Голям борд- конверсия
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
Re: Голям борд- конверсия
ник написа:По правилния гонг е този със зеления гръб,защото като решиш да слагаш ОЕМ парктроник ще търсиш такъв!
На единия единичен пин се подава сигнал от парктроника,а другия си е свободен.
Аз сложих афтърмаркет парктроник. Дали е възможно в такъв случай вместо зумерния дисплей, който ми е на кората зад подглавниците - да използвам този и да заработи. Кабелът на дисплея мисля, че беше единичен.
Само зумер не съм сложил, но именно ми бяха такива подозренията и затова почнах да търся кой става и дали-надали!
Мъжът струва точно толкова,
колкото неговата дадена дума.
колкото неговата дадена дума.
- zzvvmm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 340
- Регистриран на: 17.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is
Re: Голям борд- конверсия
Колеги може ли да се върже чек модула само към радиатора и чистачките ? Ще дава ли грешка, ако другите неща не са свързани ?
Re: Голям борд- конверсия
Да, ще дава грешка. При е36 няма възможност да се програмира да следи само определени датчици/крушки, така че или трябва да вържеш всичко, или винаги ще ти свети "Check-а" за изгорели крушки и т.н.
При всеки следващ модел вече може да се изключва проверката на отделен датчик или крушка.
При всеки следващ модел вече може да се изключва проверката на отделен датчик или крушка.
- nowayout
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 125
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: southampton UK
- Пол: Мъж
- Кара: м42, 530d e60 '06
- Мечтае да кара: s85b50
- Детайли за колата: e60 530d M57D30T2
Re: Голям борд- конверсия
така всичко 6+ , но става ли без да връзваме
пин14-виолет/бял->----бушон 45 и каква роля играе ??
ПС Чудесна тема както много други
пин14-виолет/бял->----бушон 45 и каква роля играе ??
ПС Чудесна тема както много други

Bayerische Motoren Werke ..
Re: Голям борд- конверсия
Не, може и да не го минаваш през отделен бушон, просто оригинално минава през отделен бушон.
Пин 14 трябва да го вържеш към кабел, на който има +12V на положения 1 и 2 на ключа, т.е. да има ток на контакт и на положението преди контакт. CD-то има такъв кабел, както и почти всеки един модул в колата, така че лесно ще намериш такъв, който ти върши работа.
Всичко това е описано подробно във форума.
Пин 14 трябва да го вържеш към кабел, на който има +12V на положения 1 и 2 на ключа, т.е. да има ток на контакт и на положението преди контакт. CD-то има такъв кабел, както и почти всеки един модул в колата, така че лесно ще намериш такъв, който ти върши работа.
Всичко това е описано подробно във форума.
Re: Голям борд- конверсия
Изчетох цялата тема но не можах да намеря нещо съществено по този въпрос. Някой може ли да ми каже къде да свържа пин8--черно/зелен от x1070 след като нямам ZKE IV модул? 
- РЕШЕНО. Просто беше свързан.
Друг въпрос - как да вържа код функцията като нямам ZKE IV модул?

- РЕШЕНО. Просто беше свързан.
Друг въпрос - как да вържа код функцията като нямам ZKE IV модул?

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Голям борд- конверсия
Колеги, изчетох цялата тема може и да съм го пропуснал това няккъде, но в събота ще слагам и аз големмия борд та въпроса ми е като се върже гонга както е описано в темата ще издава ли звук при всяко завъртане на ключа за палене като звука като зададеш лимит на скороста и я превишиш, защото ми харесва всеки път като тръгнеш да палиш да го чуваш този звук... 

- Tristaiosemnaiseis
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 19.06.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: тист
- Мечтае да кара: непрекъснато
- Детайли за колата: 08' E91 325d - сега; 'E36 316i Compact - сега; '02 E46 330i Touring - преди; '97 Е36 318i Touring - преди; '00 BMW 540iA - преди; '02 BMW E46 330Ci SMG - преди; '99 BMW E36 328i Touring - преди;
Re: Голям борд- конверсия
Само зимата, когато навън е под 3 градуса ще го чуваш!Киров написа:Колеги, изчетох цялата тема може и да съм го пропуснал това няккъде, но в събота ще слагам и аз големмия борд та въпроса ми е като се върже гонга както е описано в темата ще издава ли звук при всяко завъртане на ключа за палене като звука като зададеш лимит на скороста и я превишиш, защото ми харесва всеки път като тръгнеш да палиш да го чуваш този звук...

- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Голям борд- конверсия
Tristaiosemnaiseis написа:Само зимата, когато навън е под 3 градуса ще го чуваш!Киров написа:Колеги, изчетох цялата тема може и да съм го пропуснал това няккъде, но в събота ще слагам и аз големмия борд та въпроса ми е като се върже гонга както е описано в темата ще издава ли звук при всяко завъртане на ключа за палене като звука като зададеш лимит на скороста и я превишиш, защото ми харесва всеки път като тръгнеш да палиш да го чуваш този звук...
Ахааа добре наистина ,че сък го чувал в коли зимата само...


- Киров
- Пловдивски Джигит
-
- Мнения: 735
- Регистриран на: 14.02.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Е38 728 IA
Re: Голям борд- конверсия
Колеги, днес вързахме борда вскичко си е ок , но искам да ви питам някой неща, значи като въдех час и дата и ги запаметих ма следващото палене, на бора не ми показваше нищо освен часа трябва аз да си го пусна от лостчето, като го пуснах за първи път имаше код функцията, но по късно вързах и гонга пускам пак борда цъкам на код и не ми действа функцията, можете ли да ми обясните как да ги оправя тези неща или да ми дадете някоя тема да видя как се оправят и също незнам как да сменя на часовника "АМ" с PM"... ще съм ви благодарен ако ми помогнете ,че така откачам като не мога да го направя...



- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Голям борд- конверсия
Здравейте . Интересува ме следното ..... Колата ми е 97-ма Юли и имаше аналогов часовник. Закупих преди време голям борд и искам да му вържа само часовника и бутоните отдолу да светят за сега. Питането ми е ,ако взема червено-жълтият ,кафявият и червено сивият кабел от часовника и ги вържа със същите по цвят кабели на борда на черната букса . По ПИН са 16-17-18 на буксата ,дали ще заработи часовника ?! И ако от осветлението на запалката вържа за бялата букса червено-сивият и кафявият кабел ,понеже и на лампичката са същите кабели ,дали ще заработи осветлението на бутоните ?! Ако не е така бих се радвал на едно уточнение ,че изчетох цялата тема и имаше едно такова питане за часовника и бутоните само ,но не успях да намеря отговор . 

Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- renesanz88
- Потребител
-
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30.09.2011
- Пол: Мъж
Re: Голям борд- конверсия
Колеги някой може ли да ми препоръча човек, при който да отида и да ми сложи големия борд( сега съм със среден) .Разбирасе срещу заплащане
Re: Голям борд- конверсия
///M Rider написа:Здравейте . Интересува ме следното ..... Колата ми е 97-ма Юли и имаше аналогов часовник. Закупих преди време голям борд и искам да му вържа само часовника и бутоните отдолу да светят за сега. Питането ми е ,ако взема червено-жълтият ,кафявият и червено сивият кабел от часовника и ги вържа със същите по цвят кабели на борда на черната букса . По ПИН са 16-17-18 на буксата ,дали ще заработи часовника ?! И ако от осветлението на запалката вържа за бялата букса червено-сивият и кафявият кабел ,понеже и на лампичката са същите кабели ,дали ще заработи осветлението на бутоните ?! Ако не е така бих се радвал на едно уточнение ,че изчетох цялата тема и имаше едно такова питане за часовника и бутоните само ,но не успях да намеря отговор .
Със сиво червения кабел + кафяв (маса) ще подкараш осветлението. За другото не знам.
- ///M Rider
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 335
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Някъде из Европа ,но не и във БГ!
- Пол: Мъж
- Кара: вече мечтата си !
- Мечтае да кара: Dodge Charger R/T 1969
- Детайли за колата: R/T HEMI + ///M3+ ///Alpina
Re: Голям борд- конверсия
No0k написа:///M Rider написа:Здравейте . Интересува ме следното ..... Колата ми е 97-ма Юли и имаше аналогов часовник. Закупих преди време голям борд и искам да му вържа само часовника и бутоните отдолу да светят за сега. Питането ми е ,ако взема червено-жълтият ,кафявият и червено сивият кабел от часовника и ги вържа със същите по цвят кабели на борда на черната букса . По ПИН са 16-17-18 на буксата ,дали ще заработи часовника ?! И ако от осветлението на запалката вържа за бялата букса червено-сивият и кафявият кабел ,понеже и на лампичката са същите кабели ,дали ще заработи осветлението на бутоните ?! Ако не е така бих се радвал на едно уточнение ,че изчетох цялата тема и имаше едно такова питане за часовника и бутоните само ,но не успях да намеря отговор .
Със сиво червения кабел + кафяв (маса) ще подкараш осветлението. За другото не знам.
Разбрах ,каквото ми трябваше . Обаче ,след като свържа ,каквото ми трябва и вклйча отново акомулатора , бутона рест. ли се задържаше на борда 1 мин. ли беше там ?!
Ако съзреш на огледалото за задно виждане четири фара и два бъбрека одбий в дясно и се наслади на хулигана!
"Drat! And Double Drat!"


- BMWACSCHNITZER
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 580
- Регистриран на: 5.10.2006
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: '97 328i cabrio
- Мечтае да кара: E24 M6
Re: Голям борд- конверсия
///M Rider написа:No0k написа:///M Rider написа:Здравейте . Интересува ме следното ..... Колата ми е 97-ма Юли и имаше аналогов часовник. Закупих преди време голям борд и искам да му вържа само часовника и бутоните отдолу да светят за сега. Питането ми е ,ако взема червено-жълтият ,кафявият и червено сивият кабел от часовника и ги вържа със същите по цвят кабели на борда на черната букса . По ПИН са 16-17-18 на буксата ,дали ще заработи часовника ?! И ако от осветлението на запалката вържа за бялата букса червено-сивият и кафявият кабел ,понеже и на лампичката са същите кабели ,дали ще заработи осветлението на бутоните ?! Ако не е така бих се радвал на едно уточнение ,че изчетох цялата тема и имаше едно такова питане за часовника и бутоните само ,но не успях да намеря отговор .
Със сиво червения кабел + кафяв (маса) ще подкараш осветлението. За другото не знам.
Разбрах ,каквото ми трябваше . Обаче ,след като свържа ,каквото ми трябва и вклйча отново акомулатора , бутона рест. ли се задържаше на борда 1 мин. ли беше там ?!
На големия борд му е нужно захранване само на бялата букса,на черната и да има и да няма е без значение.Сложи си + на пин8 и масата на пин13 на бялата букса и борда ще светне,като сложиш и сиво-червения кабел на черната букса на пин16,като пуснеш фаровете(или габарит),борда ще се управлява(силата на светлината) от копчето за реглаж на интериорната светлина(тва до волана).Със здраве!

Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани