грешка Е4,на м54б30

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

грешка Е4,на м54б30

Мнение от gido » 27 Яну 2014, 2:22

светва чека и започва да гори много,на диагностика изписва грешка Е4 много богата горивна смес.грешката се отнася за втори кръг 456цилиндър.преди това го правеше пак и ми казаха да сменя долните ландасонди,смених ги с чисто нови на бош отговарящи за модела.една бобина и свещи.изтриваме грешката минавам 100км. и светва лампата,това несе отразява на вървенео на колат,но почва да гори двойно.на диагностика ми казаха че единия катализатор е заминал и затова. :help: направо се разболях вече :help:
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от dr.peshev » 27 Яну 2014, 10:29

Сменяй сервиза , набутват те яко!
Няма "грешка Е4" ! Изписването на грешката зависи от софтуера, с който се чете. Няма читав BMW софтуер , който да изписва по този начин грешките. Хубаво , разгадали са грешка Е4- богата смес и какво от това?! При читава диагностика се открива проблема, ти симптома богата смес=повишен разход и сам си го знаеш! Демек нищо не са ти свършили в този сервиз
p.s. И що долните, аз бих сменил горната сонда на 456 цилиндър
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от Bavarcho » 27 Яну 2014, 10:37

Колко пъти ще пускаш една тема.. viewtopic.php?f=126&t=360350
До сега да беше отишъл при човек дето се занимава с диагностика на БМВ и знае какво прави, че да ти беше отстранил проблема..
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от zvetiko » 27 Яну 2014, 10:42

gido написа:светва чека и започва да гори много,на диагностика изписва грешка Е4 много богата горивна смес.грешката се отнася за втори кръг 456цилиндър.преди това го правеше пак и ми казаха да сменя долните ландасонди,смених ги с чисто нови на бош отговарящи за модела.една бобина и свещи.изтриваме грешката минавам 100км. и светва лампата,това несе отразява на вървенео на колат,но почва да гори двойно.на диагностика ми казаха че единия катализатор е заминал и затова. :help: направо се разболях вече :help:


Сондите преди катализаторите отговарят за състава на горивната смес, сондите след катализаторите за състоянието на катализаторите и не влияят върху смесообразуването. Не знам защо при грешка много богата горивна смес за втори кръг 456цилиндър, са те накарали да сменяш сонди, отгоре на всичко тези след катализатора- сондата е датчик, който подава информация за съдържанието на кислород в изгорелите газове на ECU- то на двигателя, трябвало е да потърсят причината за богатата смес. Това, че ти свети лампата показва, че имаш катализатор/и, които вече не пречистват добре изгорелите газове. Повишеният разход наистина може да се дължи на запушен катализатор- има тестер, с който се проверява степента на запушване и ако е така, вече трябва да решиш как ще постъпиш по-нататък. После пак трябва да се провери какво показват сондите отговорни за смесообразуването и ако отново отчитат богата смес да се търси проблема- да не те накарат да ги смениш и тях.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от gido » 27 Яну 2014, 12:50

ето този отговор исках,благодаря на колегата.че в нашия раздел на Х-совете не ми отговориха,що става за въпрос да съм сменил сервиза-смених четири сервиза за БМВ с добра диагностика.да но не ви се случва моя проблем.
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 12.02.2008
Местоположение: Пазарджик-Велинград
Пол: Мъж
Кара: X5
Мечтае да кара: MX5

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от gido » 28 Яну 2014, 11:36

един въпрос към по компетентните,закачени на диагностика задните сонди при работа на колата на малки обороти трябва да спират или да се движат стойностите :kuku: едни казват че трябва да се движат ,а други че трябва да спират.защото при мен едната сонда спират,а при другата се движат.кой от двата катализатора е за смяна сега :help: :kuku:
[url=http://forum-lines.ru/]Изображение
[/url]интересное

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1848
Регистриран на: 11.02.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
Мечтае да кара: M3

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от dr.peshev » 28 Яну 2014, 11:48

gido написа:един въпрос към по компетентните,закачени на диагностика задните сонди при работа на колата на малки обороти трябва да спират или да се движат стойностите :kuku: едни казват че трябва да се движат ,а други че трябва да спират.защото при мен едната сонда спират,а при другата се движат.кой от двата катализатора е за смяна сега :help: :kuku:

Задните сонди не играят при смесообразуването
Катализатора дали е за смяна, не може да се разбере от сондите
Катализаторите се сменят/махат и двата едновременно защото ако единия е запушен,то другия е пред запушване , а ако смениш само единия съвсем ще ошашкаш компютъра
ЕДИНСТВЕНОТО ПО-ХУБАВО НЕЩО ОТ ШВЕДСКАТА ТРОЙКА Е БАВАРСКАТА! :winky:

Оригинални BMW дискове и накладки F10/F11 Цък :yes:
Оригинални BMW якета - Промоция Цък :yes:

Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 183
Регистриран на: 18.01.2012
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: 530i E39

Re: грешка Е4,на м54б30

Мнение от kener » 28 Яну 2014, 15:33

1. Втората(след кат.) ламбда сонда променя стойноста си в случайте, когато първата остане непроменена по дълго време.
2.Ако сумата от напрежението на първата лабмда сонда, за определеното време е нула, втората ламбда сонда не трябва да се изменя. Ако сумата е положителна, нараства и напрежението на втората ламбда сонда, ако е отрицателна намалява.

Незнам дали се разбира, но за да е по ясно се опитайте да си представите напрежението на сондите като графика във времето.
40653

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: TNT

Последни теми
Facebook