Накладки EBC yellowstuff
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Накладки EBC yellowstuff
На предишната си кола (вектра) ползвах EBC Greenstuff и бях много доволен, но виждам, че на e46-та мога да сложа и Yellowstuff които май са по висок клас. Има ли някой с преки впечатления?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Накладки EBC yellowstuff
Жълтите ги дават за по-екстремно каране, по-добре си сложи от зелените.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
-
- Мнения: 4206
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Накладки EBC yellowstuff
жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff
Re: Накладки EBC yellowstuff
аз карам с жълти накладки спират ок и когато са студени но леко свирят.
когато загреят не свирят не само само за писта
ето извадка от сайта
ellowstuff Fastest Street, Trackday & Drift racing brake pads
High friction formula improves brake effect 30-40%.
Fastest brake pads for Street, Drift & Trackday racing
Zero brake fade makes this material perfect for fastest driving.
Capable of repeated heavy brake use without brake “Fall-Off”.
Very minimal disc/rotor damage characteristics.
Suitable for shorter track events and race use.
Medium hardness material feels good at pedal.
If all you need is stopping power, this is the material choice.
ECE R 90 type approved for most cars.
Features red “brake in’ surface coating for instant safe braking after install.
когато загреят не свирят не само само за писта
ето извадка от сайта
ellowstuff Fastest Street, Trackday & Drift racing brake pads
High friction formula improves brake effect 30-40%.
Fastest brake pads for Street, Drift & Trackday racing
Zero brake fade makes this material perfect for fastest driving.
Capable of repeated heavy brake use without brake “Fall-Off”.
Very minimal disc/rotor damage characteristics.
Suitable for shorter track events and race use.
Medium hardness material feels good at pedal.
If all you need is stopping power, this is the material choice.
ECE R 90 type approved for most cars.
Features red “brake in’ surface coating for instant safe braking after install.
Последна промяна bio81 на 07 Яну 2014, 16:18, променена общо 1 път
Re: Накладки EBC yellowstuff
///M_Martin написа:жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff
и само да вметна нещо с накладки redstuff караше един мой приятел subaru impreza wrx дисковете тресат като луди и в градско не можеш да ги ползваш те са само са писта

- Zagy
- нафтения
-
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Накладки EBC yellowstuff
///M_Martin написа:жълтите за "рейсинг" версия и когато са студени не спират много хубаво и са малко шумни.Сравнително твърди и ще хвърляш дискове по-често.
Като загреят стават убиец но за стандартно каране лично за мен няма смисъл.
П.П.Както ти каза Митака остани на greenstuff-a или сложи най-много redstuff
+10
Марто ти го е казал най-добре.
Si non confectus, non reficiat.
- oxam
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: Накладки EBC yellowstuff
доста прах остава от тях и трябва да си миеш колата и джантите често. също ако не ги караш спортно образуват един лъскав слой и почва едно скърцане.
ако няма да караш на писта си вземи зелените. червените също не са много оферта за нормално каране
ако няма да караш на писта си вземи зелените. червените също не са много оферта за нормално каране




Re: Накладки EBC yellowstuff
Честно казано най-много ме притеснява праха (доколкото чета описанието на производителя). Колкото до човека на когото му тресе със Субаро-то мисля, че накладките не би трябвало да са причина каквито и да са те, а по скоро дисковете. Склонен съм да сложа и redstuff заради малкото прах и по дългия живот на дисковете с тях, които производителя рекламира.
Още един въпрос - кога да сменя накладките? В момента предните са дебели 4-5 мм (това е само дебелина на феродото без металната част)?
Още един въпрос - кога да сменя накладките? В момента предните са дебели 4-5 мм (това е само дебелина на феродото без металната част)?
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- mitaka7
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3146
- Регистриран на: 24.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е90
Re: Накладки EBC yellowstuff
oxam написа:доста прах остава от тях и трябва да си миеш колата и джантите често. също ако не ги караш спортно образуват един лъскав слой и почва едно скърцане.
ако няма да караш на писта си вземи зелените. червените също не са много оферта за нормално каране
И зелените свирукат....
Re: Накладки EBC yellowstuff
Когато взех зелените свиреха като влак... но след като попрочетох малко повече се оказа, че свиренето е вследствие от контакта между буталото и накладката, продавачът на накладките ми прати безплатно едно термоустойчиво фолио на 3М ( по спомени номер 468, без да съм сигурен ) и след залепянето му там където накладките контактуват с буталото проблемът изчезна. Много от производителите на накладки накладки ги произвеждат с гъвкав топлоустйчив слой точно на мястото на контакт с буталото но ЕВС нямат такава практика (поне преди време нямаха) и трябва да се лепи фолио за да не скърцат, но скърцането рядко е следствие от контакта между диска и феродото.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Накладки EBC yellowstuff
Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Накладки EBC yellowstuff
efren написа:Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.
Затова и ремонтния комплект на БМВ включва и пастата за накладките когато се сменят...
JTD беше писал в една друга тема ,че с паста нещата се променят
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
Re: Накладки EBC yellowstuff
Мисля, че пастата трябва да е високотемпературна смазка (например медна такава - до 1200 градуса С). Пробвал съм и с такава и на по малко скърцащи накладки помага. Пак уточнявам става дума за смазване на контактната зона между буталото и накладката, а не между феродото и диска, че съм виждал и идиот пробвал да намаже диска за да не му скърца 

Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
Re: Накладки EBC yellowstuff
Gqbriel написа:efren написа:Сега като се загледах възможно е 3М 468 да е термоустойчива двойнолепяща лента, а отгоре да е друг материал. Въпроса е в това, че скърцането в повечето случаи е следствие от контакта между буталото и накладката, а не между феродото и диска.
Затова и ремонтния комплект на БМВ включва и пастата за накладките когато се сменят...
JTD беше писал в една друга тема ,че с паста нещата се променят
Gqbriel може ли линк към този ремонтен комплект, както и от моята тема преди беше споменал за BMW Performance brakes, та ако може и на него да метна 1 око

Иначе определено темата е полезна, защото и аз бях загледал точно жълтите на ебц, но знае ли човек...
Аз и дисковете на цимернаман спорните бях загледал, после четох, че поради дупките им се пукали сравнително бързо


Бившето возило: E92 335i, 2007, ръчни, 396 whp, 639 nm, 100 октана
Mfactory helical LSD, ST XA Coilovers, H&R sway bars, M3 control arms, D2 BBK 356mm floating + RLS29/Yellowstuff + Goodridge, 313 Performance 19" / 2Forge ZF1 18", OEM turbos
JB4 + Rev3, MHD JB4 BEF, BMS Clutch stop, Custom catless dоwnpipes, VRSF 7" FMIC, VRSF CP + Tial BOV, VRSF OEM Silicone inlets + OCC, Yokohama AD08R, BMS CDV
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Накладки EBC yellowstuff
За пастата ОЕМ номер нямам но те са АТЕ а те ичат официален вносител manimpex в младост и на тодор каблешков имат склад там търси:
http://www.fcpeuro.com/products/brake-pad-silicone
А ОЕМ performance disc са цифра и са само за 3.0 моторите...ще те излъжа по реалоем ги има..
http://www.fcpeuro.com/products/brake-pad-silicone
А ОЕМ performance disc са цифра и са само за 3.0 моторите...ще те излъжа по реалоем ги има..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани