Проблем с ключ
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- GDobrev
- Потребител
-
- Мнения: 19
- Регистриран на: 1.08.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E63 645ci
- Мечтае да кара: BMW M6
Re: Проблем с ключ
oci написа:Имали смисъл като ромбоиден ключ чисто нов програмиран с чип и платка и всичко чисто ново излиза 150 лв.
Еми аз виждам смисъла в едни 50лв. по-малко


Re: Проблем с ключ
munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един познат и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
GDobrev написа:Една идея от мен, към колегите които имат проблем с чипа на ключа. Ако можете да си ползвате платката за отключване/заключване на стария ключ си вземете само нова кутиика без платка и чип и си поръчайте нов сервизен ключ от някои дилър на БМВ от който да използвате оригиналния програмиран специално за вашата кола чип - ключа струва 89лв. Доколкото знам, "чист" чип + програмирането излиза пак около 90-100лв. Пък ако се вземе сервизен ключ поне ви остава резервно нарязано острие за спешни случай
Така е колега но аз визирах специално за нов ключ всичко чисто ново, 150 лв програмиран, ромбоиден, иначе съм съгласен с теб ако някой иска само да му се запише чип и за 60-80 лв може да му се направи.
Re: Проблем с ключ
munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един "майстор" и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?
- unikalen88
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1553
- Регистриран на: 7.09.2008
- Местоположение: около Пловдив
- Кара: BMW 330cd
Re: Проблем с ключ
munjos написа:munjos написа:Здравейте,
имам проблем с ключа(diamond shape key е46 2000). Една кола мина през него и вмомента е малко смачкан, работи централното но неиска да пали. Въпросът ми е следния, ако си намеря друг такъв ключ от друго бмв, може ли нещо да се направи( препрограмира) или да се използват нянкви части от него за да си оправя моя.
Благодаря.
Здравейте отново. Донякъде ми се реши проблема но сега изникна друг. Намерих от друго БМВ оригинален ключ дадох на един "майстор" и от 2-та ключа направи един. В момента той пали но неиска да отключва и заклюва. Пробвах да го обуча с колата но нещо не се получава. Възможно ли е да е взел някой чип от здравия ключ(можеби за оключване и заключавне) и сега да неможе да се обучи тъй като е за друга кола. Има ли какво да направя някак да се обучи или съм прецакан и трябва да търся старите чаркове от моя ключ?
колега ключовете работят на различни честоти мисля 315 мг. и 433мг ти с кои си и тругия същите мегахерци ли е

- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
А може и при рязане на този ключ който си го взел от морга ключара да го е съсипал, постоянно ми носят такива ключове да ги правя обикновенно като ги цепят им режат направо платката или откъртват малки елементи от платката и тя спира да работи.
А ти сигурен ли си, че този ключ който си го взел от морга е работил преди това
Може просто да си е бил развален.
Иначе няма как да махне чипа за отключване и заключване то е процесор, може не съзнателно да е прекъснал нещо по платката.
А ти сигурен ли си, че този ключ който си го взел от морга е работил преди това

Иначе няма как да махне чипа за отключване и заключване то е процесор, може не съзнателно да е прекъснал нещо по платката.
Re: Проблем с ключ
Колега, я вземи го отвори този ключ и виж дали съвсем "случайно" вътре не се е озовал един отделен транспондер (чип)...
!

Re: Проблем с ключ
xm_net написа:Колега, я вземи го отвори този ключ и виж дали съвсем "случайно" вътре не се е озовал един отделен транспондер (чип)...!
Не няма друг чип, моя чип е презапоен на другата платка като разгледах по подробно, поне така ми се струва, използвали са здравия ключ и само е прехвърлен моя, пали но неиска да се обучи към централното. Идеята ми е дали може да се препрограмира по някаъв начин сега.
Re: Проблем с ключ
Накарай майстора да провери дали ключът изобщо излъчва радиосигнал - ако не, естествено е, че няма как да се обучи дистанционното към твоята кола! Ако пък липсва сигнал, нека замери батерията, ако тя е "починала" няма как ключът да излъчи каквото и да било. Най-лесно е да се подадат 3 V от външен източник и да се види дали проблемът е в захранването (батерията) или платката изобщо не работи...
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Проблем с ключ
Вдигам тази тема, за да не пускам нова. При палене сутрин трябва да натисна ключа много навътре в контакта, за да зацепи и завърти стартера. Вероятно се е износило гнездото. Доколкото знам може да се купи друго и да се пренареди, гривната на имобилайзера също се мести, но има ли значение от каква Е46 е контактната конзола или всички са еднакви? Благодаря предварително.
Never mistake motion for action...
- oci
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3949
- Регистриран на: 18.07.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '12 BMW F10
- Мечтае да кара: самолет
Re: Проблем с ключ
Leon написа:Вдигам тази тема, за да не пускам нова. При палене сутрин трябва да натисна ключа много навътре в контакта, за да зацепи и завърти стартера. Вероятно се е износило гнездото. Доколкото знам може да се купи друго и да се пренареди, гривната на имобилайзера също се мести, но има ли значение от каква Е46 е контактната конзола или всички са еднакви? Благодаря предварително.
Всички са еднакви

26 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани