Опитах да намеря часта в bmwfans и realoem, но намирам две части и не знам коя е правилната:
1. тук е първата, под номер 19 - http://ills.bmwfans.info/rdz.png - 64 11 8 369 805
2. тък е втората, отново под номер 19 - http://ills.bmwfans.info/a70b.png - 64 11 8 374 994
3. може би не е нито една от двете горе
Може да съм го написал вече, но все пак - колата е 525D с печка, автоматик, 11.2002...
Ще съм благодарен ако някой може да каже каква е тази част и ако може да каже кой е нейният номер.
Благодаря предварително.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Това, което си дал са клапаните на парното. Те се намират в двигателния отсек под нафтовия филтър и няма как да ти тече в купето от тях.
И аз си мисля, че има вероятност да е от печката.
И аз си мисля, че има вероятност да е от печката.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
Там е въпросът, че не тече в купето а под купето на улицата.
Не знам дали найстина има такова нещо като допълнително помпа - както ми каза майстора.
Не знам дали найстина има такова нещо като допълнително помпа - както ми каза майстора.
- totopz
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 22.06.2009
- Местоположение: Пазарджик
- Кара: Ford Fiesta 1.25i
- Мечтае да кара: A6 2.5 TDI
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
В такъв случай ти трябва да имаш ей такива клапани:

Два клапана без помпа на тях. Парт номер 64128374995.
Това е 2-ри номер от тези, които ти си дал, но клапаните в действителност са без помпа, а на твоята схема са нарисувани с помпа на тях.
Не е невъзможно да тече от тях някъде. Намират се на левия ботуш точно под нафтовия филтър.

Два клапана без помпа на тях. Парт номер 64128374995.
Това е 2-ри номер от тези, които ти си дал, но клапаните в действителност са без помпа, а на твоята схема са нарисувани с помпа на тях.
Не е невъзможно да тече от тях някъде. Намират се на левия ботуш точно под нафтовия филтър.
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
И двете посочени от мен части са по номер на рамата.
Има ли вариант по номер да ми излиза тази част с допълнителна помпа, но реално да е без? Може би ще е най-добре да махна кората и да видя какъв е номера на тази част.
Иначе на 100% от там някъде тече защото се вижда много ясно (като се отвори малко кората) че тази част е цялата в засъхнал антифриз. Имам малка надежда, че може и да е от някоя скоба, но това ще си каже като я отворя.
Има ли вариант по номер да ми излиза тази част с допълнителна помпа, но реално да е без? Може би ще е най-добре да махна кората и да видя какъв е номера на тази част.
Иначе на 100% от там някъде тече защото се вижда много ясно (като се отвори малко кората) че тази част е цялата в засъхнал антифриз. Имам малка надежда, че може и да е от някоя скоба, но това ще си каже като я отворя.
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
L_G написа:И двете посочени от мен части са по номер на рамата.
Има ли вариант по номер да ми излиза тази част с допълнителна помпа, но реално да е без? Може би ще е най-добре да махна кората и да видя какъв е номера на тази част.
Иначе на 100% от там някъде тече защото се вижда много ясно (като се отвори малко кората) че тази част е цялата в засъхнал антифриз. Имам малка надежда, че може и да е от някоя скоба, но това ще си каже като я отворя.
Отгоре се вижда без проблем дали е с помпа или без ... след това отиваш и си купуваш 2ра ръка такова и си свиркаш , на мен ми течеше от помпичката беше се раздрънкала здраво и я смених за 20 минути с една читава от 2002-ра година за 50-тина лева. Вече 2 години не е мърдала и си бачка на 100 %
- L_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 172
- Регистриран на: 13.12.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 525д 2003 Автоматик
Re: Теч на антифириз под шофьорската седалка
omegaart написа:L_G написа:И двете посочени от мен части са по номер на рамата.
Има ли вариант по номер да ми излиза тази част с допълнителна помпа, но реално да е без? Може би ще е най-добре да махна кората и да видя какъв е номера на тази част.
Иначе на 100% от там някъде тече защото се вижда много ясно (като се отвори малко кората) че тази част е цялата в засъхнал антифриз. Имам малка надежда, че може и да е от някоя скоба, но това ще си каже като я отворя.
Отгоре се вижда без проблем дали е с помпа или без ... след това отиваш и си купуваш 2ра ръка такова и си свиркаш , на мен ми течеше от помпичката беше се раздрънкала здраво и я смених за 20 минути с една читава от 2002-ра година за 50-тина лева. Вече 2 години не е мърдала и си бачка на 100 %
Отгоре - предполагам визираш през двигателния отсег. Утре ще опитам да погледна от там, но предвид мястото, на което я видях (като вдигнахме колата) - беше (по мое мнение) зад левия ботуш и над долната кора - някъде под педала на газта.
30 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани