Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Atsalov
- Ацалов
-
- Мнения: 3416
- Регистриран на: 16.03.2011
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Колело
- Мечтае да кара: Лодка в морето
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
И защо така мислиш? Като сметнеш колко караш с оригиналните и колко караш с афтърмакет( евтино менте), сменени няколко пъти гаранционно ... Дали има смисъл от цялата гимнастика?
При БМВ дисковете и накладките са в (H) и (I) група, а там отстъпките са меко казано върховни!
При БМВ дисковете и накладките са в (H) и (I) група, а там отстъпките са меко казано върховни!
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Никой не говори за ментета и като е гаранционна е съвсем друг въпроса. А затова колко ще издържи е съвсем отделен въпрос. Има меки и твърди и керамични и т.н. . За отстъпките на мен няма да ми направят ако отида да си купя от официален сервиз (нямам гаранция), а ако си го поръчам от Германия или от магазин тук ще ги взема на много по-добра цена и то оригинални АТЕ, Brembo, Zimmermann. На моята кола дисковете не знам каква марка са фабричните, но не са със сивото покритие за да не ръждясват и ела да видиш за каква ръжда ставаха на въпрос. Накладките отпред са Textar, отзад Pagid. Нищо особено, стандартни дискове с обикновени накладки с щампа БМВ. Преди няколко дена се загледах в новата 3-ка, дисковете вече са със сивото покритие , а накладките мисля че са Bosch ( може да греша, апарата пречеше да видя пълния надпис).
- Leon
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 10745
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Atsalov написа:kraska написа:Хвърлени пари на вятъра. Афтърмаркет продуктите са по-добри , както ценово така и по качества.
Доста може да се поспори по този въпрос,по хубаво от оригинала няма. Дори ценово ти излизат по евтини.
Предвид как се кривят оригиналните дискове, аз също смятам, че това е единствената част, която не бих предпочел оригинална. Ако се разровиш във форума, пълно е с примери на прясно сменени оригинални дискове, които се кривят пак а нула време. Може и от шофьорите да е, но на две коли съм сменял дискове с Текстар и дори при душманско каране не са се кривили. Не са били Е90, а Е36 и Е46, но не вярвам да има някакво подобрение в тази насока.
Never mistake motion for action...
- adovet
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3729
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Leon написа:Atsalov написа:kraska написа:Хвърлени пари на вятъра. Афтърмаркет продуктите са по-добри , както ценово така и по качества.
Доста може да се поспори по този въпрос,по хубаво от оригинала няма. Дори ценово ти излизат по евтини.
Предвид как се кривят оригиналните дискове, аз също смятам, че това е единствената част, която не бих предпочел оригинална. Ако се разровиш във форума, пълно е с примери на прясно сменени оригинални дискове, които се кривят пак а нула време. Може и от шофьорите да е, но на две коли съм сменял дискове с Текстар и дори при душманско каране не са се кривили. Не са били Е90, а Е36 и Е46, но не вярвам да има някакво подобрение в тази насока.
Toчно сега съм с Текстар и вече втори комплект се криви в рамките на 7-8 000км.(про версията)
- doktorabg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 290
- Регистриран на: 6.03.2012
- Местоположение: Където си поиска
- Пол: Мъж
- Кара: Всичко
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Ако са криви дисковете ще му бие и на педала, прегрети накладки, тампони на носачи, оня ден имах подобен проблем, опечени накладки и леко посинели от вътре дискове но прави, грам не бие на педала
- stkazakov
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 138
- Регистриран на: 12.09.2007
- Местоположение: Симеоновград, Харманли
- Пол: Мъж
- Кара: e60 535d
- Мечтае да кара: BMW X6M
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Дисковете вероятно са криви, при интензивно натискане загравят повече и от там се получава проблема... Като се охлади диска, нещата се стабилизират до следващото по интезивно спиране...
Аз лично карам с Ate Power Disc и съм повече от доволен!
Аз лично карам с Ate Power Disc и съм повече от доволен!
Оригинални масла BMW, CASTROL, MOTUL, TOTAL, BARDAHL, ELF, GM, REPSOL и т.н.
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Имаме налични много голяма гама автомобилни части на супер атрактивни цени, съединители, спирачна система, ходова част, филтри и т.н.
Безплатна доставка на масло и филтри!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=63&t=293316
[u]http://autokazakov.bg
0894042727, 0898972222, 0883436333
skype: stkazakov
https://www.facebook.com/Autokazakov
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Педалът не тресе, въобще.
Днес се разходих малко из Витоша и якото каране до макс 120 км и грам не тресяха. Тресенето се появява само при висока скорост (200->130). Накладки сменени преди 7-8 месеца. Текстар.
Какви дискове мога да си взема? Някакви перфорирани примерно? Или по-твърди? Трябва ли да сменям накладките?
Днес се разходих малко из Витоша и якото каране до макс 120 км и грам не тресяха. Тресенето се появява само при висока скорост (200->130). Накладки сменени преди 7-8 месеца. Текстар.
Какви дискове мога да си взема? Някакви перфорирани примерно? Или по-твърди? Трябва ли да сменям накладките?
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Отиди някъде където правят качествен баланс на гумите.
- EvelinCotsevv
- Потребител
-
- Мнения: 7
- Регистриран на: 1.01.2014
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Здравей колега , в момента карам е61 и имах подобен проблем , накрая видях кривина в едната джанта но от вътрешната страна която не се вижда . След като ми я изправиха проблема изчезна , не знам дали е имало връзка. А мнението ми за спирачките на е90 е , че са доста доста слаби и бързп прегряват ( навъртялл съм 80к км на 325i ) .
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
raz0r написа:Здравейте,
Весели празници първо.
Та проблемът е следния. Вдигам 200 кола на 200 метра в моето платно. Започвам да спирам сравнително силно, ама не чак аварийно. Всичко е наред. Воланът не тресе.
Вдигам 200, пак кола в моето платно на 200 метра. Започвам да спирам сравнително силно. Воланът започва да тресе. Трети път същото - воланът започва да тресе много силно.
30 мин спокойно каране. И пак от 200 до 130 и воланът не тресе първия път.
Струва ми се, че прегрявам спирачките. Или дисковете са криви?
Това тресене под 130 км никога не се случва, колкото и агресивно да карам.
Идеи, съвети?
Идентичен проблем имам и аз на е46 320д. При висока скорост на магистрала, при по-интензивно и продължително спиране особенно след 2-3 то волана не се удържа. Преди бях с АТЕ пауър диск и накладки ате, пак го имаше проблема, сега съм с Текстар (про серията) дискове и накладки текстар и пак го има проблема....при скорости около 60-80 км/ч не се усеща. За да избегнем момента с теории за разбити неща по предницата ще кажа, че носачите са ми нови на мейле с тампони ЛМФ. рейката е рециклирана. Амортесьорите съм ги пробвал на тресачка над 85% са..... не знам какво да правя вече :X
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Здравейте колеги!
Става въпрос за 330и.
Вчера след малко здраво каране и здрави спирачки започна да ми тресе във волана при около 70-80% спирачки. Като се прибрах всичко беше много горещо, дори джантата пареше. На сутринта, на светло по предните дискове има лек синио-червен отенък, както и леко на задните. Възможно ли е да съм опекъл и преебал нещо? Дори когато тресеше във волана колата пак спираше доста добре.
За тресенето, като тресене не е нещо много силно, все едно гумите да имат доста кофти баланс. Но преди го нямаше :/
Днес ще я покарам на студени спирачки и ще ви кажа дали се е оправило. :/
Става въпрос за 330и.
Вчера след малко здраво каране и здрави спирачки започна да ми тресе във волана при около 70-80% спирачки. Като се прибрах всичко беше много горещо, дори джантата пареше. На сутринта, на светло по предните дискове има лек синио-червен отенък, както и леко на задните. Възможно ли е да съм опекъл и преебал нещо? Дори когато тресеше във волана колата пак спираше доста добре.
За тресенето, като тресене не е нещо много силно, все едно гумите да имат доста кофти баланс. Но преди го нямаше :/
Днес ще я покарам на студени спирачки и ще ви кажа дали се е оправило. :/
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Хмм днес след като покарах малко си спира нормално, без тресене. Дори я качих на магистралата до 180км/ч и набих спирачки и си е ок. Никакво тресене.
Възможно ли е при прегряти спирачки да се получава това във волана?
Възможно ли е при прегряти спирачки да се получава това във волана?
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
И при мен, само като загреят, при по-висока скорост, започват да тресат...
Andrey_86 написа:Хмм днес след като покарах малко си спира нормално, без тресене. Дори я качих на магистралата до 180км/ч и набих спирачки и си е ок. Никакво тресене.
Възможно ли е при прегряти спирачки да се получава това във волана?
- KPETEH
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2276
- Регистриран на: 14.01.2005
- Местоположение: София Сити
- Пол: Мъж
- Кара: е30 м50б25
- Мечтае да кара: и да си свирка...
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
Въпреки всичко, обърнете внимание на задните дискове и апарати, преди да фърлите стотиците левове... При мен проблема се оказа отзад.
"Крайно мнение, породено от висше чувство на справедливост с цел заличаване на простите, тарикате и селяните, които погазват моралните ценности на народа..." "Винаги има време да станеш дебел..."
- salamaleikum
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 128
- Регистриран на: 31.01.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 318 i
- Мечтае да кара: Камаз
Re: Воланът тресе при спиране от 200 до 130 км/ч
А каква е логиката да се отразява на волана ?
35 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани