Проблем с Масло м52б28
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с Масло м52б28
Добър ден на всички..
Собственик съм на е39 м52б28 от около 2 месеца, като през това време сам сменил някои неща но проблемите продулжават да идват
Имах теч на антивриз незнаино от каде..отидох до сервиз на един приятел....свалихме корите отдолу..намерихме теч на антифриз от корпуса на термостата..сменихме гарнитурите намазахме сус силикони за момента антифриз не пипа..като продължавам да следя нивото..забелязахме че единия болт на скоростнта кутия не беше завит а само поставен (преди седмица сменях съединител) затегнахме всички болтове на скоростите завихме забравения болт..
Забелязахме че всичко отдоло е омаслено..от задната част на двигателя чак до крайното гърне..майстора ме попита дали имам разход на масло..а преди това масло не пипаше (карам с 10в40 в момента немога да се сетя за марка но беше препоръчано от сервиза)
маслото бе сменено преди 2000км заедно с гарнитурата на капака на клапаните..
Маслото беше на минимума..наляхме до мах и продължих да карам...след 500км маслото пак беше на минимума...
може ли да изгори толкова масло за 500км (при условиш че преди това за 2000км не го беще пипало) и си4ко долу е омаслено..но неможем да разберем от къде..
Студена колата държи около 500-600 оборота..няма претрисане няма потропване..пушека на студен двигател при форсиране е леко бял без следи за синкавост
Възможно ли е да е от клапана на картерните газове или протекла семеринга на коляновя вал да омасли толкова много и да губи масло
Благодаря предварително
Собственик съм на е39 м52б28 от около 2 месеца, като през това време сам сменил някои неща но проблемите продулжават да идват
Имах теч на антивриз незнаино от каде..отидох до сервиз на един приятел....свалихме корите отдолу..намерихме теч на антифриз от корпуса на термостата..сменихме гарнитурите намазахме сус силикони за момента антифриз не пипа..като продължавам да следя нивото..забелязахме че единия болт на скоростнта кутия не беше завит а само поставен (преди седмица сменях съединител) затегнахме всички болтове на скоростите завихме забравения болт..
Забелязахме че всичко отдоло е омаслено..от задната част на двигателя чак до крайното гърне..майстора ме попита дали имам разход на масло..а преди това масло не пипаше (карам с 10в40 в момента немога да се сетя за марка но беше препоръчано от сервиза)
маслото бе сменено преди 2000км заедно с гарнитурата на капака на клапаните..
Маслото беше на минимума..наляхме до мах и продължих да карам...след 500км маслото пак беше на минимума...
може ли да изгори толкова масло за 500км (при условиш че преди това за 2000км не го беще пипало) и си4ко долу е омаслено..но неможем да разберем от къде..
Студена колата държи около 500-600 оборота..няма претрисане няма потропване..пушека на студен двигател при форсиране е леко бял без следи за синкавост
Възможно ли е да е от клапана на картерните газове или протекла семеринга на коляновя вал да омасли толкова много и да губи масло
Благодаря предварително
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем с Масло м52б28
500 - 600 оборота на празен ход са ниски.
Според мен първо ходи на някоя мивка да ти измият мотора, така най-лесно ще се види ако някъде има теч.
Според мен първо ходи на някоя мивка да ти измият мотора, така най-лесно ще се види ако някъде има теч.

Re: Проблем с Масло м52б28
На запален мотор отвивам капачката за масло или дърпам щеката и веднага почва да ме мени обороти.. като затворя всичко се оправя..
Наблизо не знам някоя автомивка да предлага такава услуга за жалост
Наблизо не знам някоя автомивка да предлага такава услуга за жалост

- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с Масло м52б28
Като сваляхте скоростите за да смениш съединителя, не погледнахте ли семеринга на коляновия вал дали тече?
Ако тече от него или от където и да било другаде по двигателя масло , първо че губи от там масло , второ че двигателя смуче паразитен въздух от там (а трябва да работи под вакуум) и по този начин пък клапана за картерни газове не работи адекватно и ти вкарва масло в колекторите.
Омасляването , за което говориш може да е и от картер и от семеринга на коляновия вал , но може и от скоростите да е също. Най-добре измий двигателя както каза колегата по-горе за да е по-лесно да установиш теча. Пробвай, да спускаш надолнище по-дълго време без да даваш газ, така че моментния разход да ти показва 0 и след това подай рязко газ и гледай в огледалото , ако изпуши след спускането значи е много вероятно да ти дърпа въздух двигателя или да ти скапан клапана(провери си и него също).
Успех колега.
Ако тече от него или от където и да било другаде по двигателя масло , първо че губи от там масло , второ че двигателя смуче паразитен въздух от там (а трябва да работи под вакуум) и по този начин пък клапана за картерни газове не работи адекватно и ти вкарва масло в колекторите.
Омасляването , за което говориш може да е и от картер и от семеринга на коляновия вал , но може и от скоростите да е също. Най-добре измий двигателя както каза колегата по-горе за да е по-лесно да установиш теча. Пробвай, да спускаш надолнище по-дълго време без да даваш газ, така че моментния разход да ти показва 0 и след това подай рязко газ и гледай в огледалото , ако изпуши след спускането значи е много вероятно да ти дърпа въздух двигателя или да ти скапан клапана(провери си и него също).
Успех колега.
Re: Проблем с Масло м52б28
Ще пробвам в най скоро време.. благодаря
Сутринта забелязах и нещо друго..когато загася колата се чува звук от предницата подобен на пърдене :Д
но не е е всеки път..защото палих и гасих на място няколко пъти и не всеки път се чува..
Относно задния семеринг на коляновия вал..просто не сам бил там като са сменяли съединителя...те и затова не бяха затегнали кутията..

Сутринта забелязах и нещо друго..когато загася колата се чува звук от предницата подобен на пърдене :Д
но не е е всеки път..защото палих и гасих на място няколко пъти и не всеки път се чува..
Относно задния семеринг на коляновия вал..просто не сам бил там като са сменяли съединителя...те и затова не бяха затегнали кутията..


- another90sm
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 13.01.2012
- Местоположение: На всякъде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320i e36 coupe M50B20
- Мечтае да кара: M6
Re: Проблем с Масло м52б28
Свали си клапана за картерни газове, колега . Това пърдене , което обясняваш е от него. Не е трудно да го свалиш и да го отвориш за да видиш какво в състоянието на мембранта вътре.
- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проблем с Масло м52б28
another90sm написа:Свали си клапана за картерни газове, колега . Това пърдене , което обясняваш е от него. Не е трудно да го свалиш и да го отвориш за да видиш какво в състоянието на мембранта вътре.
+1,относно теча на масло-поред мен е от прочетеното е семерин колянов вал .Ако напишеш от къде си със сигурност някой ще те посъветва за автомивка
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Re: Проблем с Масло м52б28
Ще потърся информация как се сваля и проверява въпросния клапан..
Сложна ли е смяната на семерингата на коляновия вал и нещо ориентировачно от към цена някой ако е запознат..ще сам благодарен да сподели
Четох и за гарнитурата на корпуса на масления филтър но като гледам немога да разбера дали и тя не е проблема..
В най скоро време ще отида до сервиз да проверят въпросните работи
Сложна ли е смяната на семерингата на коляновия вал и нещо ориентировачно от към цена някой ако е запознат..ще сам благодарен да сподели
Четох и за гарнитурата на корпуса на масления филтър но като гледам немога да разбера дали и тя не е проблема..
В най скоро време ще отида до сервиз да проверят въпросните работи

- bumer530
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 480
- Регистриран на: 9.11.2013
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е39 530DA
- Мечтае да кара: автобуса на Victoria's Secret(пълен)
- Детайли за колата: Е39 530DA wagon
Re: Проблем с Масло м52б28
Семеринга на Corteco е 25 лева в магазините на Евро 07,но смяната му е:сваля се генерацията,скорости и маховик.Ремонта е в пъти по скъп в сравнение със самия семеринг.
Моят свят не е твоя,искам сам да вървя,но преди да пропадна поне за миг да полетя!!!
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
Караш,каквото караш.......Рано или късно,пак BMW ще си купиш!!!
https://www.youtube.com/watch?v=9j4XQ-Ayogg
- Bavarcho
- Пантерчо
-
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Проблем с Масло м52б28
Това което си писал - за звука след гасене и мененето на оборотите - клапана на картерните газове ти е за смяна. Него го смени задължително, едно че от там имаш харч на масло и мотора не работи добре.
За семеринга на коляновия вал както ти казаха свалят се скорости и съединител. Предполагам знаеш колко взимат за труд за смяна на съединител.
За семеринга на коляновия вал както ти казаха свалят се скорости и съединител. Предполагам знаеш колко взимат за труд за смяна на съединител.

- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем с Масло м52б28
А с какво масло трябва да се кара през летен и зимен период (съобразено с километрите и състоянието на двигателя) 

enjoy life and drink cold beer
Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

Политиката у нас е по-страшна от организираната престъпност

- Dirty M5 driveR
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4376
- Регистриран на: 30.01.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: the real 5er
- Мечтае да кара: 0:00h. at La Sarthe
Re: Проблем с Масло м52б28
Направете една важна тема с масла за е39, ама не като другата... всеки да казва какво слага и че така му било най-добре. Аз не съм търсил де да видя дали има, но ако не нека някой да се хване и да изкара препоръчителните масла от производителя за всеки един двигател в е39. Все пак ползата ще е за вас.
Иначе за семеринга да - кофти е, защото труда е доста. Ако тече там може да почне и съединителя да ти пребоксува понякога, или пък да тресе при потегляне със студен мотор. Но първо измий всичко, за да може да се види има ли външен теч.
Иначе за семеринга да - кофти е, защото труда е доста. Ако тече там може да почне и съединителя да ти пребоксува понякога, или пък да тресе при потегляне със студен мотор. Но първо измий всичко, за да може да се види има ли външен теч.
- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем с Масло м52б28
niki81vd написа:boris_k написа:А като си сипе пълна синтетика, ще му намалее ли разхода на масло.
Зависи от проблема...
Дообре

Големи специалисти


- boris
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1929
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: X5
Re: Проблем с Масло м52б28
С каквото и масло да е няма как за 500км да изгори близо литър, колкото е разликата от минимум до максимум, и причината да е във вида му!
А това какво масло е хубаво да слага по принцип, е съвсем друг въпрос, които едва ли ще му помогне за момента.
А това какво масло е хубаво да слага по принцип, е съвсем друг въпрос, които едва ли ще му помогне за момента.

16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани