грешка Е4,на м54б30
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
грешка Е4,на м54б30
светва чека и започва да гори много,на диагностика изписва грешка Е4 много богата горивна смес.грешката се отнася за втори кръг 456цилиндър.преди това го правеше пак и ми казаха да сменя долните ландасонди,смених ги с чисто нови на бош отговарящи за модела.една бобина и свещи.изтриваме грешката минавам 100км. и светва лампата,това несе отразява на вървенео на колат,но почва да гори двойно.на диагностика ми казаха че единия катализатор е заминал и затова.
направо се разболях вече 


- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: грешка Е4,на м54б30
Сменяй сервиза , набутват те яко!
Няма "грешка Е4" ! Изписването на грешката зависи от софтуера, с който се чете. Няма читав BMW софтуер , който да изписва по този начин грешките. Хубаво , разгадали са грешка Е4- богата смес и какво от това?! При читава диагностика се открива проблема, ти симптома богата смес=повишен разход и сам си го знаеш! Демек нищо не са ти свършили в този сервиз
p.s. И що долните, аз бих сменил горната сонда на 456 цилиндър
Няма "грешка Е4" ! Изписването на грешката зависи от софтуера, с който се чете. Няма читав BMW софтуер , който да изписва по този начин грешките. Хубаво , разгадали са грешка Е4- богата смес и какво от това?! При читава диагностика се открива проблема, ти симптома богата смес=повишен разход и сам си го знаеш! Демек нищо не са ти свършили в този сервиз
p.s. И що долните, аз бих сменил горната сонда на 456 цилиндър
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: грешка Е4,на м54б30
Колко пъти ще пускаш една тема.. viewtopic.php?f=126&t=360350
До сега да беше отишъл при човек дето се занимава с диагностика на БМВ и знае какво прави, че да ти беше отстранил проблема..
До сега да беше отишъл при човек дето се занимава с диагностика на БМВ и знае какво прави, че да ти беше отстранил проблема..

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6272
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: грешка Е4,на м54б30
gido написа:светва чека и започва да гори много,на диагностика изписва грешка Е4 много богата горивна смес.грешката се отнася за втори кръг 456цилиндър.преди това го правеше пак и ми казаха да сменя долните ландасонди,смених ги с чисто нови на бош отговарящи за модела.една бобина и свещи.изтриваме грешката минавам 100км. и светва лампата,това несе отразява на вървенео на колат,но почва да гори двойно.на диагностика ми казаха че единия катализатор е заминал и затова.направо се разболях вече
Сондите преди катализаторите отговарят за състава на горивната смес, сондите след катализаторите за състоянието на катализаторите и не влияят върху смесообразуването. Не знам защо при грешка много богата горивна смес за втори кръг 456цилиндър, са те накарали да сменяш сонди, отгоре на всичко тези след катализатора- сондата е датчик, който подава информация за съдържанието на кислород в изгорелите газове на ECU- то на двигателя, трябвало е да потърсят причината за богатата смес. Това, че ти свети лампата показва, че имаш катализатор/и, които вече не пречистват добре изгорелите газове. Повишеният разход наистина може да се дължи на запушен катализатор- има тестер, с който се проверява степента на запушване и ако е така, вече трябва да решиш как ще постъпиш по-нататък. После пак трябва да се провери какво показват сондите отговорни за смесообразуването и ако отново отчитат богата смес да се търси проблема- да не те накарат да ги смениш и тях.
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: грешка Е4,на м54б30
ето този отговор исках,благодаря на колегата.че в нашия раздел на Х-совете не ми отговориха,що става за въпрос да съм сменил сервиза-смених четири сервиза за БМВ с добра диагностика.да но не ви се случва моя проблем.
- gido
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 761
- Регистриран на: 12.02.2008
- Местоположение: Пазарджик-Велинград
- Пол: Мъж
- Кара: X5
- Мечтае да кара: MX5
Re: грешка Е4,на м54б30
един въпрос към по компетентните,закачени на диагностика задните сонди при работа на колата на малки обороти трябва да спират или да се движат стойностите
едни казват че трябва да се движат ,а други че трябва да спират.защото при мен едната сонда спират,а при другата се движат.кой от двата катализатора е за смяна сега




- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: грешка Е4,на м54б30
gido написа:един въпрос към по компетентните,закачени на диагностика задните сонди при работа на колата на малки обороти трябва да спират или да се движат стойноститеедни казват че трябва да се движат ,а други че трябва да спират.защото при мен едната сонда спират,а при другата се движат.кой от двата катализатора е за смяна сега
![]()
Задните сонди не играят при смесообразуването
Катализатора дали е за смяна, не може да се разбере от сондите
Катализаторите се сменят/махат и двата едновременно защото ако единия е запушен,то другия е пред запушване , а ако смениш само единия съвсем ще ошашкаш компютъра
- kener
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 183
- Регистриран на: 18.01.2012
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: 530i E39
Re: грешка Е4,на м54б30
1. Втората(след кат.) ламбда сонда променя стойноста си в случайте, когато първата остане непроменена по дълго време.
2.Ако сумата от напрежението на първата лабмда сонда, за определеното време е нула, втората ламбда сонда не трябва да се изменя. Ако сумата е положителна, нараства и напрежението на втората ламбда сонда, ако е отрицателна намалява.
Незнам дали се разбира, но за да е по ясно се опитайте да си представите напрежението на сондите като графика във времето.
2.Ако сумата от напрежението на първата лабмда сонда, за определеното време е нула, втората ламбда сонда не трябва да се изменя. Ако сумата е положителна, нараства и напрежението на втората ламбда сонда, ако е отрицателна намалява.
Незнам дали се разбира, но за да е по ясно се опитайте да си представите напрежението на сондите като графика във времето.
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани