3.0 бензин 231 к.с
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
3.0 бензин 231 к.с
Пичове имам един въпрос.Гледах някаде че имаше е38-ца с 3.0 мотор 6 редови 231 коня.Този мотор не излиза ли първо ми 7-ците при е65?
- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: 3.0 бензин 231 к.с
az777 написа:Пичове имам един въпрос.Гледах някаде че имаше е38-ца с 3.0 мотор 6 редови 231 коня.Този мотор не излиза ли първо ми 7-ците при е65?
Има 3-ка но е V8 и е много стар. После го сменят с 3.5 и 4.4 v8 в по-късните години. Тоя новия мотор не се слага в е38-мицата.
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 3.0 бензин 231 к.с
В Е38 730 бензин - М60Б30 218к.с. (слага се на Е34 и Е32)
3000цц шестак - М54Б30 231к.с. не го слагат на Е38 (Е38 730 като модел е спрян 96-та година, а М54 излиза 2000г.)
3000цц шестак - М54Б30 231к.с. не го слагат на Е38 (Е38 730 като модел е спрян 96-та година, а М54 излиза 2000г.)

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Няма невъзможни неща
Взимаш една 728ца фейсова с м52б28ту и ще стане лесно, останалите, малко по трудно.

Взимаш една 728ца фейсова с м52б28ту и ще стане лесно, останалите, малко по трудно.


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 3.0 бензин 231 к.с
boris_k написа:Няма невъзможни неща![]()
Взимаш една 728ца фейсова с м52б28ту и ще стане лесно, останалите, малко по трудно.
то лесно ще стане, ама къде го смисъла


- az777
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 228
- Регистриран на: 13.11.2011
- Пол: Мъж
- Кара: Лимузини
- Мечтае да кара: самолет
Re: 3.0 бензин 231 к.с
попринцип и аз знам че е38 има 3.0 ама е осмак.Може да е направена трансплантация защото като се замисля тази въпросната е38-ца мисля че беше с 2.8 а сега е с 3.0 редовия шестак.Като цяло е доста рядко срещан този мотор и доколкото знам е най-добрия спрямо динамика и разход на гориво
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Рядко срещан в E38 - може би, след трансплантация... при Е46 330i/Ci обаче си е направо титуляр 

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Bavarcho написа:boris_k написа:Няма невъзможни неща![]()
Взимаш една 728ца фейсова с м52б28ту и ще стане лесно, останалите, малко по трудно.
то лесно ще стане, ама къде го смисъла
Определено има смисъл


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 3.0 бензин 231 к.с
boris_k написа:Bavarcho написа:boris_k написа:Няма невъзможни неща![]()
Взимаш една 728ца фейсова с м52б28ту и ще стане лесно, останалите, малко по трудно.
то лесно ще стане, ама къде го смисъла
Определено има смисъл
И той е? Да дадеш 2к лева за М54Б30 в сермица? По добре да влезнеш в малко по-голям филм и с малко повече пари да сложиш М62. Ама изобщо да сменяш мотори на Е38, като има толкова много 35-ци и 40-ки


- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 3.0 бензин 231 к.с
40к.с. нагоре, а гори почти колкото 2.8ту, поддържаш редови шестак, газифицираш редови шестак, части под път и над път и т.н. и т.н.
И като го сложиш това М62 какво?
с Б35 гледай да не литне.
Да не кажа, че едно хубаво м54б30 като нищо може да накаже м62б35...
Карал ли си Е38 с М54б30? Не мисля. Тогава?
Направо ми е чудно, защо въобще се води този разговор.
И като го сложиш това М62 какво?


Карал ли си Е38 с М54б30? Не мисля. Тогава?
Направо ми е чудно, защо въобще се води този разговор.

- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Въпросната Е38-ца с трансплантиран М54В30 е моя и е автомат. Изпълнение ILA EXECUTIVE INDIVIDUAL. Разплетени колектори, спортен филтър, спортна генерация. Чипосана естественно. За тези които си мислят, че няма смисъл от такава конверсия ще посоча няколко неща.
1. Колата е с 21" джанти, гумите са 255 на 295. и тежи на кантара 1910 кг. празна с 10 кила бензин и с празна газова бутилка.
2. Кара се 99% на ръчен режим и скоростите се сменят между 3000 и 6400 оборота. При тръгване педала в повечето случаи е смачкан до ламарината (с изключение на трафик, лоши атмосферните условия или други възпрепятващи фактори).
3. Извън градско се движи в порядъка 100 - 140 км/ч
4. На магистралата 150 - 200 км/ч
Разхода на бензин:
Градско - лято/зима 15-16 л/100км.
Извън гадско лято 7.8-9 л/100км, зимата 8-9.5 л/100км.
Магистрално зима/лято 10-11.5 л./100км.
Разход на газ:
Градско - лято/зима 18-20 л/100км.
Извън гадско лято 9.5-11 л/100км, зимата 11-12 л/100км.
Магистрално зима/лято 12-13 л./100км.
Като потдръжка и вървене, ами няма смисъл да повтарям колегата Boris_k . Той добре го е обяснил
1. Колата е с 21" джанти, гумите са 255 на 295. и тежи на кантара 1910 кг. празна с 10 кила бензин и с празна газова бутилка.
2. Кара се 99% на ръчен режим и скоростите се сменят между 3000 и 6400 оборота. При тръгване педала в повечето случаи е смачкан до ламарината (с изключение на трафик, лоши атмосферните условия или други възпрепятващи фактори).
3. Извън градско се движи в порядъка 100 - 140 км/ч
4. На магистралата 150 - 200 км/ч
Разхода на бензин:
Градско - лято/зима 15-16 л/100км.
Извън гадско лято 7.8-9 л/100км, зимата 8-9.5 л/100км.
Магистрално зима/лято 10-11.5 л./100км.
Разход на газ:
Градско - лято/зима 18-20 л/100км.
Извън гадско лято 9.5-11 л/100км, зимата 11-12 л/100км.
Магистрално зима/лято 12-13 л./100км.
Като потдръжка и вървене, ами няма смисъл да повтарям колегата Boris_k . Той добре го е обяснил


На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 3.0 бензин 231 к.с
boris_k написа:40к.с. нагоре, а гори почти колкото 2.8ту, поддържаш редови шестак, газифицираш редови шестак, части под път и над път и т.н. и т.н.
И като го сложиш това М62 какво?с Б35 гледай да не литне.
Да не кажа, че едно хубаво м54б30 като нищо може да накаже м62б35...
Карал ли си Е38 с М54б30? Не мисля. Тогава?
Направо ми е чудно, защо въобще се води този разговор.
Да бе почти колкото 2.8ту гори М54-ката, айде..
И не съм карал М54 в Е38, то колко хора са карали М54 в Е38?
Ако беше толкова смислено щяха да продължат да си произвеждат 730 с тоя мотор, а не да спират от производство, ма знае ли се.
Газифицирането между шест и осем цилиндъра отдавна не е толкова различно като сума.
А кой кого наказва май е тема присъща за Е36 раздела


- kilikandzer-power
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 147
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Майна Таун - Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E38
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: Individual Executive 728ILA
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Bavarcho написа:.........Газифицирането между шест и осем цилиндъра отдавна не е толкова различно като сума....
Прав си няква си разлика от 600-800 лв не е нищо.

На диностенда виждаш това което очакваш, но на улицата разбираш истината !
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: 3.0 бензин 231 к.с
Bavarcho написа:Да бе почти колкото 2.8ту гори М54-ката, айде..
Разбирам, че не си карал продължително време 2.8ту и 3.0, но поне да им беше погледнал техническите характеристики, и понеже М54б30 не го вграждат фабрично, то ще ти дам пример с Е46, и Е39:
E39 седан,ръчка:
2.8 ту / 3.0
комбинирано - 9,9 l/100 km / 9.5/100км
градско - 14,2 l/100 km / 13.1/100км
извънградско - 7,4 l/100 km / 7.4/100км
Е46 седан,ръчка:
2.8 ту / 3.0
комбинирано - 9,1 l/100 km / 9.1/100км
градско - 12.5 l/100 km / 12.8/100км
извънградско - 7,0 l/100 km / 6.9/100км
ПС: Не са почвали да го вграждат та да го спират, спират безсмислицата м60б30. М54б30 тепърва го вграждат в следващата седмица,петица и тройка, чаак да валветрониците...


- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: 3.0 бензин 231 к.с
М52ту съм карал доста продължително да ти кажа, в Е39 автоматик. М54 верно не съм карал, ама имам доста приятели дето имаха М54Б30 дето съм виждал разхода реално, чрез пълнене на резервоара догоре (с туба, не на колонката) и такъв разход толкова близо до М52туб28 няма.За разликата във вървежа М52туб28 и м54б30 спор няма, 30-ката върви доста повече. Ако си беше оригинал 730 с такъв мотор супер, но да слагаш такъв мотор вече според мен не е опрвдано.

64 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани