БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

5-та серия ('95-'03)

Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.12.2013
Пол: Мъж

БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от dvsgear » 18 Дек 2013, 0:25

Здравейте колеги,
четох доста из форума ,но пак нямам идея каде е проблема.Колата работеше нормално ,загасих я и след час не искаше да запали повече.
Стартера върти бензин има към 40 л,проверих отпред хварля бензин,извиках майстор закачи я на комютър няма грешки,смених свещи,пак не пали.Викнах друг майстор с оригинала диагностика от БМВ пак няма грешки,казва че не е от имобилайзера.Възможно ли е да е някой датчик и да не го изпива на диагностиката???Работата е наникаде ...

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 1.05.2012
Местоположение: варна
Пол: Мъж
Кара: E39 520i
Мечтае да кара: BMW M6 G-power
Детайли за колата: Не е перфектна,но си я обичам..;pp

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от lud fen » 18 Дек 2013, 10:46

Колега от кой град си? Кажи пипал ли си нещо по колата през последно време? :dunno:
Според мен проблема ти идва от EWS-то,но по разбиращите колеги да кажат все пак.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6272
Регистриран на: 24.04.2007
Местоположение: София
Кара: Е39М54В30

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от zvetiko » 18 Дек 2013, 11:01

Ако е EWS няма да върти стартера. Колега, провери дали дюзите пръскат бензин, дали има искра на свещите. Ако тези неща са наред, изсуши добре свещите, остави известно време отворени цилиндрите, за да се изпари бензина от тях и пробвай да запалиш. Ако не се получи трябва да се търси причината. Питаш за датчици- като вероятни причини са дефектирали датчици на коляновият и разпределителният вал. Ако е първият може да запали, макар и трудно, без вторият не може да запали.

Пантерчо
Аватар
Мнения: 4700
Регистриран на: 16.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: WBS нов внос
Мечтае да кара: Е30 от скъпите

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от Bavarcho » 18 Дек 2013, 11:28

lud fen написа:
Според мен проблема ти идва от EWS-то,но по разбиращите колеги да кажат все пак.


:nono:
Ако е ЕВС-а няма да върти на стартер, ще даде на контак ще светнат всички лампи както си ветят попринцип, но когато търгне да върти на стартер няма да се случи нищо.

Интересно как така няма никакви грешки в двигателя, те глед като (повреме на) си въртят на стартер ли я гледат? Ней-лесното което мовеш да направиш сам без диагностика и големи познания е да видиш дали има бензин и искра. Сиреч виж дали дюзите пръскат и виж с една свещ дали има искра.
Както каза zvetiko и аз се съмнявам в датчик на колянов вал, но пък щеше да изпише грешка.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от spacepl » 18 Дек 2013, 12:34

Върти ли така все едно няма компресия :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3352
Регистриран на: 29.03.2007
Местоположение: Pleven
Пол: Мъж
Кара: E60 530D F07 530D
Мечтае да кара: и да не приближава сервиза :)
Детайли за колата: трошляче някакво :)

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от spacepl » 18 Дек 2013, 14:19

:yes: два пъти ми се е случвало и не пише грешки :)

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 29.10.2013
Пол: Мъж

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от PSP_11 » 20 Дек 2013, 9:51

Провери си релето.
Отзад над акумулатора.

Потребител
Аватар
Мнения: 2
Регистриран на: 17.12.2013
Пол: Мъж

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от dvsgear » 20 Дек 2013, 13:39

Благодаря Ви колеги за мненията. spacepl имаш право върти все едно няма компресия и маслото е възможно да е по гъсто.Ще я гледам вече след празниците.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2190
Регистриран на: 5.01.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от meha » 21 Дек 2013, 12:19

повърти повечко и ще запали,и смени маслото с тънко ;)
Изображение


Аватар
Мнения: 761
Регистриран на: 29.08.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 M52 газов котлон
Мечтае да кара: колело на кило ракия

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от dbanchev » 21 Дек 2013, 14:52

Ако върти все едно няма компресия си мирише на задавяне....... С мойта миналата зима брах такъв яд- за местене 5 метра на паркинга и айде запали после.......... :banghead: Свалях свещите да се поизветри бензина, после налях масло през свещите и с доста въртене и пуфкане запали...... Пробвай го тоя вариант колега.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6155
Регистриран на: 27.03.2009
Местоположение: Regensburg
Пол: Мъж
Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65

Re: БМВ Е39 523 I НЕ ПАЛИ

Мнение от ares2 » 23 Яну 2014, 19:05

meha написа:повърти повечко и ще запали,и смени маслото с тънко ;)


моето понякога прави един труден старт. на диагностика не дава никакви грешки. дали може да е от маслото?
карам с 10в40 мотора е М52
Изображение

Назад към E39

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook