Загуба на напрежение
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
3 мнения
• Страница 1 от 1
- d840
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 123
- Регистриран на: 8.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E39 530D
Загуба на напрежение
Здавейте колеги!
Колата е 530д, 99-та! Проблема е че откакто застудя започна да върти стартера когато си роиска! Симптомите да все едно си е заминал акумолатора.. Сутрин върти мудно, или не върти изобщо а само цъка стартера.. Тръгнах да копувам нов акумолатор ноооо след замерване се оказа че моя си е читав и на 70% зареден!!! Акумолаторджиятя замери и колата ди зарежда перфектно! След това извади някякъв странен уред, като реотани с дисплейче , замери отзад на акумолатора, после отпред на мотора ,и ми каза че се губело напрежението озад до отпред с почти волт.. "хубаво че е бмв иначе нямяше да пали изобщо"
Когато не иска да завърти стартера, само закам кабелите за ток и паливеднага без да чакам изобщо !
Също така като не пали, цъка стартера и ако се опитам няколко пъти така да цъка, изсмуква акумолатора..
Лятото правих стартера, четки и изгорял ротор.
По кабилите на стартера ли да търся проблем, във тези дето минават под колата до акумолатора ли...
Препоръчайте жичкаджия за София !
Колата е 530д, 99-та! Проблема е че откакто застудя започна да върти стартера когато си роиска! Симптомите да все едно си е заминал акумолатора.. Сутрин върти мудно, или не върти изобщо а само цъка стартера.. Тръгнах да копувам нов акумолатор ноооо след замерване се оказа че моя си е читав и на 70% зареден!!! Акумолаторджиятя замери и колата ди зарежда перфектно! След това извади някякъв странен уред, като реотани с дисплейче , замери отзад на акумолатора, после отпред на мотора ,и ми каза че се губело напрежението озад до отпред с почти волт.. "хубаво че е бмв иначе нямяше да пали изобщо"
Когато не иска да завърти стартера, само закам кабелите за ток и паливеднага без да чакам изобщо !
Също така като не пали, цъка стартера и ако се опитам няколко пъти така да цъка, изсмуква акумолатора..
Лятото правих стартера, четки и изгорял ротор.
По кабилите на стартера ли да търся проблем, във тези дето минават под колата до акумолатора ли...
Препоръчайте жичкаджия за София !
Живота е прекалено кратък за лоша музика, грозни жени, бавни коли и проблемни връзки !!!
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Загуба на напрежение
Провери хубаво клемите(нагар,хлабави връзки и т.н)Спри да и подаваш ток с кабели(това не е жигула),че последиците са доста неприятни!
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- shmotza
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 210
- Регистриран на: 15.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Загуба на напрежение
1.Провери кабела за масата на акумулатора дали не е хлабав в захвата му за купето.
2.Провери връзките на плюсовете от акумулатора до двг.отсек - като проследиш дебелия червения кабел, търси черни кутийки и затегни гайките вътре.
2.Провери връзките на плюсовете от акумулатора до двг.отсек - като проследиш дебелия червения кабел, търси черни кутийки и затегни гайките вътре.
3 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани