3.0 бензин 231 к.с

7-ма серия ('95 - '01)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Mollov » 23 Яну 2014, 11:51

boris_k написа:, спират безсмислицата м60б30.


Айде, айде... да не идваме на тоя спор, че тука имам много да се заяждам :D М60В30 е всичко друго, ама не и безсмислица...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от boris » 23 Яну 2014, 12:34

Тотална безсмислица. :mhihi: Единственото хубаво нещо в него е звука. :mhihi:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Майна Таун - Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: Individual Executive 728ILA

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от kilikandzer-power » 23 Яну 2014, 14:04

boris_k написа:........Единственото хубаво нещо в него е звука. :mhihi:

Само дето трябва да изкормиш почти цялата стокова генерация за да го чуеш :mhihi:
Изображение
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !

Чичо Митко
Аватар
Мнения: 2303
Регистриран на: 12.01.2007
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: Х5 и W209
Мечтае да кара: DDT на море :)

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Митко Стоянов » 23 Яну 2014, 15:43

Mollov написа:
boris_k написа:, спират безсмислицата м60б30.


Айде, айде... да не идваме на тоя спор, че тука имам много да се заяждам :D М60В30 е всичко друго, ама не и безсмислица...
Тук няма начин да се съглася с теб...Единствения плюс на този така ненужен агрегат е звука, който евентуално би излязъл, ако се поокастри генерацията. Малък (да не кажа смешен) въртящ момент, който на всичкото отгоре идва и доста късно за осмак, но в замяна на това гори не по-малко от големите си братя. Вървенето също е под всякаква критика....С някои жокери за някой друг стотак живва малко, но не достатъчно. Като сложим и никак не леката поддръжка и нещата отиват на майната си.
Тези впечатления са натрупани за 20к км на Е34 с ръчни скорости..в момента мотора става само за маса, че не издържа на напъна :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

Женската жестокост край няма. Аз и подарих милиони животи.... а тя ги изплю :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Mollov » 23 Яну 2014, 15:59

Ако оставим настрана 735, който е близък по коне, но е и М62 (особено пък ако е TUB35, тогава вече няма какво да се говори), остава само 740-ката и 728... аз поне лично никога не бих предпочел 728, щото определено 6-така не върви така... а 740-ката е ясна... колкото до разхода - мерси, не съм съгласен... в момента имам М60В40, карах 730i/М60В30 в продължение на 1700км "извънградско" (от Германия насам), както и после една седмица градско... разхода им далеч не е същия, да не кажа ИЗОБЩО... айде, при извънградско каране М60В40 ми дава поне 1 кило отгоре, да не кажа 2/100... но за градското пък е поне 5-7 литра разликата...

Та.. ако си говорим само за Е38, който иска нека си купува М52В28... и да му се радва на "по-евтиното обслужване", което съм съгласен, че е ама наистина много по-евтино, дума да няма... в сравнение с 740i е факт, че разликата е голяма, но М60В30 си върви много прилично, по-прилично от 728i и както сам каза - звука е налице...

И нещо друго - този ненужен агрегат е М60 в своята същност и в сравнение с по-новите си събратя, е далеч по-безпроблемен... освен ако не е от Англия, без да е бил "обслужен" предвид проблемите им с бензина по това време.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от boris » 23 Яну 2014, 16:02

Само пропускаш, че никои не говори за 740...и накланяш темата в съвсем друго насока...
Изображение

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Mollov » 23 Яну 2014, 16:25

Така е... оставяме настрана 740... и тогава какво остава и какво сравняваме, че да говорим, че М60В30 е безсмислен мотор? Ако говорите, че М60В30 няма сми да се слага като трансплантация - да, съгласен съм. Поне M62B35...

Аз коментирах конкретно изказванията, че М60В30 е безсмислен и т.н...

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Bavarcho » 23 Яну 2014, 19:56

Митко Стоянов написа:.в момента мотора става само за маса, че не издържа на напъна :mhihi: :mhihi: :mhihi:


Да ти пиша ли на ЛС ако нещеш ти да го правиш ти на маса, че аз няма да откажа :mhihi:


Спора тръгна в друга посока. Това което исках да кажа е че за мен е безмислено да се прави трансплантация от М52туб28 към м54б30, погледнато от финансовата страна, че разлика във вървежа има между двете не съм казвал, нямаше нужда да ми обяснявате каква разлика имало..
Иначе ако си говорим ей така всичко под 40-ка в е38 е компромис :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1929
Регистриран на: 25.10.2007
Местоположение: Пловдив
Пол: Мъж
Кара: X5

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от boris » 23 Яну 2014, 21:02

Явно си има нужда да ти обясняваме, ама като не попиваш, какъв е смисъла. :dunno:
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 147
Регистриран на: 19.11.2009
Местоположение: Майна Таун - Пловдив
Пол: Мъж
Кара: E38
Мечтае да кара: M3 E46
Детайли за колата: Individual Executive 728ILA

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от kilikandzer-power » 23 Яну 2014, 22:00

Какъв е смисълът от 40-ска, освен доста скъпата потдръжка, големия данък, голям разход на гориво, масло и др. бонуси като изтормозен с годините 8 цилиндров агрегат маркиращ с маслени петна територията си като някой хищник и зловещо потракващ със зъбите (ваносите) си?
Изображение
На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Nickelback » 23 Яну 2014, 22:54

kilikandzer-power написа:Какъв е смисълът от 40-ска, освен доста скъпата потдръжка, големия данък, голям разход на гориво, масло и др. бонуси като изтормозен с годините 8 цилиндров агрегат маркиращ с маслени петна територията си като някой хищник и зловещо потракващ със зъбите (ваносите) си?


Бах тая храна :mhihi: Точно пък в 2 тона купе с автомат повечкото торк си e съвсем в плюс, ако питаш мен :yes:
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

Мародератор
Аватар
Мнения: 12403
Регистриран на: 28.07.2006
Местоположение: София
Кара: some d20s

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Mollov » 23 Яну 2014, 23:48

kilikandzer-power написа:Какъв е смисълът от 40-ска, освен доста скъпата потдръжка, големия данък, голям разход на гориво, масло и др. бонуси като изтормозен с годините 8 цилиндров агрегат маркиращ с маслени петна територията си като някой хищник и зловещо потракващ със зъбите (ваносите) си?


Който има VANOS - трака... който няма.... не трака... и не всички 40-ки харчат масло... и т.н...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Dj Ivo » 24 Яну 2014, 0:39

Това че се срещат зле поддържани харчещи масло мотори не значи автоматично че те са лоши! Б40 специално е един от най-добрите мотори правени някога!Върви много добре много здрав е, и е с прекрасен разход за мощността си предвид че гори колкото едно м20/м50 ... за мен специално няма по-добър двигател слаган на е38 от М60Б40, който иска да се сърди за това ми мнение. Наследникът му вече е от новото поколение мотори, правени да се печели от части за тях, както и типтроника му който за мен също не става. М60Б30 си е никак не лош мотор от конструктивна гледна точка, но това вече е въпрос на гледна точка ;)

Поздрави.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1266
Регистриран на: 29.11.2007
Местоположение: Sofia/Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: E39 - 540
Мечтае да кара: Trabant

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от omegaart » 24 Яну 2014, 0:54

Dj Ivo написа:Това че се срещат зле поддържани харчещи масло мотори не значи автоматично че те са лоши! Б40 специално е един от най-добрите мотори правени някога!Върви много добре много здрав е, и е с прекрасен разход за мощността си предвид че гори колкото едно м20/м50 ... за мен специално няма по-добър двигател слаган на е38 от М60Б40, който иска да се сърди за това ми мнение. Наследникът му вече е от новото поколение мотори, правени да се печели от части за тях, както и типтроника му който за мен също не става. М60Б30 си е никак не лош мотор от конструктивна гледна точка, но това вече е въпрос на гледна точка ;)

Поздрави.


И аз съм на това мнение , новия 4.4 и по-специално 4.4 с вануса са си по-зле от 4.0 , но като цяло са си много хубави двигатели. Масло колко да харчи , моя е около 1лт от смяна до смяна. Да има гарнитури дето протичат ама те са си от годините и се сменят за 0 време :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 188
Регистриран на: 27.10.2012
Местоположение: Стара Загора
Кара: E32 740 V8 manual
Мечтае да кара: E38 Alpina B12 6.0

Re: 3.0 бензин 231 к.с

Мнение от Dj Ivo » 24 Яну 2014, 1:11

Тая 38-ца 740 дето я карам аз, вече за 5-6 смени през 10-12 хил. км. колкото налея, толкова точа.
Карал съм е38 със всички видове мотори (без м62б35) и ако някой има някви предубеждения относно м60б40....да си взима едно 730Д и да си блъска главата в стената и дойде да ми разправя че дизела много вървял и малко горял и бил евтин за подръжка :lol: ама нека, всеки рано или късно проглежда ;)

ПредишнаСледваща

Назад към Е38

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook